otrdiena, februāris 12

Nekā svarīga par M&Ms, vaļiem, Nike krosenēm un pienu.

3dien atbrauks čizō.
4,5h jau apmēram neesmu pīpējis.
7,8 ir imdb atzīme filmai "war phtographer"
24min aptuveni jau iet mana atlikušā mūža pirmā diena.
36h aptuveni man ir atlikušas līdz tai disciplinārās komitejas sēdei.
37lpp es esu izlasījis no grāmatas, ko veikalā noskatīju pirms 3 mēnešiem.
41 dienu aptuveni jau esmu pilngadīgs
50ls es esu parādā ivaram.
58 dienas aptuveni man jau nav stroika.
70to reizi jau kād
u šovakar klausos Lupe Fiasco Feat. Matthew San t - Superstar
100% mani mīļākie vārdi angļuvalodā šovakar ir chauffeur un mellow.

Es vakar aizgāju gulēt ap 12 un gulēju apmēram 8h.
Kas man par to tiek?
Gulēšana literatūrā, bioloģijā un angļuvalodā. Neziklausās gadijumā pēc kautkā neizdevīga darijuma? Manliekas ka izklausās.

Kko šodien dzirdēju no māsās un Katrīnas dgrāmatā lasīju ka ir forši izdomāts 10 dienas nepirkt piena produktus lielveikalos, lai viņiem beidzas termiņš un viņiem zaudējumi ir. Smieklīgi, pilnībā atbalstu šito visu un ja gribat zināt kautko sīkāk varat prasīt katrīnai dzerkalei vai meklēt face.lv cilvēku ar niku supersexyhotchikse12.
Man pašam piena produktus pērk mamma un mūsu Bafs īsti neizskatās pēc tāda ko varētu nosaukt par lielveikalu, lai arī pateicoties valentīndienas nākšanai viņi ir sākuši pārdot tematiskas mīkstās mantiņas - autobusus. Bet nu es varu nepirkt visu nedēļu skolā nepirkt cīsiņus mīklā un tādejādi varbūt panākt "Rīgas miesnieka"pilnīgu bankrotu un deportēšanu uz Mandžūriju.

Zinājāt ka cauri zilā vāla sirdij varētu cilvēks izpeldēt? Izklausās pēc baigi izdevīga mājdzivnieka, ja viņam iekšā kautkas saplīst, vari paņemt akvalangu un pats salabot.

Gribat zināt vēl kautko foršu?
Kā atšķirt bagātus ļautiņus no nabagiem?
Nabagie tirgo narkotikas, lai nopirktu Nike krosenes,
Bagātie tirgo Nike krosenes, lai nopirktu narkotikas.

Gribi zināt kautko smieklīgu?
Dienas grāmata, kuru es uzrakstu tādā pālī, ka liekas ka klavieratūras burtiņi bēg no tevis prom, lai tikai tu nevarētu viņus nospiest pareizā secībā, nedēļas populārākajās dienasgrāmatās tiek pirmajā lapā :D Nevaru vien beigt uzjautrināties.

Toties es negribu zināt neko par to kā kādam šovakar gājis Korn koncertā, jo finansiālu apstākļu dēļ, nebiju spējīgs tur doties, vienīgais ko es gribētu zināt ir akciju tirgus kustība visam nākamajam gadam un kur šitam
http://www.draugiem.lv/friend/?1266936
čalim bija smadzenes, kad viņš izdomāja ka jāuztaisa laba profilbilde. Pieļauju ka vietā, kas visai tālu no prāta un sirds.

Un lai arī es galīgi ienīstu to draugu skinu būšanu, šitas valentīndienas tas tur augšā man galīgi patīk. Varbūt ka tapēc ka tur ir vasara, vai tapēc, ka tur ir meitene ar svārkiem vai arī tapēc ka kāds muļķis ar knaģiem sirdis striķī sakarinājis. Neiznu bet patīk.

Ja kāds grib izglītību jau rīta dzestrumā vai kad tu šito lasi, lūdzu, brālu Raitu lidmašīnas patents:
http://invention.psychology.msstate.edu/i/Wrights/WrightUSPatent/WrightPatent.html
Izskatās gan pēc Valtera ģeometrijas mājasdarba, ko viņš pildijis pilnīgā pālī vai arī pēc vienkārša virtuves skapīša ar vienām durvīm un vienu plauktu, salikšanas instrukcijas.

Pilnīgi noteikti negribas iet gulēt, pilnīgi un galīgi. Laikam jāiet drīz gulēt.

Aizvediet kāds mani uz vietu kur jau āboli lieli un gatavi karājas ābelēs gaidot kad varētu trāpīt man pa pauri un taureņi lido uz zili/balta debesu/mākoņu fona,
un saule žilbina ļoti acis, mēģinot tos saskatīt un paciņās kur ir tikai dzeltenie M&Ms un zāle kur ir zaļa pa kuru var skriet nekad nekam neuzlecot un neko nesasitot.

Ja gribi savu dzīvi interesantāku vienkārši pamēģini šodienu visu deinu nostaigāt ar pirkstiem iebāztiem degunā.
Ja gribi vienkārsi būt nedaudz labs cilvēks, ieej www.discomaniacup.lv un nobalso par Skuu.
Turat buras, ļautiņi.
Jebkas ko jūs nevarat ne izmērīt, ne saskaitīt ir viedoklis nevis fakts.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru