pirmdiena, septembris 22

prrr

Šovakar piemēram prāta nav vispār.
Piemēram es izlasu draugos te malā "pelni iepērkoties" un tad es domāju kas tās par muļķībām, tā nemaz nevar būt ka pelni iepērkoties. Nu tā ka piemēram "koki iepērkoties". Idiotisms.
Kad es pastāstu par pelniem
Ivars saka tā:
[12:44:49 AM] Ivārs says: stulbie idioti :D
un manliekas tas ir gudrākais teikums šovakar.

Tagad es eju pīpēt 7min un tad es pabeigšu.

Man vēl ir liela traģēdija notikusi.
Ivars man ierakstīja 10 Hausa sērijas diskā, jo tagad es skatos Hausu un man patīk. Jo tas Hauss ir tāds foršsm piemēram tas Omikrons vai kā to nēģeri sauca nav tik foršs un tas Čejs izskatās vienkārši pēc tāda par ko saka "izskatās pēc lāga zeļļa". Un tad viņš man ierakstīja un man ir tas uz kā skatīties, bet es nevaru pārslēgt sērijas, tapēc sanāk, ka man katreiz no sākuma jāskatās. Vēl es varētu skatīties visas pēc kārtas, bet no tā izriet tādas problēmas kā:
a)vai tas ir lietderīgi
b)vai es tā varu
c)vai es esu idiots

Vēl Ivars mani ieaicināja tādā skaip čatiņā, kur visiem ir tādi niki kā emo6699 vai elles eņģelis(devil) un tad lai es piederētos, es uzliku sev vārdu Pēteris Zīraks, un runāju, bet pēctam es rakstiju kautko Luvai F un viņa man teica "lab peter man jaiet gulet" un tad bla bla un tad atkal "lab peter jaiet gulet" un es domāju "nafig peter, kas tas par stulbu joku" un šitā notiek, kad tu nomaini vārdu, bet prāta tev nav.

Es šodien pamodos no rīta kad mamma teica "tev kautkāds vinis zvana" un tas bija Vīnis, kurš teica "stopē uz siguldu" un es gaju stopēt arī. Vispirms es nostopēju kautkādu vecu onkuli ar stilīgu cepuri, kurš teica "es tevi izlaidīšu 2km pirms Siguldas" un izlaida pie Jūdažiem, kas ir 10km pirms Siguldas, no kā var secināt, ka viņš matemātiku mācijies turpat kur Saimis.
Pēctam es nostopēju tanti kura brīnijās par ceļu policiju.

Mēs ar Ivaru Siguldā bijām uz lielāko ūdenskritumu valstī iespējams.
Ko es varu pateikt?
Kautkāds mēsls.

Stulbi būtu, ja laiks tagad sāktu iet pretējā virzienā, jo tad man nekad nebūtu 19 gadi, un tad es zinātu cik man laika ir atlicis un es nezinu vai tas pie kautkā laba novestu, jo manliekas es vienkārši nepaņemtu grāmatas skolā.
Kursa aprakstos ir sarakstītas tik daudz grāmatas literatūrai, ka es nesaprotu ko ņemt, un tad tur vēl ir cipari priekšā un man nav ne mazākās nojēgas vai tie cipari nozīmē svarīgumu vai vienkārši kādam patīk likt ciparus, ja kāds zina, ko vaidzētu paņemt Ievadā Komunikācijās un Interpersonāla komunikācijā, tad var man pateikt, jo piemēram Ekonomikai es netaisos ņemt grāmatu, jo tur tāpat viss ir skaidrs, un kad paņem grāmatu tad nav nekas skaidrs vispār un cilvēki sāk komunicēt izmantojot tikai ciparus un vārdu "dempings".

Vēl būtu stulbi, ja kautkādā veidā tiktu iznīcināts viss no Radiohead.

Un tā kā Rīgā laiks, kad es varu piekļūt datoram ir 3reiz mazāks par laiku, ko es pavadu dzerot kafiju, tad manliekas jauns ieraksts nebūs līdz nākamajai reizei kad es būšu mājās.

Tagad man skan Song to say Goodbye un ir jādomā par "Uz kraujas rudzulaukā" ko es neesmu lasījis vispār un vēl Stīvenam Kingam bija "nakts Murgos" tāds stāsts, kur meitene šķūnī nokrita no trepēm un iekrita siena čupā un par to arī ir jādomā un tad uzreiz arī par "kukurūzas bērni" un tad arī "Čuksti" un ja "Čuksti" tad arī "Nakts Balss" jo tās abas ir Dīnam R. Kūncam, bet tā jaunā viņam nav forša.

Lai jums jaukas pastkartes.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru