otrdiena, novembris 18

Skofilds nebrauc uz slimnicu, bet Heroes sāk atgādināt Hameleonu Rotaļas, vienīgi varoņiem ir spējas.

Šodien veikalā viena pārdevēja teica otrai "šitam piemēram izskatās, ka ķemmes mājās vispār nav", un es paskatos kas to saka, un tai ir tik brangas ūsas, kādas Dainim pat sapņos nerādās.
Skaista pasaule (:

Vēl es nesaprotu kāda velna pēc lai kāds gribētu "e" burtu aizstāt ar "3". Es skatos un tad vienam ir fr33time un tad man tiešām jādomā cik stulbam ir jābūt lai tā darītu. Tad jau es tikpat labi varētu burtu "B" aizstāt ar % un teikt ka mans uzvārds ir %rūns un piemēram skaitli "6" aizstāt ar "man garšo sparģelis".
-Eu, Vīn, kāds tev numurs?
-Divi, man garšo sparģelis, astoņi, viens..... bla bla

Šodien bija amatierteātrim izrāde. Vispār es iešanu uz turieni, pašam neizprotamu iemeslu dēļ, ienīstu, bet izrādēs kautkā vienmēr ir zajebis. Iespējams tas ir tapēc, ka tad tu zini, ka vairāk mēģinājumi vēl ilgi nebūs, un tad ir pēdējā iespēja vēl visu sačakarēt. Un var viskautko foršu darīt, piem Kasparam, kuram ir virs gadiem 30 stabili, pateikt nevis "kungs piekauts bla bla", kas itkā jārunā, bet "es vakar viens pats 2l šņabi izdzēru un vnk tāāāds pālis bija..." un skatities ko vins dara. Forši kautkā. Un Dainis nebeidz pārsteigt ar savu ģērbšanos, mēģinājumos viss zaibis, bet uz izrādi viņš izdomā paņemt pogājamu kreklu, un tas beidzas ar to, ka es pusstundu tumsā meklēju kreklu, lai nav uz skatuves pusplikam jāiet, tad atrodu, uzvelku nepareizi, izeju, un tikuntā Dainis tik vēl pēc pusstundas iznāk, vēl pogādamies. Vēl tur dažreiz ir dzeršana pirms un pēc izrādes.

Pēdējās 2 dienas es esu gulēt gājis ap 23 un šodien es domāju to triku iespējams atkārtot. Nē es nevaru to izskaidrot, bet kautkas interesants tur notiek. Kas zin, varbūt kādreiz pat būs diena, kad es gulēšu 8stundas pa nakti un 0 pa dienu.

Tagad latviešiem arī ir tas mēsls(sekoman.lv), kur tu ieraksti ko tu dari un citi tādi paši lohi pēctam lasa un priecājas. Zajebis.
Es paskatos, ko viens dara un tad lūdzu:
Jo pacan :D
publicēts pirms aptuveni 23 stundām
YOOO sākat sekot man :P
publicēts pirms aptuveni 23 stundām
jooo ;) atnāču :D
publicēts pirms aptuveni 10 stundām
Pasveicini no manis :) p.s. čatoju pa skype :D
publicēts pirms aptuveni 9 stundām
kūku nāc pie mans :D
publicēts pirms aptuveni 8 stundām
Lūdzu sekojat man. Es tāds interesants frīks :D Gribu sakrāt 100 sekotājus dabūšu 5 ls no drauga lūdzu!
publicēts pirms 27 minūtēm

Bet nu skatoties, ka viņš smailijus māk lietot, tad jau itkā nevarētu būt, ka viņam ir kautkādas problēmas. Mani tur var atrast pēc "wolis" un es nedomāju tuvākajā drīzumā savu nodarbošanos tur mainīt. Nejau tapēc, ka es tevi ienīstu, bet tapēc, ka tu tur to lasi. (Izskatās, ka viņi tur dzēš, bet nu jebkurāgadijumā tur bija kautkas nepieklājīgs)

Vēl es esu kautkādā veidā aizmirsis inboxa paroli. Itkā tur nebija ko aizmirst, bet nu izmēģinot 5 reizes to paroli, kāda ir, tad pēctam visas paroles, kas ir visur citur, tad tādas paroles, kādas man nekad mūžā nav bijušas nekur, es secinu, ka es esmu aizmirsis. Stulbi, uz to man nāca spams un vēstule no Daiņa kautkad (arī laikam jau spams).
________________________________________________________

Runājot par Daini man tagad jādomā par Ūpi.
Ja tu nezini, kas ir Ūpis tad neliels raksturojums: Senils onkulis, kas kādreiz dienējis sidgundas kautkādā skolā par direktoru, pēcāk ievācies mājā, kur neilgi pēctam kaimiņos pretī durvīs ievācies Valters, un tad neizprotamā kārtā sajucis prātā (runā tikai viņam saprotamā valodā, mēģina atslēgt durvis ar 2santīmu kapeiku, ienāk manā dzīvoklī 2 naktī un gaugalā uzspridzina savu toleti) pēctam itka pēc atkārtota insulta nogādāts, kautkur prom no šejienes un tā arī nekad neatgriezies.
Tas bija sen.
Tagad vairākus gadus vēlāk (apmēram 5 mēneši) mēs ar Vini nolēmām veikt Ūpja dzīvoklī izmeklēšanu. Vīnis gan aizmirsa fotoaparāta karti, tapēc bilžu nav un jāstāsta šī drausmīga pieredze tikai izmantojot manu atmiņu (daž labs KATRĪNA DZERKALE BĻE teiktu, ka tas nav īsti uzticams informācijas sniedzējs, bet nu ies jaunu arī viņai ticēt)
Tātad pirmkārt! Kas tas ir par cilvēku, kurš koridorī blakus durvīm tur izkapti?!?P! Jā! Un tas man dzīvoja kaimiņos. Vēl tai dzīvoklī vēljoprojām smird pēc veca cilvēka, vai arī vismaz pēc kautkā, kas man asociējas ar veca cilvēka dzīvokļa smaku. Un katrā istabā ir birste! Nu izņemot vienu gan, bet toties tajā, kur viņš guļ bija 2, taka dalot vidējo aritmētisko tomēr sanāk, ka katrā istabā ir birste. Vēl tur bija ledusskapis. Par ledusskapi izteikšos ar Ivara vārdiem priekšā pieliekot "bļe" - "'bļe iekšā nekā nav, bet smird tāpat". Un mūsu galvenais atklājums (tuliņ aiz sieviešu kalendāra 1975. gadam un tam, ka viņš kalendārā atzīmē dienas ar "X" tik stipri, ka atzīmējot 3 septembri, viņš atzīmē visu līdzpat Decembrim) ir blociņš ar viņa slepenajiem pierakstiem. Izskatās gan ka tur būtu rakstījis bērns un vēlpietam ar krieso roku, bet noteikti tas ir slepens šifrs, un tapēc informācijas daudzums ko mēs ieguvām bija nevisai liels. Aptuveni tā, sākumā ir rakstits "šodien ir cetrutdiena, nākamā diena ir otrdiena" tad seko palielāks teksts, kurā vairākreiz var samanīt vārdu "otrdiena" un nākamajā lapā rakstīts ir "ēdat/ēdat pusdienas. Pusdienas trešdiena cetrutdiena piektdiena". Īsti nojēgas, par to kas tas ir man nav, bet esu visai pārliecināts, ka tā nav argumentēta eseja Vēsturē par tēmu jebkādu.

Vēl es noskatijos tādas filmas (klāt pielieku 8,ja man patika, 6 ja bija par itkā neko, bet tomēr par kautko, 4 ja tas bija mēsls, 0 ja es biju redzējis un 17, ja es skatījos pa TV):
Garden State - 8;6
Wall-E - 8;0
Fantastic 4 - 17
Time Machine - 0
Ratatouille - 8
Garden Party - 6

Vēl es redzēju ari Sanitu vakarā un Sanitu no rīta, tad aizmigu un atkal no rīta. Sanita ir tāda ka viņai var teikt "Debrij, es ķiko pamodos" īpaši izkoptā balsī un nevar vien beigt priecāties.

Un tikko atcērējos! Gribi zināt CIK stilīgs es esu? TIK, ka mēs ar Vīni un Daini braucam mašīnā ar 10km/h un skaļi klausamies to "Big City Life"

Skolai es neko neesu darijis vispār, bet toties es uztaisīju 40 pingvīnus!
Tagad viens fakts par kosmosu un viens par Ivaru Brenci un tad laiks pīpēt tev un man!

1) Saturna riņķi sastāv no 99.9% tīra ūdens ledus.
1) Ivaram Brencim reiz bija čipšu paku kolekcija.

2 komentāri: