otrdiena, janvāris 20

tomats

Iespējams 2. labākās dzimšanasdienas svinības manā mūžā.
Un kas tam bija nepieciešams? 2 cilvēki, sievietes prasmes cepšanā un tv3 nakts čats. Var jau būt, ka mana dzīve škiet diezgan primitīva cilvēkiem, kuri stundu nevar izlemt kuru jostu ar blingiem šodien vilkt, bet ziniet, Māra, Vīni, es jūs vienkārši mīlu bļe (:

Bla bla vakardiena un tad vakarā mēs ar Vīni jau šaujam pie Māras ar autobusu, kurā pēc Ivara rīcībā esošās informācijas kredītu itkā nopirkt nevarot. Māra ir Pole, kura mani k
ā izrādās nebija satikusi tik sen, ka man pat uzvedoties normāli viņai rodas aizdomas, ka es esmu paņēmis uz krūts. Itkā bija 3 ali, kuri garšoja pēc kvasa un aiz sevis atstāja tādu vīrišķīgu aromātu, ar kādu sacensties varētu varbūt vienīgi "Apinīts' vai īpaši stiprais "Vanags", bet Vīnis visai droši noteica, ka mana uzvedība ir visai parasta un tai nav nekāda sakara ar alkoholu.
Māra ir forša, lai arī viņa iespējams ir kautkāds vecmeitu sindroms, jo mēs vēl īsti neesam kājas noāvuši, kad viņa jau ir izplānojusi, ka izceps pankūkas, pīrāgu, tādu kā filmās (nepietika mīkla un sanāca kā nefilmās) un vēl man par godu lielāko bezē cepumu pasaulē. Sauc mani par stulbu, bet es piemēram neiznāju, ka bezē cepumu var radīt mājas apstākļos. Beigās, gan, lai piedod man Māras apbrīnojamās (bez sarkasma!) kulinārijas prasmes, bet tas bezē cepums tomēr nebija tāds pats kā tie kurus nopērk veikalā, jo šitas bija kautkāds mīksts. Varētu tas drīzāk būt bezē pīrāgs.

Vakarā izdomājām aiziet geocachingā un uztaisīt FTF (first to find, nevis fuck the females), bet Grīziņš Māras izpratnē ir kautkas, kur tu ej un tev met ar špricēm pakaļ, tapēc īsti tur vazāties negribējās un mazā prāta apjoma dēļ mēs tā arī neko neatradām. Kādam kretīnam jābūt lai nokodētu koordinātas tā, ka es nespēju viņas atkodēt? Man bļe patīk matemātika, bet tomēr tikai tikmēr, kamēr es tieku ar viņu galā.
Grīziņā es arī biju īstai un dzīvai vieglas uzvedības sievietei tuvāk nekā jebkad iepriekš mūžā, jo viņa stāvēja gandrīz pie ieejas Māras kāpņutelpā, un pat paspēja man paprasīt cigareti. Es neiedevu, pirmkārt man rokās jau bija pēdējā, un otrkārt es nevaru dot cigareti kautkam, kam no mēteļa ir izbāzta kāja laukā tā ka man bail. Man patīk sieviešu kājas, to es nenoliegšu, čist patīk, bet nejau kad kautkādā biedējošā veidā izbāztas no mēteļa.
Kamēr mēs kešojām viņa paspēja kādu arī apmierināt, jo kad mes izgājām viņa vel stāvēja, un kad nācām atpakaļ, viņa tika izlaista no mašīnas. Atri samērā. Man gan liekas, ka ja ir mīlēšanās mīlestība un viss pārējais, tad smukāk ir, ja tas iet visu nakti un par brīvu un ar kādu,kam nav biedējošas kājas, kas lien laukā no mēteļiem.

Pēctam pie Māras un ēst un tv3 nakts čats un viskautkas smieklīgs.
Mārai ja nemaldos Robis ir saplēsis ūdenspīpes to trubu un tagad ir jāpīpē bez trubas pa taisno no tā cauruma, un visa tā padarīšana sanāk galīgi kā skūpstīt meiteni, jo jāpieliecas un jāpagriež galva (lai mati tur neietu oglē) un tā un riktīgi smuki. Laigan ja man jāizvēlas starp skūpstīšanos un pīpēšanu es izvēlos nezinu kuru. Teikšu ka skūpstīšanos, bet tad tās pīpēšanas tomēr pietrūkst. Un vienā brīdī man ienāca prātā, ka smuki būtu, ja meitenei nāktu no mutes dūmi un tad varētu kopā, bet vispār tas nemaz nav tik smuki, jo es tā esmu darijis, un nu. Labāk tomēr atsevišķi. Laigan tā ir gudrākā taktika ko darīt, ja ir pēdējā cigarete un tu esi ar meiteni un abiem gribas pīpēt ļoti. (Nu sistēma, ka viens ievelk dūmus un tad iepūš otram mutē)

TV3 nakts čats ir smieklīgs kā elle. Viņi ir atraduši dumāko meiteni, kāda vien var būt un liek viņai but 4h kameras priekšā. Mēs ar Vīni piemēram bijām vnk gar zemi no smiekliem.
KAMĒR ATCEROS - Vīnis māk smuki noteikt laiku - pa tv iet reklāma "zvani man būsi mans vergs bla bla" un tad tas saka "oho, jau tik vēls?". Jā, man likās smiekligi.
Un tā meitene čatā ir vienkārši tiks tulba ka bail. Un es sēžu un runāju par to cik viņa stulba, un tad viņa pati kameras priekšā pasaka, ka viņai maza galva vai ka nav gudra un tad ir smiekli gandrīz līdz asarai.

Vēl tai čatā ir spēles, kur pa 1,50 sūt īsziņu ar atbildem un kautko arī vinnē citi. Mēs ar Māru pielauzām Vīni aizsūtīt un beigās viņš vinnē skuķeņu pulksteni. Tad viņš aizsūta savu adresi un viņam televizora pasaka "Ivar tavu adresi saņēmām, nosūtisim tev vinneto nagu komplektinu" (kas bija nakamas tur izspeles balva)un tad mums ir atkal jasmejas. Es piemēram lieku vinam aizsūtit "Bļe es gribu savu pulksteni nahuj",bet tas aizsūta "Bet man taču pienakas pulkstentins" vai kautko tadu. Tagad nevar isti saprast, kas tur beigās atnāks, bet nu nav ari tik svarigi manuprat.
Tā nu mēs arī skatījāmies tyo līdz pus5 rītā un mirām. Māra ar Ivaru vispar ir loti nepacietigi cilveki un gribeja skatities filmu jau atrak, bet es kā dzimsanasdienas pavelnieks nelavu un tikai pateicoties man mes dzirdejam labako anekdoti pasaule. Slinkums man ir tagad uzrakstit bet tas bija stasts par to ka skeiteris beigās izrādās karote un kautko stulbaku es ilgu laiku neesu dzirdējis.

Vispar man apnika rakstit,bet nu svarigakais ir tas, ka man bija tomāts ar 20 svecītēm, un kad es to saskaitiju tad bija tomats ar 19 svecitem un smuki kopumā.

Jauku jums visiem kautko. Un visi jus esat tādi kretīni ka bail. Es piemeram gaidu, ka man teiks lai man veicas milestiba, bet no visiem sveicejiem to pasaka tikai divi. Sukas nahuj bļe. Es vienmer novelu veiksmi milestiba, ari dienas kad nav svetki.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru