otrdiena, aprīlis 28

Blokejs

Jē jē hokejs jē!
Ketija izrādā lielāku interesi par hokeju nekā es, un es par to tiešām nekaunos. Ja ar to tev nepietiek, lai mani apsmietu, tad es varu pateikt, ka hokeja laikā es šodien skatījos Sex & the city filmu.
Jē!
Vienīgā lieta, kas man kautcik patīk sakarā ar hokeju ir tās trakās skuķenes, kas spiedza kojās pa visu 3šo stāvu, no kā es secināju, ka mēs laikam uzvaram.

Laikā, kamēr Šlesers nāk klajā ar plāniem par centrāltirgus pacelšanu eiropas līmenī, ieliekot zivju paviljona laivu, es nodarbojos ar ne mazāk svarīgām lietām - guļu un skatos seriālus. Jā es esmu nenormāli stilīgs, un neatbildu cilvēkiem skaipā izmantojot attaisnojumu, ka man jāskatās Battlestar Galactica un jāmācās. Es īsti vairs nezinu cik nūģīgāks es vēl varētu palikt.

Sākšu es ar Kuldīgu.
Pirms divām nedēļām es biju Kuldīgā un man tur patika. Manas ģeogrāfijas zināšanas ir apbrīnojami spēcīgas, jo Ventas Rumbas atrašanās vietu es uzzinu tikai 19 gadu vecumā.
Kuldīgā ir diezgan forši, jo-
1. 4km no Kuldīgas ir 200m augsts tornis, kurā ir jākāpj pusstundu un sulaspaka lejā krīt pusminūti. Ja vēl tev nav sveš arī vārdu salikums "nodarboties ar kAšu", tad tu esi vēl priecīgāks.
2. Pie Kuldīgas ir DENDRĀRIJS! Diemžēl uz to es aiziet nevarēju, jo Ivars un Matīss ir kautkā neaptēsti un ieskaidroja man, ka tur diezvai pārdod kļavas, kurām visu gadu ir sarkans lapas. Ja kāds no Kuldīgas šito lasa, un tur tomēr pārdod tādas, tad tu varētu mani par to informēt un varbūt es tev aizsūtīšu pateicības pilnu pastkarti.
3. Kuldīgā ir RIMI, kurā beidzot sita mana laimes stunda, un pēc gadsimtu ilgiem meklējumiem es atradu rokaspulksteni, kurš ir kā kalkulators! Es gan viņu nenopirku, jo nebija smuks, bet rokas kalkulators tomēr ir un paliek rokas kalkulators. Vēl tur pārdod toletespapīru megapaku par 6,66.
4.Kuldīgai cauri tek upe, kura tek riktīgi smuki, un izskatās bezmazvai tākā kautkādā venēcijā un prieks ir prieks.
5.Tur ir rumba.
6.Tur ir maģiskā tolete! Ejot uz autobusu, kurš atiet apmēram tad, kad mums vaidzētu nonākt autoostā, mani pārņēma liela vēlme iegriezties kungu istabā, bet tākā manas zināšanas par kungu istabu izveitojumu Kuldīgā nav īpaši spēcīgākas par manām zināšanām ģeogrāfijā, tad es domāju, ka mana nelaimīgā diena ir klāt, un tieši kā es iedomājos šo domu - BAM ceļa malā mistiskā kārtā ir stroikas tolete.
7.Tur pārdod grāmatas uz ielas
Kuldīgā nav diezgan forši, jo:
1.Tur ir pārāk daudz baznīcas
2.Tur ir diezgan daudz roma tautības cilvēku (un to saka cilvēks, kas 4 dienas nedēļā pavada Lubānas un Maskavas ielas stūra apkaimē) un daži izskatās uz mata tāpat kā Dzintars Čīča (bet viņš dzīvo Sabilē, kura ir pie Talsiem, un viņam kaimiņos dzīvo cilvēks vārdā Singurs vai kautkā tamlīdzīgi)
3.Autobuss uz rīgu maksā dārgi
4.Autobusā uz Rīgu brauc cilvēks, kuru es ienīstu, ar savu dāmu, kuru es neienīstu mazāk un savu suni kurš sita man ar asti pa kāju. Viņam bija stulba seja, stulba draudzene, smilkstošs suns, un viņš dzēra alkoholu un teica tai dāmai "nu tak ierauj kokčiku" un tad alkohola ietekmē dāma izdomā, ka sunim jāņem uzpurnis nost, un tad viņiem ir ģimenes strīds, un es neapskaužu ivaru, kuram bija jāsēž tam vīram blakus.
5.Ivars tur sagriež roku un nebeidz asiņot.

Vēl pa ceļam uz Kuldīgu no Tukuma ir pļavā kurā tek Abava, un viņai pāri ir tilts, kurš neved ne uz kurieni, un, ja paradīze ir tāda, kā to iedomājos es, nevis viduslaiku kristietis, tad tāds tilts būs arī paradīzē.

Vispār šai dienasgrāmatai bija jātop jau sen, bet es nespēju uzrakstīt ātrāk, jo biju afekta stāvoklī no ši neveiksmīgā hipnozes mēģinājuma noskatīšanās:

Paldies Martai Dreimanei, par šī garadarba izplatīšanu plašākai publikai.
Lai arī mani pirmie iespaidi bija raksturojami vienkārši ar "WTF?!" beigās es tomēr esmu ieguvis vairākas atziņas no šī pamācošā un STILĪGĀ videomateriāla:
1.Negantnieki netiek ielaisti paradīzē
2.Dievam nepatīk remdens
3.Esi karsts!
4.Jēzus mani mīl
5.Kam ausis ir, tie dzird (arī tad, ja viņi ir kurli)
Lainukā beidzot es esmu atradis kautko, kas varētu kandidēt bezjēdzīgumā ar lūk šo:
http://lolcats.com/

UN SENSĀCIJA!
Pāgājušopiektdien vai arī tas drīzāk bija trešdien mēs braucām pie Čizō un Elvija un PĒKŠŅI Slāvu ielas pieturā bija 3(te noteikti aŗi der kāds cits skaitlis) šāvieni un puisis, kurš trolejbusā sita kanti blondai meitenei ibļāvās "ej pamsatri tam pistoļet" un tālāk braucot garām varēja novērot kā vīrietis ar pistoli uzmanās no otra vīrieša, kurš skrien viņam virsū ar ķieģeli rokās. Nevar īsti saprast vai tas pirmais vienkārši slikti tēmēja vai arī viņam nebija acis. Vēl pieturā stā'veja tante ar suni un izskatījās, ka viņai ir visai vienalga kas notiek viņai blakām, bet tas drošvien jau vairāk nav tik ļoti sensacionāli.
Jā man patīk šitais rīgas gals!

2 komentāri:

  1. "Mazā smukā upīte ir Alekšupīte!
    Romu tautieši Kuldīgā ir civilizēti un viens pat ir ārsts! Un Dendrārjiā neko tev nedabūt! "

    AtbildētDzēst
  2. Valter Brūnais - Dieva dēļ neesi tik egoistisks un neiejūtīgs. RAKSTI TAČU. Man ir atkarība no tava bloga ierakstiem.

    AtbildētDzēst