sestdiena, jūlijs 4

Čau Ieva B., 04:47 tev vajadzēja gulēt, nevis lasīt kautko. Es neredzu tavā albumā bildes.

Lietas kas mani pašlaik uztrauc ir:
a)Vai tiešām tā varētu būt, ka šodien, vai laikā ap šodienu ir Fonofests.
b)viss pārējais.

Es neesmu pīpējis jau aptuveni 6h40min un es esmu tik ietiepīgs, ka pats sev galvā saku "ej tu ratā, es netaisos uz nekādu benzīntanku vilkties", un man protams ir arī taisnība, jo nav īsti skaidrības vai vispār ir jēga uz benzīntanku iet, jo:
a)nevar zināt vai viņš vēljoprojām strādā stundās kad viss cits nē
b)ja strādā, nevar zināt vai pārdevējai saprāta būs vairāk kā grīdaslupatai, un man izdosies nopirkt cigaretes.

Tā vietā lai tagad pīpētu es noskatījos kautko no Čaka Norisa. Es īsti nesaprotu kā ellē viņš kļuva tik slavens, jo tas viņa seriāls itkā nekas īpašs nav, un joki par viņu manliekas pārsit seriālu popularitātē reizes 9. Par Renegātu, piemēram, neviens nejoko. Varbūt tāpēc, ka tur nevienā no galvenajām lomām nebija nēģeris.

Svarīgākā informācija, ko es tagad esmu izlasījis Elvja Voikas dienasgrāmata "Padomā!"
"dr.lv ir beidzot arii kkas jauns :D:D
tie ir smaidinji, kuri nokopeeti dazhi no skype :D:D
(panda) (sun) (shock) (kachok) (valdis)"

Vot padomā tik! Pasaulē valda bads, man nav darba, un Ivars iespējams fonofestā vemj, bet tu padomā labāk par šito. Tas ir nenormāli svarīgi. Varētu būt ka nav jēgas turpināt studijas, lietderīgāk laiku būtu pavadīt domājot par šo lietu.

Es varētu izvirzīt sev motivāciju mācīties un mācīties, lai es kļūtu gudrs, tad bagāts, tad nopirktu draugiem.lv un ieviest kautkādu "bans par stulbumu" sistēmu, kad cilvēki varētu balsot par citiem kuri ir stulbi. Uzraksti stulbu dienasgrāmatu - bans uz 5 dienām, pasūti statistiku -1dienu, ieraksti "tviterī" to pašu anekdoti ko 5 jau pirms tevis - 3 dienām, u.t.t. Un vēl banu par sliktām profila bildēm.
Es varētu diezgan daudz laika pavadīt skatoties uz visādām profilbildēm. Ir galīgi smukas un ir arī stulbas, un ir arī tādas, ka es pēc profilbildes varu pateikt, ka es to cilvēku ienīstu. Es varētu atvērt vienkārši "visi draugi" un saukt ātri pēc kārtas "Jā, nē nē jā nē jā jā" cilvēkus kurus es ienīstu. Nezinu kāda tam jēga, bet itkā ir cilvēki kuriem patīk grupēt lietas.
Man patīk veidot sarakstus.
Kautkad vidusskolā man bija saraksts ar cilvēkiem kurus es ienīstu, tagad man tāds nav vajadzīgs, jo es to uzreiz varu pateikt pēc profilbildēm.

Un tagad padomā. Padomā vēlreiz - draugos atkal kautkas jauns. Smailiji. Nozagti no skype. Padomāsim.

Vēl man nav skaidrs kāpēc visi šajā laikā guļ. Lielākajai daļai ir vasaras brīvlaiks, un es neticu ka visiem ir darbs, līdz ar to ir 24/7 brīvlaiks, un nav jādomā par tādām muļkībām kā gulētiešanas laiks, bet kad mēs ieejam face.lv iepazīšanās spēlē, cipari rāda pavisam kop citu - 0 cilvēku spēlē, un tas savukārt liedz man iepazīties ar jauniem draugiem, kuriem es varētu likt vainu 7 vai arī 1, atkarībā no tā cik labi draugi viņi man būtu.
Es tagad varētu sakārtot visus savus draugus šeit pēc tā vai es liktu viņiem 1 vai 7, bet arī tam laikam nebūtu īpaši liela jēga, jo Ivars tāpat zin, ka es viņam liktu 1, jo viņš man nav piezvanījis.
Vienreiz man autobusā kautkas 3 reizes zvanīja, un es neko nesapratu, un nometu klausuli, jo man likās, ka zvana pilnīgs lohs. Vēlāk izrādījās, ka tas bija Jānis Bičkovskis, vel vēlāk - ka pirmajā reizē tas bija Dainis, un Jānis bija tikai pēdējā, bet tajā vidus reizē neviens no viņiem nē. Sanāk, ka pilnīgs lohs man tomēr ir zvanijis. Grūta dzīve bez numura noteicēja. Grūta dzīve arī Dainim, kurš sūta man īsziņas un nesaprot, kapēc es viņas nelasu.
Grūta dzīve noteikti ir arī īstiem vīriem, jo tik agri apinīti manliekas nekur nopirkt nevar.

Un lūdzu izskaidrojiet man kāds, kāda velna pēc kādam būtu jādara šitā: www.face.lv/show.php?id=3244347
Jo es sēžu ar asarām acīs un lielām sāpēm vēdera rajonā, jo es nevaru saprast, kapēc meitenei, kurai neviens nav pateicis, ka solārijs nav domāt, lai viņā gulētu pa nakti, reizē izskatās ka tejo tautiskās dejas un iet uz balli ar trakām kurpēm kājās. Nevar gan īsti pateikt cik tur ir pulkstens, bet nu drošivien par šitādu izrunāšanos viņas draugs Vadims mani atradīs un piekaus un izbraukās ar savu bembi zirņus manā dārzā, ko es šodien izravēju.

kas pie velna ir Sončika?
Viņu bieži piemin, un manliekas "privātā dzīve"un visi pārējie interesanti un nenormāli noderīgie tāda veida izdevumi par viņu raksta caurām diennaktīm, un tad nepietiek vietasu n un ir jātaisa Sončikas speciālizlaidums, bet ja godīgi, man nav ne mazākās nojēgas kas viņa tāda ir, un nezinu kāpēc lai es to gribētu zināt.
Es zinu kas ir Ella, un man viņa nepatīk. Man nepatīk arī Jana Duļevska, un kad pa televizoru saka "šovs ar populārākajām Latvijas zvaigznēm" es no tām zvaigznēm labākajā gadījumā zinu vienu. Vienā no tiem kur dzied un tad vērtē manliekas es nezināju vispār nevienu.

Un katra dienasgrāmata būtībā būtu jābeidz ar kādu rūpīgi izmeklētu citātu, kas kalpotu kā dienas moto un rosinātu uz domām ikvienu.
Nezīnu īsti ko es citēju, bet es šo izlasīju feisā:
"Tu māki go go? Nu tā so so" /Feiseris/
Es nezinu kas ar to domāts, bet ja to būtu rakstījis Rainis, tad es domāju Anita Randere, mana bijusī lit skolotāja teiktu, ka man vispirms ir jāiemīl Rainis, un tikai tad es sapratīšu kas ar to teikts.

Un pirms dodies savās gaitās - padomā. Draugos jauni smailiji. Daži no skaip. Trakums.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru