otrdiena, septembris 29

Ļoti svarīga informācija korpulentām dāmām!

Atceries ko es stāstiju par Filipa lieliskajām kulināra prasmēm? Aizmirsti!
Šodien viņš izlēma par gudru paņemt meitenes no citas istabiņas dāvātu maizi, uzmest to uz pannas, apdedzināt, un tad ēst. Un ar vārdu "apdedzināt" es nedomāju kā apdedzināt pirkstu, bet kā iemest kartupeli ugunskurā un aizmirsti viņu tur uz 17 stundām. Jā, pareizi - melns. Varbūt tev tomēr ir kāda cerība uz augstāko izglītību.

Atceries kā es stāstiju, ka ādiņas ir foršas? Vispār es neko tādu neesmu darijis, un tu esi visai prātā lēts, ja uzskati, ka es kautko tādu esmu darījis, bet nu zini tāpat - nav forši! Iesaku šito visiem, kuriem ir problēmas ar to, ka viņi pavada pārāk daudz laika draugos - es nomainīju un mans apmeklējumu skaits un ilgums samazinājās vismaz divas reizes. Arī vecāki saviem bērniem varētu likt šo skinu ar kailām sievietēm un visas problēmas būtu atrisinātas.
Nav tā, ka es necienītu tavu naudu vai paklāju, Čizo, bet es nopietni vairāk nevaru izturēt, ja es vēl kādu nedēļu paturētu, manliekas es vispār ienīstu sievietes kā sugu, un tas noteikti nedrīkst notikt. Nav nopietni stresot par neeksistējošiem referātiem kursa domubiedru grupā, kamēr tev augšā ir kailas sievietesu n visas malas pretīgā tonī, tā ka tu sāc apsvērt vai nevajadzētu gadijuma pēc sev acis izdurt.

Ja tu domā, ka es esmu agri pamodies un man nav ko darīt, tad tu esi ļoti labās domās par mani. Es neesmu gājis gulēt, un man ir jāraksta sasodīts Statement of Purpose, kuru visdrīzāk(es tā vismaz ceru) tāpat neviens nelasīs, jo ir anormāli grūti 6 no rīta slavināt sevi angļu valodā divu lappušu garumā. Protams pieņemu, ka ar to problēmas nevarētu būt Laimai Baldiņai, kura katrā teikumā iekļauj vismaz vienu angļu vārdu, lai arī kādā valodā tas teikums pamatā būtu, bet drošvien, ka esmu labākā situācija par DEAM!! kultūras ļaužiem. ļaudiem. ļaudīm.

Vēl es šodien redzēju pretējās kojās logā 3 meitenes krūšturos. Iespējams vienai vispār nebija krūšturis, nevarīsti pateikt pa tādu gabalu, bet kopumā diezgan smieklīgi, ka 3 meitenes vienā istabiņā piemēra dažādas drēbes izmantojot logu par spoguli, un viena arī iemēģina tādas "IM SEXY" pozas. Izskatījās tiešām nedaudz seksij. Otras divas izskatījās pēc korpulentām dāmām, un tā pirmā ganjau bija stulba kā Filipa zeķe(vai suns), jo nav iespējams, ka kādam čalim varētu arī tā veikties.

Vēl es drošvien neesmu informējis par mūsu jaunajiem etiķetes piekopšanas līdzekļiem. Tagad 406. istabiņā par katru lamuvārdu un pāris citiem vārdiem kā samaksa tiek saņemts spļāviens. Protams ir visai stulbi, ja tu esi Daiga Deģe un neesi par to informēta, un dabū spļāvienu sejā, bet tā diezgan forši vispār. Piemēram es šodien ienācu istabiņā un 10sekunžu laikā dabuju spļāvienu sejā par netiklu uzvedību, un pats lepojos ar pāris saviem spļāvieniem Filipam iepriekšējās dienās un vienu šodien. Vidējā statistika manuprāt varētu būt tāda, ka mēs ar Filipu dabujam otra siekalas uz sava ķermeņa vidēji 5 reizes dienā, kamēr Artūrs nevienu, jo viņš ir pieklājīgs un spēlē spēles, kuru darbība risinās viduslaikos, bet tas jau mani neattur noslaucīt Filipa siekalas viņa mutes dvielī vai spilvendrānā.

Tāda dzīve, neko darīt.
Es ej utaisīt kafiju.
Patiesībā es gribu alu. gulēt. pīpēt!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru