svētdiena, novembris 1

Līme vēljoprojām labāka par čiepstētāju!

Vēljoprojām par Līmi!
Manas neizdarības rezultātā vakardienas ieraksts no draugiem izdzēsās un es esmu pārāk slinks, lai to atjaunotu, bet tas tāpat neatturēja Elīnu Priednieci no manis sameklēšanas Līmē, un ļaušanas man nedaudz pasmieties par viņas filmu gaumi, bet tas tā.
Vakardienas Līmes kopējais guvums bija 7 filmas un 3 grāmatas, bet šodienas tas ir 2 grāmatas, no kurām viena ir svarīgāka par Bībeli, tā kā Līme vēljoprojām ir stilīgāka par tvitteri.
Principā es tikai gribēju pateikt divas lietas:
Pirmkārt, tie cilvēki, kuriem mana filmu gaume škiet skaistāka un izsmalcinātāka par to kaķi, kas viņdien bija atļāvies nomirt pretim SuperNetto, var turpmāk apskatīties to šeit: http://getglue.com/wolis
Tur ir arī grāmatas, un mūzika, bet lūdzu neskatities un neņirgājaties kā es esmu atzīmējis, ka man patīk visas Harija Potera grāmatas un Krēsla.
Tas vienkārši tā, lai kādam nav man jāsūdzas atkal, ka es kautko nemākulīgi esmu nospiedis un manu supernūģa topu galerijās redzēt nevarot, kā arī Līmē tas filmu daudzums visdrīzāk tiks regulāri apdeitots, jo es pats esmu ieinteresēts, lai man rādītos jaunas rekomendācijas un tā.

Otrkārt: šodien saņēmu lūgumu nomainīt vienu vārdu savā blogspota vietā, jo redz googlē ierakstot to uzreiz atrod kā es rakstu par krūšturiem vai to neesamību. Protams par tādu situāciju es zinu jau sen, jo kautkādā veidā google uzskata ka manam blogspotam jābūt pirmajā lapā vienmēr, kad tu meklē Vladimiru Plivski, Ivaru Brenci vai Daini Pudeli, tikai līdz šim es nezināju ka tā ir problēma.
Jebkurā gadījumā tas ko es tagad piedāvāju ir piedāvāt man mainīt savu vārdu manos pierakstos par noteiktu samaksu. Par 20snt. es piedāvāju mainīt savu vārdu uz jebkuru lamuvārdu, kas ir "suka" vai "kretīns" (atbilstoši sieviešu un vīriešu dzimtei) savukārt par 40snt es piedāvāju pielikt klāt vārdam burtu savienojumu "Pr". Tas izskatīsis apmēram šādi:
Pirms: Vienu dienu Ivars Brencis gāja pa ceļu
1.Pēc: Vienu dienu kretīns gāja pa ceļu.
2.Pēc: Vienu dienu Privars Prencis gāja pa ceļu.

Šito gan es nepiedāvāju Ivaram, Dainim un elīnai priedniecei vai vēl kādām par kuru es pārmērīgi daudz esmu pierakstījis, jo nu es tomēr arī esmu slinks.

Jauku Jums dienu yo!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru