pirmdiena, decembris 14

Tas noteikti nebija Ivars.

Kurš idiots izdomāja tādu stilu kā "alternatīvais"?
Šī ja godīgi nav pirmā diena, kad mani uztrauc šī sāpe, bet es vienkārši nevaru palaist garām neko, ko par pareizu uzskata Lauris Baturs. Tā kā man tāpat kā dažiem citiem cilvēkiem ir spēja spriest loģiski es ņemu talkā wikipedia.org un Lūk:
Alternatives are objects or actions, where the choice of one excludes choosing the other.
Alternatīvas ir objekti vai darbības, kur viena/s izvēle izslēdz otra izvēli. Es nezinu cik es pareizi tulkoju, bet es zinu, ka mans rokraksts vairs nav tik daiļš kā agrāk.
Jebkurā gadījumā tātad ja iet runa par ģērbšanās stilu, ir jāņem tādi piemēri kā "reperis", kuru pārstāv Pēteris Zīraks, un "kibergots" kas ir es nezinu ellē kas, bet to pārstāv Normunds Skudra, kurš apmeklē skolu 5 dienas nedēļā un ne reizi nav man zvanījis uz tagad eksistējošo numuru.
Tātad ar matemātikas palīdzību es to parādīšu tādi: x=Elīna Priedniece, y=reperis, z=kibergots. Tātad ņemot vērā manas zināšanas par kibergotiem un lauksaimniecību, es pieņemu, ka ir diezgan droši apgalvot, ka y≠z, līdzar to, ja x=y, tad x≠z, un, ja x=z, tad x≠y, no kā var secināt, ka kamēr Elīna vēl nav atļāvusies spert savā dzīvē šo tik ļoti nozīmīgo soli, gan reperi, gan kibergoti patiesībā ir alternatīvi stili. Apgāz šito un es izdomāšu kaut ko citu.

Kāpēc man patīk lietot matemātiku? Tāpēc, ka es varu.

Vēl man patīk aizrādīt cilvēkiem par darbībām, par kurām varētu aizrādīt arī man, taču es esmu attapīgāks un tādēļ plūcu tikai slavas laurus. Bet ir cilvēki, kas mani tikunta uzskata par debilu.
Piemēram, reiz lekcijā meitenes, kuras es ļoti cienu viņu intelektuālo prāta spēju un arī citu man nezināmu prasmju dēļ, skaļi runāja par kautko, kas visdrīzāk varētu būt jaunais Cosmo video, mode, vai kautkas cits tikpat nenormāli svarīgs un es nevarēju īsti dzirdēt kas notiek auditorijas priekšā vairāku minūšu garumā, tāpēc pēc rūpīgas apsvēršanas es tomēr izlēmu viņām pavēstīt jaunumus un norādīju uz balto taisnstūri auditorijas stūrī, ļoti laipni paskaidrojot ka tās ir durvis, un pa tām var izkļūt no šīs telpas un viņas neviens nesodīs un tā. Viņas nesaprata.
Un tagad pagājušajā nedēļā kamēr mēs ar Filipu un Lūsi plānojam vides aizsardzības kampaņas, kurās būtu iekļauta 20 lūšu palaišana vecrīgas ielās ar piesietiem baneriem pie muguras lai tie skrietu un bļautu nelabās balsīs, mani pēkšņi pārtrauc un norāda uz baltu taisnstūri auditorijas stūrī, jo redz tās esot durvis.
Es piemēram tagad nesaprotu vai 1) viņai mēneša laikā pieleca 2)viņa mēģināja izspēlēt pret mani "tu esi stulbs" joku, kas reāli šajā situācijā nemaz nav iespējams vai 3) es netieku ielūgts uz Cosmo ballīti.

Tagad man ir nedaudz vientulīgi un garlaicīgi, un es īsti nevaru izlemt cik liela jēga būtu iet gulēt, jo mans plāns ir no rīta aiziet pie ārsta un iespējams apmeklēt savu iepriekšējo skolu, kurā vīriešiem iet ar svārkiem nav īsti atļauts un cilvēkiem stunda iet 40min, ko es gribu izmēģināt pēc ilgiem laikiem, ja vien skolotājiem nebūs kaut kāds slēpts naids pret mani kopš vidusskolas gadiem par to ka es necienīju Raini vai darīju kaut ko tikpat ļoti šausminošu.

Es gribu pēc augstskolas mācīties Cūkkārpā. Varbūt man nebūtu jāatdod kredīts.

2 komentāri: