pirmdiena, februāris 15

Happy friends day!

Nahuj majasdarbus, es labak uzrakstu dienasgrāmatu.
VIena lieta Somijas izglitības sistemā tiesām ir laba - lielākā daļa pasniedzeju ir galīga sajūsmā par mājasdarbiem, kuri atškirībā no vidusskolas, ir arī jāizpilda, un lai arī tas apgrūtina manus alkohola patērina plānus, mana galvā katru nedēļu paliek vairak informācijas nekā no vesela gada Šulmanes un Seņkānes lekcijām kopā un kvadrātā.
Jā un mans piekdienas tagad ir foršākās lekciju piekdienas pasaules vēsturē, jo es eju uz kursu, uz kura pirmo lekciju es pamodos 5min pirms sākuma (un ja nenak uz pirmo lekciju, tad lielai dalai kursu principā pēctam vairak nevar pievienoties). Mums ir čalis kurš ir reportieris no BBC un ir taisijis reportāžas no Afganistānas un Rwandas un visādām valstīm kuras ir kaut kādās konflikta situācijās un ja es butu meitene es viņu mīlētu, jo viņs ir galīgi smieklīgs un gudrs un viņš arī drošvien saprot jebko, jo ir meitene no āfrikas kura runa tā, ka man ir grūti noteikt vai tas ir angliski vai nē, bet viņš saprot visu.

Valentīndiena šodien ir pārsteidzoši laba, jo pēdējo pāris gadu laikā ir bijusi tikai viena valentīndiena par kuru es būtu izjutis lielāku sajūsmu par iepelējušu maizi, bet tam nebija nekāda sakara ar to ka tā bija valentīndiena. Es jau biju izplānojis nopirkt pudeli vīna un pamostoties vienkārši iztriekt visu un iet atpakaļ gulēt lai izvairītos no vairākām stundām depresijas un mānīgas vientulības, kuras rezultāta es ienīstu visu, sākot ar labi pagatavotu kafiju un beidzot ar to čali, kurš pēc manam domām stāvēja visnepareizakajā vieta kādu vien Tamperes vilcienu stacijā var atrast. Uz Helsinkiem man braukt ir aizliegts un ta, bet beigās viss izgriezās tīri smuki, un Maikes, Marta un Gioms nolēma ka mēs taisam grieķu salātus, cepam valentīndienas draugu kūku un triecam vīnu 5atā, diskutējot par seksuālās uzvedības protokola atškirībām starp ZAmeriku un Eiropu, kamēr Gioms fonā cenšas savai mammai skaipā izstāstīt ka vajag zvanīt vēlāk, jo nu mēs tagad gribam klausīties Britnijas Spīrsas diskogrāfiju, un nav pieklājīgi itkā runāt ar mammu kamēr aizmugurē Valters un Maikes runā nopietnās balsīs lietojot izteicienus "well but its not just a fucking blowjob" un tādā garā.
Grieķu salāti ir sasodīti garšīgi un ja uztaisa veselu katlu tad izrādās no salātiem var ari pieēsties.
Maikes ir smieklīgas, perversas un labakie cilveki kuru klātbutnē es varu atļauties teikt tādas lietas kā " Do you Germans really have to destroy EVERYTHING?" kad Maike nemāk griezt labākā paskata kūku kādu es pēdejā laikā esmu redzejis vai arī kad Maike steidzina mūs uz saunu sakot " šnelā šnelā, or im gonna kill you" es drīkstu teikt "fuck, I feel like im in a german concentration camp" un tas arī ir smieklīgi.
Marta arī ir smieklīga, un ir izskatīgākā poļu meitene kādu es esmu redzējis, lai gan mana uzticība poļiem vēl ir zināmā mērā ierobežota jo viņiem ir dīvainas dzeršanas metodes.
Arī zināms tagad ir tas, ka Amerikā striptīzbāros varot galīgi labi nopelnīt. Vismaz ja tu esi vāciete ar lielam krūtīm. Nē nevienai no Maikēm nav tik lielas krūtis, ta ka es nerunāju par viņām, jo lai arī mēs publiski izspriedām ka viena no viņām droši varētu sakt nodarboties ar tādu biznesu, tajā laikā viņai tas neesot ienācis prāta.

Tagad es neliekos ne zinis par mājasdarbiem, galīgi sajusminos par Radiohead un man pieder vairāk tējas nekā visā manā iepriekšējā mūžā kopā. Vispār tie ir meli. Vairāk nekā visā manā iepriekšējā mūžā kopa, ja neskaita laiku, kad es dzīvoju ar Saimi.
Vakardien bija supervalentīndienas ballīte, kurā drīkst lietot alkoholu lielos daudzumos, un ta vietā lai visus ienīsdams es ietu gulēt vai ņemties kautko virtuvē, es atklāju ka mani labākie angļu draugi un labākā īru meitene izvelas iet uz krogu nevis uz klubu kā rezultātā manā vēderā ir vel vairāk alus nekā paredzēts un galu galā es nosledzu derības ar Cīosu uz vienu alu, 10eiro un pastkarti uz to, kurš izturēs ilgāk - es bez cigaretēm vai vina bez tējas. Es viņai atdevu savas 3 pēdējās cigaretes un viņa man šodien atnesa savu tēju, kas ir vairāk nekā man jebkad ir bijis vienā brīdī, jo vienīgais brīdis kad es pirku tejas bija dzīvojot pie Saimja, bet tad tā bija tikai viena možuma paciņa viena reizē. Tuvākajā laikā laikam ciemos brauc arī Cīosas māsa, kas liek mums domāt, ka mani tējas krājumi vēl varētu visai vareni palielināties.
Kas zin, varbut es pat rīt sākšu iet uz kačalku.
Un smieklīgi esat Jus kafijas nedzerāji. Cīosa šodien nāca man pavēstīt ka viņa ir idzērusis 2 kafijas un viņa jūtas ļoti satraukta un viņai liekas ka rokas tric, kamēr es parasti izdzeru kādas kafijas 6 dienā, un ja neskaita to ka naktīs nemāku aizmigt, nejūtu vispār neko.

Man patīk krūšturi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru