trešdiena, marts 10

What is Sprotis?

Pirms 20min es piereģistrējos tvitterī.
Pirms 10min es izdzēsos un netaisos tur atgriezties.
Lai arī uz vienu brīdi man likās, ka varbūt tomēr es to visu pasakumu esmu novērtējis par zemu, bet rūpīgi izvēloties 3 cilvēkus, kuri man itkā likās normāli, man pietika ar 10min lai būtu ārā. Tai laikā arī jāierēķina tas, ko es pavadīju meklējot izdzēšanas pogu. Man likās varētu būt kaut kas smieklīgs. Nebija.
Ja es gribēšu lasīt par lietām, par kurām man ir pohuj, es vienkārši lasīšu ziņas.
Ja es gribēšu zināt kā Tev iet, es tev piezvanīšu vai aizbraukšu ciemos.
Man ir garlaicīgi, bet tik un tā mana dzīve man šķiet interesantāka par citu cilvēku brokastu sastāvdaļu lasīšanu.
Fak. Es jūtos nenormāli papisis laiku no savas dzīves. Nopietni. Es esmu dusmīgs.
Un kad tu liec tagus #interesanti, Mārtiņ Lūsi, es pirmkārt ienīstu Tevi par to resti un otrkārt, pašol nahuj, es pats izlemšu, kas ir interesanti un kas nav. Un kad tu neliec #interesanti, tad tas nozīmē, ka tas raksts nav interesants? Nu tad es viņu nahuj nelasīšu. Dirst ejiet stulbie lohi.
Es nezinu kā ir jāsapsihojas, lai būtu dusmīgs uz Lūsi

Es šorīt pamodos 07:30 bez modinātaja, un lai arī tas ir labs sākums dienai, reāli es neko neizdariju.
Biju protams izvazāties pa Tamperi un neatrast divus slēpņus (jebsu nodarboties ar Keču (kas man ar vien vairāk sāk izklausīties pēc narkotiku lietošanas)) un 13os atkal aizgāju gulēt un pamodos ap 20iem.
Lietderīga laika pavadīšana ir manas dzīves mērķis.
Un lai arī es tik daudz gulēju, es šodien manliekas ar markām aplīmēju foršākās pastkartes ko esmu sūtījis.
Saka, ka viena fotografija pasaka vairāk kā 1000 vārdu. Loģiski. Bet tomēr ir diezgan nikni, ka es pierakstu 3 vārdus un tā fotogrāfija nozīmē pilnīgi un aboslūti citus 1000 vārdus. Kā saka - ar pildspalvu var acis izdurt, bet ar fotoaparātu rokas nevienam ātri nenocirtīsi.
HA! Es gribu kādreiz kaut ko sarakstīt, ko pārdod cietos vākos. Tad cilvēki maksātu 7ls, lai zinātu ko es domāju. Pa 7ls pie manis ar bulkām varētu atnākt un es pateiktu, ko es domāju.
ieva Bērtulsone es vēljoprojām neesmu aizmirsis kā tu toreiz ar bulkām atnāci. Es īsti neatceros, ko mēs pēc tam darījām, bet tikuntā paldies.

Ir kautkā stulbi, ka es zinu, ka es pa dienu esmu viskko domājis, ko es esmu gribejis kādam pastāstīst, un tad es domāju, ka es to vienkārši uzrakstīšu vēlāk, bet nekad vēlāk es to neatceros.
Un arī runāt tajā brīdī kad es to domāju gluži nevar, jo piemeram Mails apjuk manliekas no 50% lietu, ko es saku, un arī runāt angliski es nevaru tik ātri cik es domāju Latviski. Citreiz Ketija guļ blakus, kad es kautko zibens atruma domāju, bet tad viņai nāk miegs un arī nekas nesanāk.

Tā vietā, lai tagad sūdzetos par to ka viss manai galvai izskrien cauri pārāk ātri, neaizķeroties atmiņā, labak pasmiesimies par lietuviešiem.
Šodien dzirdēju vienu lietuvieti stāstam frančiem ka ir 3 Baltijas valstis - Lietuva, Latvija un Igaunija. Iejaucos un izlaboju vinu, ka ir tikai 2 Baltijas valstis- Latvija un Igaunija. Frančiem protams vienalga, viņi izskaitjas, ka nav lietas kursā, bet lietuviete bija normāli apjukusi līdz brīdim, kad es saku runāt par Polijas Impēriju, kas acīmredzot bija gana labs indikators tam, ka es runāju muļķības. Nezinu kā cilvēks, kurs klāj Cīosas gultu var tik ātri apjukt.
Un vēlāk Miles ienāk manā istabā un saka "Wolis, what is sprotis?". Vat!? uz 1min un pēctam smējos kā negudrs. Izrādās lietuvietes viņam pateikušas, lai viņš tā sauc mani. Jā šprotes ir šprotes gan lietuviski gan latviski bet ne ķīniešu valodā.
Jā, braļukas ņirgajas par mūsu latu.

#mēsls #interesanti @SandisBabauskis #garlaicīgi #skūteri #DirstEj

6 komentāri:

  1. tu vnk esi kaut kas awesome. es tevi vispār nepazīstu, bet vnm tik smieklīgi lasīt. gandrīz vienmēr uzlabojas garastāvoklis lasot tavus blogus :D

    AtbildētDzēst
  2. #bļin #sūds bet #interesanti (((:
    Līdz šim domāju, ka lietuviešiem ir tikai 1 joks par latviešiem - žirga galva. Izrādās, to ir divi. Zaibis intelektuāla tauta.

    AtbildētDzēst
  3. Patiesībā lietuviešiem ir arī trešais joks par latviešiem, viņi domā, ka "čūska" latviski ir "džungļu šņuris" :D

    AtbildētDzēst
  4. Zin', ko, pēc "man ir garlaicīgi, tāpēc lasu visādus draņķus" teorijas, es tikko izšķiedu 8 varenas minūtes no savas dižās dzīves lasot Tavējo.
    Bet, nē, bija #interesanti.
    Dankē!
    Un Tu tikko iztērēji ~20 sekundes šim. #draņķīgi.

    AtbildētDzēst
  5. Damn, es nemāku komatus likt!

    AtbildētDzēst