trešdiena, aprīlis 28

Satelīti.

Man gribas kaut ko uzrakstīt, bet negribas neko stāstīt.
Runā, ka bilde pasaka vairāk kā 1000 vārdi, bet tomēr ir forši zināt kurus no tiem vārdiem ir domājis pats autors, jo kā jau pirms literatūras eksāmena runājamās daļas sapratu - vienalga kādu tēmu tu izvelc, to vienmēr var novirzīt uz kokiem, tomēr dažreiz vajag apstāties runāt par kokiem. Es nezinu vai tur ir kaut kāds sakars, bet nu es pats sapratu, ko es ar to gribu teikt.

Gribi zināt kas ir smukāks par Sigur Ros?
Sigur Ros+Jonas Bendiksen.
Man ir aizdomas, ka drīz es to eseju zināšu no galvas. Ir tomēr smuki, ka pasaulē ir fotožurnālisti, kuriem šķiet, ka mani interesē kas vairāk par Šleseru un Aišas padusi.

Satelīti.
http://inmotion.magnumphotos.com/essay/satellites

6 komentāri:

  1. Gribi zināt kas ir smukāks par Sigur Ros+Jonas Bendiksen?
    Sigur Ros+Mogwai

    AtbildētDzēst
  2. Zinkas ir vēl foršāk?
    have sigur rós ever collaborated with mogwai?
    no. there are a couple of mp3s going around named e.g. "sigur ros & mogwai - luvstory". these mp3s have nothing to do with sigur rós, nor with mogwai. they were made by the korean band 500won project whose name was put on the mp3 by someone outside the band, which resulted in sigur rós and mogwai fans spreading the mp3s around the internet.

    Līdzarto Sigur Ros+Jonas Bendiksen paliek pietiekami foršs

    AtbildētDzēst
  3. Taisnība, bet rozes smaržo tāpat arī tad, ja sauktos par kāpostiem un sigur ros+mogwai skan tikpat labi, ja arī ir tautā saukti 500WonProject.

    AtbildētDzēst
  4. vēl smukāk ir dzīvot īslandē (pat tad, ja te ir daudz vulkānu), iet uz kaffibarinn, dzert alu un klausīties sigur rós dzīvajā.

    un es zinu par satelītiem diezgan daudz.

    AtbildētDzēst
  5. vēl smukāk ir dzert alu blakus smukai meitenei, smukā pavasara dienā, atrodoties smukā pļavā.

    AtbildētDzēst
  6. Nu to pedejo es droši vien nevaru apstrīdēt.

    AtbildētDzēst