otrdiena, jūnijs 8

Labākais treileris pasaules vēsturē.

Katram sevi cienošam cilvēkam patīk treileri, un ja tu esi pie pilna prāta vari nemaz nemēģināt man ieskaidrot savādāk. Es, piemēram, kad eju uz kino esmu ļoti satraucies, un uzskatu, ka skriet ātrāk, lai paspētu uz treileriem ir svarīgāk nekā pirkt popkornu un kolu, kura tāpat tiks izdzerta treileru laikā.
Tagad pateicoties Elvijam es esmu atradis visu laiku labāko treileri pasaules vēsturē, kādu es vien zinu.
Tiem kas nezin, Elvijs ir Čizo draugs, kurš tās 6 dienas nedēļā, kad neiet uz skolu, pavada brīvo laiku taisot uzlīmes, zīmējot sev uz pleca enkuru un manu seju uz papīra.
Tad nu lūk:


Kā arī, tiem cilvēkiem, kas ļoti ļoti gribētu būt Slipknot fani, bet tomēr neko nevar padarīt pie tā, ka Justin Beiber viņiem patīk labāk, varu piedāvāt šito.

2 komentāri:

  1. tāpēc man ir noteikums kolu un popkornu sākt lietot tikai tad, kad sākas pati filma. un treileri ir viena no svarīgākajām lietām kino

    AtbildētDzēst
  2. par šito smējos gan.
    "Dakota's now legal in 31 states"

    AtbildētDzēst