trešdiena, oktobris 20

Grozījuma punkts.

Sveiki ļautiņi, kas bijuši Lietuvā un visi, kam uzvārds nesākas ar burtu "Č".
Man ir šis tas sakrājies, tāpēc es pieceļos pusvienos naktī, uzvāru kafiju un tādā veidā parādu lielu FAK JŪ visiem normāliem strādājošiem cilvēkiem, kam rīt ir kādas paredzētas nodarbes ātrāk par 14:30.

Zinat to štelli trolejbusos (es nezinu par autobusiem, es ar autobusu tikai uz Mālpili braucu), kad trolejbuss ir garš, tad viņam vidū ir tas "grozījuma punkts" (tā to sauc, ja netici iegooglē)? Manliekas tā ir viena no krutākajām lietam pasaulē!! Ja tur būtu ķebļi vēl kur sēdēt, tad katrs brauciens ar trolejbusu būtu tik pat vērtīgs kā tas Lunaparks no Čehijas, kas reizi gadā ciemojas Mālpilī un, manliekas, nekad nav bijis Čehijā. Es nopietni saku - ja tu vēl to neesi darījis, nostājies tur vidū un vienkārši skaties kā pārējie pasažieri priekšdaļā grozās riņķī!! No manas skolas (15. trolejbuss) tur sanāk laikam kādi līkumi 4, ja kāds zin līkumaināku maršrutu, droši sakiet, tas ir vienkārši kaut kas galīgi foršs.
Vēl bieži braucot es iedomājos kas notiktu, ja trolejbuss tur vidū pārlūztu. Es ņemu vērā vietu, kur esmu apsēdies un domāju kā man būtu jādara lai ātri noreaģētu tādā situācijā un neizkristu vienkārši ārā (jo es biezi sēžu tuvu "grozījuma punktam") un cik reāli būtu pārvietoties pa trolejbusu ja viņš pēkšņi vienkārši nokristu vertikālā stāvoklī (tā ka šoferis uzēd zemi). Ja pasaulē nebūtu pensionāri, trolejbuss, manliekas, varētu būt tāda forša padarīšana.

Ir kaut kādi cilvēki, kuriem pamatskolā vienīgais draugs bija suns, un tāpēc viņiem bija pietiekami daudz laika, lai pievērsto tādai "zinātnei" kā Latviešu valoda, līdz ar to esmu saņēmis dažādus komentārus par vārda "manliekas" rakstīšanu.
Manliekas jāraksta brīdī kad tas ir iespraudums un to liek komatos, piemēram, Ivars, manliekas, ir nometis svaru, bet man nepareizi liekas.
Man liekas jāraksta tad, kad tev kaut kas liekas un tu to neraksti kā iespraudumu. Piemēram, man liekas, ka ja tu domā, ka es nepareizi rakstu vārdu "manliekas" tu neko nesaproti no skaistas vārdu rakstīšanas.
Kāpēc man ir taisnība neskatoties uz to ko saka jebkurš normāls cilvēks, kura īpašumā ir kāda Rūtas Kolužas grāmata? Paklausies kā tu runā (vai vellabāk - es). To iespraudumu nekad nesaka pa daļām, saka kopā. Vismaz es. Un To otru nē Es būtu gatavs par šito derēt, ka tā ir kaut kāda debīla viduslaiku latviešu valodas kļūda, kas ir pilnīgi normāla parādība laikā, kad cilvēki sadzeras etiķi un piedirš pils stūrus, jo "kanalizācija" ir vārds, kas apzīmē tikai to mazo meiteni, kas dzīvo aiz beigto lopu kalna.

Vēl tādas pāris lietas ir ko es gribētu pavēstīt saviem kursabiedriem, no kuriem 66% manuprāt man nav draugos, tā kā to var it kā nodot tālāk.
Lauma Ose - Ketija teica lai to neraksta (Jums arī liekas interesanti izdomāt kad likt komatu pirms "lai" un kad nē? Jo man jā!), bet šodien viņa uz tevi "lupīja" nevis tāpēc, ka viņa tevi koļītu vai ienīstu, bet vienkārši apbrīnoja tavas uzacis un gribēja tev pateikt, ka tev ir galīgi krutas uzacis, bet sakautrējās.
Marta Lenkeviča - Lai arī tavu uzvārdu es pareizi uzminēju tikai ar trešo reizi, tev šodien bija galīgi nikna frizūra Elīnas lekcijā. Un tā ka tiešām. Es tikko pacēlu abām rokām īkšķus uz augšu cik laba. Nopietni - es to tikko izdarīju.
Daiņa Pudeļa latviešu valodas skaidrojošā vārdnīca: nikns - foršs; stilīgs; kruts; tāds, kāds nav Mārtiņš Ronis.
Ilga Lēmane - Mums kaut kas pateica (es čista nezinu kas), ka Tu domā, ka mēs ar Ketiju Tevi ienīstam, jo jocīgi uz tevi skatāmies. Nav taisnība. Tu mums patīc. Abiem. Ja mēs vēl kādreiz uz tevi jocīgi skatāmies, pārliecinies vai a)Tu nesēdi blakus Filipam Lastovskim, b) Tu nesēdi priekšā Filipam Lastovskim.


Un vēl ir svarīgs paziņojums - Mums dzīvoklī ir silti radiatori visās istabās. Arī birojā, bet birojā jau sen, bet tu jau tāpat to nezināji, bet nu tagad zini. Arvīds atnāca šorīt, iekāpa pannā, kas birojā tiek izmantota par pelnu trauku un atgrieza visur ar tām savām plaķenēm visu vaļā. Zajebis.
Vēl kāpēc šī diena ir zajebis? Es nokoļīju labāko numuru pasaulē. Piedodiet visas manas bijušās un esošās draudzenes, piedod Filip, piedodiet visi, kuru numuri man ir, bet es viņus visus mierīgi varētu izdzēst, jo šodien man numuru iedeva Viktors. WIN!

Jauku dienu, murmuļi.
Ja satiekat Katrīnu, pasakiet viņai kaut ko jauku, viņa jau nav vainīga, ka viņai nav gaumes.

3 komentāri:

  1. čau. mans uzvārds nesākas ar burtu "Č". bet manliekas būtu forši, - s. čillere. :)

    AtbildētDzēst
  2. Atceros, ka tad, kad es, ka teicu, kad "Man liekas", mana latviešu valodas skolotāja vienmēr mani laboja ar teikumu: "Ja liekas, tad var sasisties". Un tad es nodomāju: "Man ŠĶIET, ka kāds tulīt te sasitīsies!"

    Man pamatskolā bija arī daudz suņu, bet eksāmenā dabūju to krutāko līmeni. Un tad es latviešu valodas skolotājai teicu: "Forši ne? Man jau tā laikāaaas, kad būs".

    AtbildētDzēst
  3. sasmējos par to "Grozījuma punktu"

    AtbildētDzēst