sestdiena, februāris 23

Kāpēc ģērbties normāli, ja tu vari ģērbties kā lohs!

Zini kas ir forši? Kad tev šķiet, ka tu uzzini kaut ko pilnīgi nedzirdētu, bet tad sēdi mājā, domā par pīrāgiem, sameklē žurnālu "Burda" internetā un ir BAM un kaut kur no atmiņas izlien ārā Valters bērnībā, kurš to žurnālu ir redzējis. Es dažreiz domāju ko nez tā visa informācija man  galvā dara, jo viņa tur ir, bet netiek izmantota gadus 15. Varbūt, kad es palikšu vecs tas viss nāks atpakaļ, un es vienkārši vairs nesapratīšu lietas, jo domāšu par to kā bērnībā dzēru no peļķes.
Bet mēs tagad atgriežamies laikā, kur tas vēl nav noticis. Šodien no Bišas es autobusā uzzināju par žurnālu Burda, kas pirmajā brīdī šķiet viena no stulbākajām idejām jebkad, bet jāatzīst gan, ka 90-tajos cilvēki bija tādi idioti, ka es vairs nedrīkstu būt par to īpaši pārsteigts.
Tātad pēc Bišas stāstītā ir tā, ka ir 1993. gads, cilvēki sēž mājā, skatās - oi bļeģ, jau 23. februāris! Parīt taču atnāk jaunā Burda! Tad tu ej uz veikalu, sapērcies audumus, aizej mājā un gaidi pie pastkastes, kad pastnieks atnāks un parādīs tev ko tu valkāsi visu nākamo mēnesi. Pēc idejas tas ir vienkārši žurnāls, kurā ir uzzīmētas piegrieznes apģērbam. Tā ka vienkārši, es nezinu, bikses.? Es gan nesaprotu kas notiek, ja es aizeju un sapērkos 90m2 džinsu, jo domāju, džinsi - tā ir štelle, bet tad atnāk Burda un tu saproti, ka tur ir piegrieznes topiņam un kleitai. Tad tu sēdi mājā, kaut ko mēri, sagriez, sašuj un voila - tev ir džinsu kleita, cepure un varbūt arī zeķes.
Es īsti nevaru saprast vai es tiešām esmu vienīgais, kam šis liekas pārsteidzoši, jo gandrīz visi citi tā kā zin par šād štelli. Skudrucis ir kā "O, jā, Burda! Man mamma bija šuvēja, man vēl tagad ir zīda bikses ar daudz kabatām" un Biša esot reāli tās drēbes valkājis.
Kā jau teicu, tagad, kad es sameklēju kā izskatās vāks, es atceros redzējis tos žurnālus mājās, bet tajā laikā es, šķiet, biju pārāk stulbs, lai saprastu kas tas ir. Un man var piedot, jo es biju bērns, kurš skatās "O, minerālmēsli? Šitas gan biški jāieēd!".
Jebkurā gadījumā es nezinu vai tas žurnāls vēl iznāk, bet internets ir labs draugs, un es atrodu lapu "burdaSTYLE.com" un tagad manā rīcībā ir šī vestes piegriezne - http://www.burdastyle.com/pattern_store/patterns/fur-vest-plus-size-012013 .
Faking veste!?! Manas šūšanas spējas gan aprobežojas ar to, ka es sašuju bikses sev tā, ka cilvēki no RDMV aģērba dizaina saka, ka viņus izmetīs no skolas, ja redzēs man blakus, bet cik fakin grūti varētu būt uzšūt vesti. Nopietni. Paskaties uz to piegriezni un padomā vēlreiz - tas ir vienkārši kvadrāts.
Cilvēki ir idioti, un vēljovairāk 90-tajos. Es ceru, ka pēc gadiem 100 cilvēki skolās mācīsies par šo laiku kā periodu cilvēces vēsturē, kurā jebkas, ko tu varēji dabūt sev mugurā automātiski kvalificējās uz vārdu drēbes.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru