ceturtdiena, augusts 14

Nesvarīgi #2

hehei.
Lai nolādēt tas kretīns, kurš ir vainīgs pie tā, ka es tiku izlogots no draugiem un visa mana dgrāmata uzrakstītā aizgāja vējā.
Es labāk būtu to laiku iztērējis vēstuli rakstot.
Mirsti.

Dienasgrāmatas vietā jūs dabujat to par ko es vakar pus3 naktī nokritu no krēsla asarās. Jā es esu tāds nūģis, kas līdz 3iem naktī skatās reklāmas. Un es nekaunos.
Bentley vnk valda.





Un tomēr es gribu pastāstīt vienu savu sapni:
Tātad es stāvu ārsta kabinetā, jo man sāp viena mandele un runāju
Ā:Jums gadijumā nav augonis?
W:Nē
Ā:Arī uz kājām nē?
W:nē
Ā:tādā gadijumā jums ir saindēšanās, nāksies gulēt RĪGAS slimnīcā.
W:tur ir internets?
Ā:nē
W:Man jāiet uz darbu...
Un es vienkārši aizeju no ārsta kabineta. Nākamā aina ir tuss pie Brey, kur Brey ir ļoti maza māja, kura sastāv no vienas istbaas, bet tā, ka tā istaba ir tieši tā ko tev vaig piemēram ej uz virtuvi un tur būs virtuve, izej ārā un ej uz vannasistabu un tur būs vannasistaba. Tātad visi tur tusē un es gandrīz nevienu nepazīstu un visi mani ienīst un saka "fui idiots, stulbenis kautkāds" un tamlīdzīgi un tad viena meitene man saka "še nes" un iedod milzīgu sudraba biešu zupas bļodu kura ir tik slidīga, ka akutkādā veidā izslīd man no rokām tā, ka visa tā biešu zupa uzlīst man uz galvas, un puse mana ķermeņa ir biešu zupas krāsā. Tad es aizeju uz vannasistabu, nomazgājos un nevaru atrast dvieli, jo visās atvilknēs ir kautkāda saldēta pārtika un tad pēkššni Skudrucis izlauž durvis un kautkur biški tālāk viens cits džeks izlauž durvis un saka "man likās, ka te arī ir durvis" un tad Skudrucim pēkšņi izbirst no kabatām ļoti ļoti daudz ļoti ļoti spīdīgu latu un viņš skatās uz mani ar āloti sarkanām acīm un bļauj "NEAIZTIEC MANUS LATUS!". Viss.
Man patīk mana zemapziņa ^__^

Un vēl no PostSecretiem.



Tieši tāda doma pa manu galvu grozijās aptuveni līdz 9 gadu vecumam. Vareni. Nekad ar nevienu nebiju par šito runājis. Tiktiešām vareni.

Un


par šito es ar Agnesi runāju vēl aizvakar. Baigi.

Man ir sajūta, ka cilvēki, kas to visu tur sūta ir man tuvāki nekā jebkurš cits uz pasaules.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru