svētdiena, augusts 17

Peso

Ir noskaidrots vainīgais tam, ka pagāšreiz pazuda visa mana dienasgrāmata. Dainis ar savu brāli kurš par datoriem zin vairāk nekā tu iespējams jebkad zināsi, iegāja manā profilā un gribēja izdarīt tā, ka es esu pielūdzējs 10 000 džekiem. Viņiem laikam uzkārās dators vai kautkas tamlīdzīgs un nekā nesanāca.
Sūdīgi.
Man nepatīk tā slepenā pielūgšana, jo vislaik malā rādās tas sarkanais un tad tu uzpied un redzi "o mani pieludz' un viss un neko nezini ko darīt.
Stulbums pilnīgs.

4dien es biju Rīgā un pēctam arī Slokā.
Sloka ir pilsēta kurā ir tirdzniecības centrs "Liedags", kurš ir viens no veikaliem, kuros es vistrakāk esu mūžā smējies, jo tur ir tādas lietas kā "pirāts ar termometru", "rūķis ar podu", "ker. fig. delfīns" un vel viskautkas smieklīgs. Vēl tur bija arī Vīnis, Elīna Priedniece un Lāsma iespējams, vēlāk arī atbrauca Marta Vaļuma untad mēs gājām uz SLOKAS CELULOZIOULU. Tur ir daudz mājas un sagriezti maisiņi un tur neviena nav izņemot mazos džekus kuri 4 ar savām 4 džusēm iet tur tusēties un prasa uz visiem 8 vienu cīgu. V;el tur bija geocaching kaste ar tetri. Tu atrodi un tad tu vari iespēlēt tetri. Kas var būt labāks par to :D. Vēl tur bija daudz kartes krievu valodā, kura slieka domāt par ļaunprātīgiem krievu plāniem, jo tur bija kartes, kurā nekā nav, tikai mežs un rakstīts augšā "baze kuļiuņičova" vai kkas tads un tad tur ir Amerikā Dallasas un Oklahomas un kas tur tuvumā karte un tad vēl karte, kurā viss ir vnk zils un ir okeāns un nekā nav cita. Mēs pāris sadedzinājām un tagad viņiem vairāk nesanāks īsts uzbrukums.
Vēl tur ir 2 torņi, un vienā mēs uzkāpām līdz pusei un Vīnis līdz virsotnei, jo viņam jau vispār prāta īsti nav. Un vējš bija tāds, ka pūš tevi visulaiku un ja tev ir izpletnis, tad tevi vienkārši nopūš no torņa, un ja tu esi Elīna Priedniece, tad tev tā pūš, ka tu sāc izlikties, ka neko nedzirdi.

5dien es biju kāzās Daiņa vēcākā brāļa. Tās bija pirmās kāzas ko es apmeklēju vecumā, kad mans gadu skaits jāraksta ar 2 cipariem. Diezgan foršas. Mums ar Ivaru tika doti tituli "modrā acs", nu jo es esu ar kameru un viņš ar fotoaparātu. Tātad Modrā Acs ja. Modrā Acs Nr1 piedzērās tā, ka šorīt pamodās un vēl bija normālā pālī. Un no 9-14 šodien es vispār neparko citu kā šņabi būtība nebiju runājis. Ar Vīni un Daini izrunājām visu par šnabi. Piemēram: šņabi nevar iemalkot un arī iedzert ne. Tas vienkārši nav iespējams, bet šņabi var iepist, iekapāt un ietrekterēt. Iepist ir tā ka tu dzer vnk no mazās glāzītēs iepis šņabi. Kapāt ir tā ka tu normāli visu vakaru vnk kapā (vairākas iepišanas pēc kārtas arī ir kapāšana) un trekterēt ir tā, ka tu vnk no pudules močī pa taisno iekšā lielos daudzumos. Vēl mēs izdomājām kā būtu labi dzert karstā diena siltu šņabi no tējas krūzēm un kas būtu ja visā pasaulē ūdens vietā būtu šņabis un ceļu vietā būtu šņabja upes un vēl viskko miljoniem. Visilgākā šņabja saruna manā mūžā.
Man negaršo šnabis.

Mājā biju nezin cikos bet modos 19. Es nezinu vai man ir aizbraucis jumts, bet es noskatijos Batman Begins un Transformers un man viņas abas galīgi patika. Vareni. Tagad es nevaru izodmāt kādu vēl šitāda veida filmu lai skatās.

UN VĒL tā kā puisis, kas laikam kādreiz bija Sanitas klasesbiedrs iespējams, un kurš ir iestājies kautkādā Voldemorta pielūgsmes klubiņā jo zīmē cilvēkus ar čūsku acīm, savā KOBRIKI (http://www.kobriki.blogspot.com/) blogā raksta sānā, ka new stuff tur ir katru dienu izņemot 7dienas, bet patiesībā ir tā, ka tur vispār nav nekas jauns, tad es uzņemos iniciatīvu un visiem cilvēkiem par prieku uztaisu arī šodienas ierakstu KOBRIKOS.
Tā kā man ir milzīgs mākslinieka talants, tad es mierīgi atļaujos zīmēt nevis abstraktu puisi ar čūskas acīm, bet gan sevi un Ivaru. Ja kāds nesaprot kurš ir kurš, tad es esu tas ko Ivars nosauca par "siena čupas cilvēks" un Ivars ir tas, kas viņaprāt izskatās pēc "sieviete ar diviem krāniem"
Tātad pārsvarā tur visi komiksi ir īsi un vienkārši, apmēram šādi:

un vēl tur ir arī tādi, kurus citreiz es izlasu un vnk nesaprotu ko man ar to cenšas pavēstīt. Apmeram šitā:


Bet kopumā tur ir arī kautkas smieklīgs šad tad un tā.
Būtībā man ir tāds prieks par saviem komiksiem, ka es neko vairāk nerakstīšu.
Jauku padarīšanu!

4 komentāri:

  1. Es ļoti, ļoti, ļoti piekrītu par to šņabi. Ļoti.

    AtbildētDzēst
  2. `čūsku acis` mļa, labs! :D

    + par kādu sanitu iet runa?

    AtbildētDzēst
  3. Sanita Bakane.
    Iespējums tas ir kārtējais mana prāta pašizdomājums, bet man galīgi liekas, ka viņa kautkad teica, ka Kobriki ir viņas bijušā klasesbiedra blogs.

    AtbildētDzēst
  4. kā jau ierasts: nenosmieties. un šnabis nav labs, tas toč.

    AtbildētDzēst