piektdiena, decembris 5

The Smiths - Cemetery Gates

Šitā nedēļa man ir vienkārši apbrīnojama un par to krievi no 3. stāva mani ir apbalvojuši ar no balkona izmestām alus pudelēm. Kretīni bļeģ.
Un šonedēļ manliekas es situ pāri visas pasaules grūtnieces kopā, garstāvokļa maiņas ziņā.

Pirmdiena (turpmāk šito varētu saukt par "Nahuj kojas" dienu un godināt ar svecītēm, alu un bezmaksas kafijām visus, kas negrib dzīvot kojās, bet neizskaidrojamu iemeslu dēļ to dara),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (te es pārbaudīju kapēc man "," poga kautkā dīvaini spiežas.
Skolā es biju bet jēga īsti nekāda. Paskatījos kādas citiem fokusgrupas, izdzēru kafijas un no otrās lekcijas aizlasījos prom.
Kapēc?
Jo man patīk sākt dzert ap 14iem ^_____^
Un cilvēkus ar ko iet dzert es māku izvēlēties kā neviens manuprāt. Viena aiziet uz bāru un aiziet gulēt un tad arī guļ un otrai alkohols organismā liek smadzenēm radīt nepārvarmu vēlmi iesūdzēt tiesā visus krievvalodīgos un bļaut skaļāk par cilvēkiem, kuri to dara ikdienā un nevienu latviešu vārdu nesaprot.
Pēc ļeņingrad devāmies pie manis uz MĀJĀM (bļe kā es ienīstu kojas).
Tur ir forši, jo tur pie durvīm tevi sagaida "miesīga" sieviete, kurai tu vari iedot savu naudu un tad nesaprast ko tev saka un vēl pālī rakstīt iesniegumu šādu:
Lūdzu iesniegt Fogele 130789-blabla, Maskalāne 120794-blabla.

Tad tur kojās ir pilns ar tādiem ko es negribu redzēt, un tad citi, kurus es kautkādos apstākļos varbūt varētu, bet nu kopumā man Filipa istaba patīk labāk, kad tur ir tikai pamatiedzīvotāji.
Manā istabiņā bez manis dzīvo vēl ģeogrāfs (kurš ir atvedis uz kojām 4 (man pat liekas ka 5) puķupodus ar kautkādiem augiem un televizoru, pa kuru viņš skatās "Degpunkts" un man vel nav pieticis drosmes paprasīt, vai es varu uz tiem viņa puķupodiem uzlīmēt lapiņas ar to augu vārdiem) un kautkas no Ekonomikas un kultūras fak, vai kautkas tāds. Ar viņiem es esu runājis vienkārši paranormāli maz un tur parasti ir tik kluss, ka liekas, ka tai istabiņā ir vakuums un vnk tapec nav skaņas.

Un tad necik ilgi mēs tur bijuši nebijām, kad Artūrs izdomāja gulēt un mums vaidzēja pārvākties uz blakusistabiņu. Tas notiek parasti tā - tu izej koridorī, aizver aiz sevis durvis un tad pēkšņi uz tevis bļauj tā kā nekad mūžā nav bļauts un vēlpietam valodā, kura nav tava, un tad sāk bļaut Ilze un tad es saku vnk "KŠŠŠŠŠŠŠ!"
Jā.
Tā bija komendante, kura nāca glābt pasauli, no ļaunajiem cilvēkiem kuri IET PA KORIDORI!!! Un tad no sākuma no viņas nāca tādi teksti, kuriem galvenā doma bija "bitches out da house, tu vari palikt" un tad pēctam krievuvalodā tāds teksts kā "Es galvoju, tu te vairāk nedzīvosi!"
Izmests no kojām 1. dienā!!
Vot pārspēj šito!

Izgājām ārāun man čist prieks un Ievai laikam nē un Ilzes seju es vienkārši neatceros. Sēdējām uz apmales un tad pilnam komplektam vēl piebrauc mentu busiņš klāt.
Un tad viņi kautko prasa un neviens nesaprot un tad vēlreiz un tikuntā nē un tad es (cilvēks kurš visvairāk skaidrā) eju ar viņiem runāt.
Un smieklīgi.
-Ko sēžat tur?
-Mani tikko no kojām izmeta.
-LOLZZZZZ ROFL DJNAKJA HAHAHAHA (to dara visi 5 tai busiņā)
-Jā.
-Nu un jums tagad ir kur palikt?
-Jep.
-ā nu tad viss kārtībā, vari iet sēdēt
-A jums dokumentus nevaig parādīt? (Par šito tekstu es pats vēljoprojām brīnos, bet nu skolā man itkā skaidroja ar manu tieksmi uzprasīties uz nepatikšanām)

Tad pēctam sakontaktējām ar Čizo+Elviju un devāmies pie tiem.
Un tad tur smuki viņiem zvanīt.
-Kur jūs esat?
-Mēs nākam, esam pie Jāņa sētas.. vārtiem.. sētas. jāņavaārti.. sēta, ai mēs pie jāņasētas (īstenībā tomēr pie Jāņavārtiem)

Un tad vēlviens:
-Mēs esam kautkur, un te ir veikals, bet tas manliekas čista sen jau vairs nestrādā!

Labākais atrašānās vietas apraksts manā mūžā manliekas, un 3dienas naktī kautkā galīgi normāli sasmieties par šito.


Otrdien skolā biju, bet uz nevienu lekciju nē.
Un forši ir vienkārši sēdēt uz soliņa un visi iet garām un priecājas par manu ilgo mūžu kojās. Un dzirdēt kā Ģirts par to smejas ir vispār galīgi forši. Bez sarkasma, viņš kautkā galīgi smieklīgi smejas.

Pēc skolas atkal aizbraucu pie Čizo+Elvija un tur ir galīgi forši.
Tu aizbrauc un tad ir forši un sēdi, un tad es apguļos gultā un vienkārši atslēdzos un tad vēlāk pamostos un paceļu galvu un tā vietā lai dzirdētu "bļe neguli losi!" vai "kraties projām" man bļauj virsū "GULI!"
Jā forši.
Un tad vēl Elvijs saka "es gribu šito Valteram atdot" un Čizo "VISKIJU?"
un
W:jums nav kautkas pret galvassāpēm?
Č:VISKIJS?

Un tad viņi abi aizbrauc uz skolu un mani atstāj un iziet pa durvīm un runā
E:es deru viņš būs visus traukus nomazgājis, kad mēs atbrauksim.
Č:KĀTAD! Viņš labi ja pats būs nomazgājies!
Bet jā! Es nomazgāju, gan viņu traukus, gan nomazgājos pats.
Forši tur ir galīgi.

Tad es aizbraucu uz kojām, nepatika man tur, aizbraucu mājās, dabuju tik bēdīgu garstāvokli kāds man nav bijis kopš kautkad Maija vai vēl senāk un aizgāju gulēt 23:00.
Zaibis.

Tur pēctam vēl bija tādas dienas kā trešdiena un tā otra diena, bet par to es varbūt vēlāk uzrakstīšu un tagad izlikšos ka rakstu referātu vai arī vienkārši aiziešu gulēt.
Dienu nosaukumus raksta ar lielu burtu? Jo man liekas ka nē.
Un draugiem.lv ir kautkā smieklīgi. Gatis man iemet 16 pikas un tad man radas uz ekrāna kā met vislaik un es neko nevaru izdarīt un tad vēl es uztaisu savu egli un pats visu dienu priecājos un tad ir tie ka katru dienu var atvērt to kvadrātiņu un tad tur kautkas rakstīts un man ir pārsteigums un seja tāda :), jo es iepriekš nezinu kas tur būs rakstīts un tad man ir prieki. Tādas lietas man patīk, un tas ir foršāk nekā piem tie kalendāri ar konfektēm iekšā, jo tad es zinu, ka arī nākamajā dienā būs konfektē, un ka iepriekšējā arī bija, un tad es vnk izēdu visas tās konfektes visam mēnesim un tad vispār nekāda pārsteiguma nav. Janu vienīgi varbūt man slikti paliek.

Un Vita Bērziņa ar savu šito:
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&fid=71190&pid=4188936
uztaisa tādus priekus, ka es esu gatavs viņu precēt bezmazvai.
Ja kāds man grib dot iespēju bez maksas dzīvot savā skapī, kurš neatrodas kojās, tad es tādus piedāvājumus pat esu gatavs izskatīt un neteikt "ej dirst". Es esu labs skapjabiedrs - es māku mazgāt traukus, gatavot ēst, negulēt, izskatīties jauks, izsmiet un viskautko citu.

Un par šito galīgi prieki:

1 komentārs: