piektdiena, marts 20

FAIL.pt.

Mani tracina cilvēki, kuri uzskata, ka ir jāatbild uz katru komentāru.
Tas protams ir ļoti ģeniāli, un es nesaku ne 5, ka tu uzreiz esi draudzīgākais čalis/meiča visā Preiļu diskotēkā, un ja tā, tad kam pie velna vajadzīgas smadzenes?! Nē paldies.
Vēl mani tracina komentāri, kas sastāv tikai no smailijiem.
Var jau būt, ka tas ir kautkāds lokālais kods un (cash) zem bildes nozīmē "bilde jau smuka, bet kad tu, Sergej, man vienreiz atdosi parādu? P.S. piekāp pie manis šodien" bet to domu es kautkā tomēr apšaubu.
Varjaubūt, ka es atkal kļūdos.

Es nekad neeju hc.lv, jo es tur nekad mūžā neesmu redzējis nevienu rakstu kas mani interesētu. Jā, tavu brīnumiņu, izrādās tā tomēr nav lapa priekš jefiņiem, kas cauras naktis pavada pie kompja un ienīst Tumoru.
Šodien nu gan ir diena, kad manā kompī tā lapa bija atvērta un ko es radzu - laimējuši biļetes uz Ļeņingrad dzimsandienas ballīti.
Un kas? Lauris Anstrauts, Lauris Baturs un Katrīna Dzerkale. Sūdīgi, ka es nevienu no viņiem nepazīstu. Es tiešām nesaprotu kā tas iespējams, bet visticamākais variants ir ,ka viņi bija vienīgie, kas tajā konkursā piedalījās.
Publika jau protams ideāla: Katrīna vispār ienīst Ļeņingrad un labāk iet uz SpaceDog (debilisms ir debilisms), Lauris Anstrauts tur Jaunajā gadā 3 reizes aicināja Agnesi dejot un 3 reizes tika pašūts, tā kā viņam arī nekādas labās atmiņas par to ganjau nav, un Lauris Baturs manuprāt vispār nezin kur tas atrodas un izlasot ka viņš saka "Ļeņingradas bārs" nevis "bārs Ļeņingrad" ir aizdomas, ka viņš nedēļas nogali pavadīs Krievijā (un es runāju par valsti, nevis skolu).
Nu tas jau protams nav obligāti slikti - cigaretes itkā esot lētas.
Jebkurā gadijumā ja man būtu teikšana, es to biļeti dotu tikai Laurim Anstrautam.

Vēl ir pārsteidzoši, ka izrādās ir tomēr kāds, kas cilvēkus čakarē vel vairāk nekā es un vēl piedevām man no tā ir jācieš.
Lūk, es vienu nakti iestāstīju Ketijai, ka Zviedrijā cilvēki guļ bez spilveniem un visā valstī nav iespejams nopirkt spilvenus, un tie ir tikai viesnīcās priekš tūristiem.
Ko es dabuju pretī?
Vienu dienu viņai ir tādi mati, ka varētu padomāt, ka viņas frizieris esmu es un man to izskaidro ar to, ka tie mati nav iztaisnoti un tapēc viņi čirkojās. Protams lieliski. Tad vēl viņa grib matu taisnotāju.
Šodien es nonācu pie secinājuma, ka es nopirkšu matu taisnotāju, ja viņa nedēļu staigās ar čirkainiem matiem. Kas izrādās? Nē tu neuzminēji! Viņai NAV čirkaini mati!!
Un tomēr - lai dabūtu matu taisnotāju viņai nedēļu ir janostaiga ar čirkainiem matiem, un nav mana darīšana ka vina to dabū gatavu.

Man nezkapēc ir sajūta, ka es jūtos kā uzvarē'tajs :D

Vēl es biju kešot ar Ivaru un Elviju un kautkāda sieviete domāja ka mēs esam narkomani un ejam meklēt sēnes. Es pastāstītu sīkāk, bet tā kā es šito jau esu pārstāstījis 6 reizes, tad ej tu nahuj.


Jebkurā gadījumā lai vecas kā dzīvē tā arī mīlestībā gan tev gan arī Agnesei Rukšānei.
Prozit.

1 komentārs:

  1. Nav jau ar nemaz tik traki ar to lapu. Ir forši cilvēki un ir arī forši raksti.

    AtbildētDzēst