piektdiena, maijs 29

All Along the Watchtower

IR pus5 no rīta. Bļeģ.
Tā vietā lai uzrakstītu savu 7lapu referātu, gulētu vai glābtu pasauli, es sēžu un cenšos izlemt vai man labāk patīk All Along the Watchtower Bob Dylan vai Jimi Hendrix izpildījumā. Vēl es cenšos youtube palaist abus klipus reizē, bet tas vispār neizklausās labi. Mans secinājums ir tāds, Bob Dylan izpildījums izklausās pēc kautkā, kas 60.gados ir tikko iznācis no cietuma un ceļmalā biški uzdzied, Jimi Hendrix vairāk izklausās pēc kautkā kas koncertā bliež elektrisko ģitāru un sievietes ar nestilīgām frizūrām un džeki, kas izskatās pēc idiotiem un domā, ka cigaretes ir veselīgas un stilīgas, sajūsmā lauž krēslus.
Ja mans plejeris būtu tikai 3mb apjomīgs un man būtu jāizvēlas tikai viena ko likt iekšā, es ņemtu Bob Dylan, jo:
1.Man nepatīk Jimi Hendrix ģitāra vienā vietā (lai arī sākums man galīgi patīk)
2.Man patika filma "O Brother, Where Art Thou?", un tā dziesma man kautkā saistās ar to filmu.

Jā, nudien, mans prāts ir nodarbināts ar nenormāli svarīgām lietām.

Pirms pāris dienām ap šito laiku kojās bija ugunsgrēka trauksme. Varu pastāstīt savu rīcības plānu:
1.pamosties
2-8.nelikties ne zinis
9.aiziet uz toleti
10.pasmieties par skuķenēm, kas bija halātos izskrējušas no kojām
11.nelikties ne zinis
12.secināt, ka trauksme skan jau pusotru stundu
13.izdomāt plānu, ko darīt janu patiešām kāds ir uzspridzinājis plīti vai aizdedzinājis Filipa matus
14.aizmigt
15.pamosties no tā, ka trauksme vairāk neskan

Un tas nav vienīgais piedzīvojums nedēļā!
Vēl es gandrīz iegāju bailīgās meitenes istabiņā, jo sajaucu durvis un nobijos, biju pie jūras, kad it kā vajadzēja būt vētrai, bet nebija, rakos pa jūras smiltīm kā traks, karājos virvē no Ķemeru pamestās sanatorijas jumta, karājos virvē no akmens tilta, karājos virvē zem salu tilta, uzzināju, ka zem salu tilta dzīvo (vai vismaz kādreiz dzīvoja) bruņoti bezpajumtnieki, uzzināju no Ketijas māsas meitas, ka nedrīkst divi cilvēki stāvēt pie plīts, nodziedāju "jūra krāc un vēji pūš bla" dziesmu "laiviņ prasa baltu tīklu" melodijā, jo domāju, ka tā ir pareizi (un es arī "pūt vējiņi" nosaucu par "tā dziesma "brauc laiviņa jūriņā" vai kautkā tā" ) tiku nedaudz aizturēts par nepatiesu zādzību RIMI, jo tajos pīkstuļos pīkst Drogās pirkti skuvekļi, redzēju kā autoostā ar ratiņkrēslu braukā čalis, kuram ar kājām viss kārtībā, iepazinos ar Edvardu vai kautkā tamlīdzīgi, pilnīgi nekādā sakarā (es nepazīstu viņu, viņš nepazīst mani, saka 'čau, E..bla" es saku "valters" paspiežam rokas un tad viņš aiziet) un autobusā bija veca tante.

Es teikšu - zaibis nedēļa!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru