otrdiena, maijs 12

Miegs.

Turpmākajam tekstam nav nekāda sakara ar to, ka man skype profila bildē redzams Lauris Rēniks.

Te es tagad varu publicēt savu nenormālo prāta spēju izpausmes tikko pamostoties.

Šorīt ap 10iem.

K:Valter celies
W:Bāc, tik labi aizmigt pie margām!
K:ko?
W:Margas ir uzdevumi!
K:Kādas vēl margas?
W:Nu kā, nu margas, kuras ir pie trepēm lai var kāpt un pieturēties...

Tad pa dienu snaudienā, ap 16 skanēja Ketijas modinātājs, viņa slēdza ārā un es ar sajūsmu paziņoju - "PIERĀDIJĀM!"

Un kautkad vēlāk pamostoties konstatēju sevi skaļi un satraukti sakām "VIENS VIENS DIVI!!"

Vēl es varu pastāstīt vienu no labākajiem sapņiem universā:
Lidmašīna ļoooooooooooti lēni krīt iekšā Ņujorkā, pārējais viss notiek normālā ātrumā, tikai kritiens ir tāds kā slow-motion. Cilvēki krīt panikā, kad pēkšņi es pieceļos un saku "ES LŪDZU JŪSU UZMANĪBU! Sagadīšanās pēc esmu secinājis, ka šī aviokastrofa nenotiek pa īstam, jo esmu konstatējis, ka man kājās nav bikses!"


Un vēl neapšaubāmi svarīgs fakts ir, ka manā "SuperNetto nopērkamo ēdienu top7" ir pārādījies jauns produkts, kurš ierindojas visai tuvu topa augšgalam - "Kraukšķīgie Delfīni ar kakao garšu!"
Tie ir veidot apmēram no tādas pašas substances kā "melnie" tikai ir delfīna formā.
Melnie ir cilvēku radīts izgudrojums, kuru ir labi ēst ar pienu. Tas ir arī nopērkams "Kellogs" ražojumā, kur uz kastes viršu ir lācis, taču patiesie melni maksā divreiz lētāk un ir nopērkami caurspīdīgā plastmasas iepakojumā, un ja nemaldos, virsū ir žurka (kautgan zinot ražōtāju izpratni par dzīvniekiem, nebrīnītos arī ja tas būtu domāts krokodils vai ķengurs)

Amen!

1 komentārs:

  1. Pēc diezgan ilga laika garlaikojoties, atrast šitādu ierakstu ar sapņa aprakstu, ir svētīgi.

    AtbildētDzēst