piektdiena, augusts 13

lūūūdzu šonaksn kaut ko jauku

Es šodien atceros visādus cilvekus un visādas lietas, kas vairs nav taisnība, vai tām nav nozīme, vai ir aizmirstas. Tā ir tāda viena sasodīti laba sajūta, un ja es varētu izvēlēties vinu superspēju tieši tagad, tad, iespējams, tā būtu apturēt laiku un iedzert alu ar katru cilvēku ko es gribu un cik ilgi es gribu, un nebūtu slikti, ja arī viņi to gribētu.
Es esmu vienīgais, kam ir tā sajūta, ka lasot, ko es esmu rakstījis sen, manā galvā automātiski konstruējas tās sajūtas un domas, kuras man bija to rakstot? Tas ir tā kā Butterfly Effect, tikai es nekur īsti pa īstam neceļoju.
Man ir bišķiņ plāniņš satikt visādus cilvēkus, uz alu, jo es negribu vis kaut ko aizmirst.
Vel es nedaudz arī esmu dusmīgs par to, ka man kaut kad nācās izdzēst visas vēstules draugos. Nolādētie darbinieki visu naudu par statistikām norij eklēros un nevar lielākus serverus bļe nopirkt.

Un šodien bija laba diena, jo es biju pie Daiņa, peldējos pie Daiņa upē aukstā, mētaju lidojošo šķīvīti un apgāzu suni.
Vel gandrīz braucu ar traktoru, bet Dainis nemācēja iedarbināt un nācās vilties. Ir stulbi vilties, kad tu domā, ka tu tuliņ brauksi ar traktoru. Kopumā jutos nedaudz kā sendienās atkal, kad svarīgas bija tādas lietas, kā kur lai dabon kādus spēļu diskus, kas nav krievu valodā, un kā pie velna lai iegaumē kas ir fotosintēze uz rītdienu bioloģijā. Man besī domāt par to kur lai dabon naudu, darbu, kā lai pārskaita to sasodīto īres maksu dzīvoklim, ja pārvaldniece atbild uz epastiem ar ātrumu 1 meils nedēļā, un iespējams šonedēļ ir laiks atbildēt uz Dormeo spamu. Ja tas tā turpināsies, es apsveru domu nakamgad būt Taizemē. Tā tiešām.
Vel man tagad ir vēstuļu draugs. Tāds īsts. Ar kuru tikai sarakstas un nesatiekas. Vienīgi es esmu slinks un grūti pieķeros rakstīšanai. Manliekas būs forši.

Es gribu iepazīties ar foršu cilvēku, kuru es vēl nepazīstu.
Es gribu skriet naktī pa pļavu plikām kājām.
Es gribu stāvēt uz celma, kas smaržo pēc sveķiem.

Mani sen neviens nav sabāris. Varbūt es kaut ko nedaru pareizi.
Varbūt es izvēlēšos savu sievu pēc tā kāds viņai uzvārds.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru