piektdiena, februāris 18

Reboot universe.

Lai iet ratā Delēzs un Bergsons, es šovakar gaidu pavasari, domāju par krūtīm un Siguldas kalnu takām.
Un es nevaru nevaru nevaru aiziet gulēt, jo man ir jāklausās uz riņķi atkal un atkal šis:



Ūsas, ceļojuma video un gaismas ārpusfokusa. Cik stulbi ir tas? Un, protams, atkal necik.

Un atkal valentīndiena ir garām bez rozā baloniem sirds formā, seksīgām apakšveļām un vīna man. Un visa pasaule man apkārt man šķiras un gaida jaunu pavasari. Un cik lieliski ir tas?

Lai dzīvo Saule, kas spīd man acīs braucot trolejbusā, lai dzīvo meitenes, kurām nav ar ko iet uz krogu, jo viņas pametis draugs un lai dzīvo dziesmas, kuras tu klausies 173 reizes un tad vēl tikpat.

Es staroju. Aiciniet mani ciemos, brauciet pie manis ciemos, es apsolu, es noskūšos un būšu pieklājīgs.

Un vēljoprojām tas viss ir sīkums, murmuļi. Sasodīti lielisks sīkums.
Lielisku Jums nedēļas nogali, mazie.

1 komentārs:

  1. Izskatās, ka kādam bijusi vientuļā Valentīndiena!
    Diez Maija būtu samīļojusi, ja mīļi palūgtu- iespējams varētu tikt pat līdz vīnam...

    AtbildētDzēst