ceturtdiena, jūlijs 31

Būtiskas pārdomas

Būtu baigi grūti dzīvot savu dzīvi vienam, bez cilvēkiem, kas ir gatavi klausīties tavās pārdomās, jo ir vienkārši pārāk daudz jautājumu, uz kuriem atbilde nekur nav rakstīta, un tādi uz kuriem atbildi zin visi, izņemot mani.
Laima man ir lielākais palīgs šajā jomā, un ir pat izsniegusi man metāla zvanu, kuru Mellužos es varu skaļi zvanīt un saukt "MISTĒRIJA" katru reizi, kad neko neaaprotu. Tagad gan Laima ir prom, un pārdomas krājas nedaudz pārāk lielā ātrumā.

Vai, ja es atrodu telefonu uz zemes, man viņš obligāti jāatdod tajā pašā dienā? Varbūt es esmu randiņā un manai draudzenei rīt izpilda nāvessodu, es negribu tērēt savu laiku, lai gaidītu kad tu atvilksies līdz stacijai, jo tev jāpabeidz skatīties Mis&Mr Latvija. Vai labāk, ja es to telefonu atstāju uz zemes? Laima saka, ka jāienes kādā iestādē, bet, ja tu esi, piemēram, mežā vai pie jūras, tas arī ir lieks pisaks.

Ja tu nedzer, un it īpaši, ja tas ir nopietns iemesls, piemēram, tu esi robots, tu vari iet uz bāriem/klubiem? Ko tu tur dari, ja visi pārējie uzvedās kā lohi? Es pat dzerot neeju uz klubu, es nezinu kā būtu skaidrā.

Ja tev piedāvātu īstu androīdu, kurš tev visur nāk līdzi, bet viņš izskatās tieši tik īsts, ka precīzi desmitniekā trāpījis pašā uncanny valley viducī, tu tādu ņemtu? It kā riktīgi kruti, bet visur jāņem, arī uz darbu/ skolu. Ja manas frizūras maiņas jau izsauc 10x lielāku uzmanību, nekā es esmu gatavs pieņemt, ar robotu būtu vispār pizdets. Bet varbūt es varētu nestrādāt? Man šķiet es ar robotu būtu labi draugi.

Vai ir pieklājīgi zagt dārza rūķi no vienas un tād pašas vietas, ja es plānoju viņu pārvietot tikai 3 pagalmus tālāk?

Vai ir ok braukt bez krekla vilcienā? Bet ja tev ir veste, kas ir vaļā? Bet ja tu esi resns un sasvīdis? Es šo redzu diezgan bieži, un nezinu vai te runā buržujs manī, bet man ir sajūta, ka katru reizi kad cilvēks tusē puspliks vilcienā, viņš man rāda fakuci ar visu ķermeni. TAČU PAGAIDI LĪDZ TAI JŪRAI, TĀS OR 40MIN!!

Vai kāds pērk tās indiāņu dziesmas centrā? Man šķiet viņas nav autentiskas, pie vērmanīša pa virsu pavadījumam viena mauca stabuli, bet tik sūdīgi, ka mans un Jāņa ermoņiku un ukuleles duo ir principā Metallica.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru