ceturtdiena, jūlijs 10

RING RING - Te Raiens Goslings

Mainot mājās kontaktligzdu atrāvos ar elektrību un tā iekrāmēja pa galvu, ka gribēju iziet pastaigāt, iedzert aliņu, un atpūsties pie Jūras, kamēr iziet. Pa ceļam uz jūru atradu pie stacijas uz zemes Iphone. Stāvēju skatījos, no sākuma īsti nesapratu - neliekas baigi prātīga ideja likt viņu uz zemes. Paceļu un nedaudz nobīstos, jo šajā situācijā iespējams pēkšņi kāds varētu gribēt nākt viņu prasīt un es tur stāvu kā tāds lohs - paskatos apkārt, izskatās, ka nevienam baigi nepiš. Tā kā es nezinu ko īsti darīt, meklēju, kādu kas zinātu, redzu, ka no stacijas uz mani skatās viens no vasaras dzērāju bara, un es paceļu un rādu viņam to telefonu, jo domāju, ka varbūt viņam tieši varētu būt izkritis sievišķīga paskata Iphone - viņš redz, ka es viņu sveicinu un pasveicina atpakaļ. Lieliski, tagad man ir gan telefons rokā, gan jauks draugs. Es reāli iznācu iedzert aliņu saulītē un atpūsties - fuck you pasaule.

Nolemju doties uz veikalu un pa ceļam mēģinu sazvanīt kādus no pēdējiem kontaktiem. Tur ir, dāmas un kungi, "Mīļais vīrs", kas man liekas lielisks nosaukums (citu vīru neatradu) kaut kāda Aijiņa un Baiba Darbs, un es domāju nu - Baiba, ja tu domaji, ka jus baigas draudzenes esat, tad zini - pie tevis telefonā rakstīts darbs. taka tika idarba attiecības ja? Lai nebutu te nekāda zvanīšanās pa brīvdienām. Mani nedaudz fascinē šie ierakstu personalizējumi telefonos. Iespējams tāpeč, ka man nekā tāda interesanta nav, un daļai es pat kontaktus neglabāju, jo man vieglāk ir atcerēties numuru, nekā meklēt viņu kontaktlistē. Dainim savukārt manliekas visi numuri saglabāti tā kā tādam narkodīlerim, lai Policijai nav skaidrs ar ko viņš runā. Nu tā ka visi ir Nāvinieks, Melnais Čižiks, Gurķis (latgale) utt.
Atceros, ka reiz man Mālpilī pagalmā Ēriks teica tā - kad mums visiem būs mobilie, tad būs tā, ka viņš kādam zvanīs, un rādīsies, ka zvana XXL. Es viņam saku, Ērik, tā tas nestrādā, ja es tevi saglabāšu kā lohs, tad rādīsies lohs. Ēriks apvainojās, un teica ka tad viņs arī mani saglabās ar sliktu vārdu. Viņa draugs Artūrs toties pāris gadus vēlāk visiem telefoniem, kur tika klāt, savu kontaktu nomainīja uz vārdu "Artūrs Extreme". Baigi Extreme vispār nebija, varbūt vienreiz pēc 22:00 ārā bija, bet tas arī viss. Bet par Ēriku jāsaka, ka kopš tā laika vairs nekad neesmu saticis cilvēku, kas tik ļoti gribētu būt XXL.

Jebkurā gadījumā es iepērkos veikalā un soļoju tālāk uz Jūru, kad man pēkšņi zvana "Ievuliiiis". Čau-čau, pasaku, ka atradu telefonu, viņa man saka, jā - redzi rekur meitene viņu meklē? Es pagriežos apkārt - nu čist neredzu. Viņa man saka - ok gaidi, mēs tuliņ atnāksim pretī. Es pasaku OK, un tā arī nesaprotu kā viņas zin kur es esmu. Izrādās - nezin. Pēc pāris minūšu gaidīšanas es aizeju līdz jūrai, mazliet pastaigājos tur, un saņemu jau atkal zvanu - tagad esot tuvāk. Nu paeju pretim. Pa ceļam ieeju no telefona Facebookā un tur atvērtajā kontā ierakstu "Tik labi, ka Valters Brūns atrada manu telefonu. Dzīvē izskatās labāk par Raienu Goslingu!!!", biju domājis, ka tagad varēšu nošērot ar tekstu "Ja jau dāmas tā saka, būs jau vien taisnība!", bet diemžēl atnākot mājās man jāsecina, ka telefons piederēja cilvēkam, kas neļauj citiem lasīt savu Facebooku. Kāpēc jūs man to nodarat cilvēki? :///.

Satiku abas dāmas, viņām līdzi divi bēbji, tāpēc nedaudz sabijos. Atdevu telefonu un nesapratu cik ļoti OK ir tas, ka man rokā ir alus, kamēr mani vēro bēbis, bet jebkurā gadījumā dāmas priecīgas, iedeva Bosca, un tas ir kruti, jo principā cik bieži tu izej no mājas, un atgriezies ar reālu loot, kas iegūts vienkārši piedzīvojumos? Tā arī domāju!
Vienu gan tā arī nesapratu - telefona īpašniece teica, ka visvairāk satraukusies par to, ka tur daudz bēbja bildes telefonā. Bet kapēc? Es būtu vairāk satraucies, ja tur būtu manas bildes. Kurš bēbi pēc bildes var atpazīt? Jeb moš tur bildes, kurās bēbis šņauc kokaīnu no prostitūtas muguras rādot pliku dibenu Jūrmalas zīmei? Bet nu ko es zinu - varbūt tagad cālis.lv TOP tēma ir kā bēbjiem caur instagramu dvēseles zog.

1 komentārs: