otrdiena, novembris 27

Fraktāļi valda!

Katlumājas džekiem aizbraucis jumts. Nezinu ko viņi met tai pečkā iekšā, bet laikam lai kompensētu manu salšanu oktobrī vai kad tas bija, tagad man jāsēz apakšbiksēs tikai istabā un tāpat ir galīgi karsti. Nolādēts.

Literatūrā šodien runājām par Jāzepu un viņa bračkām. Gaidot Daini pēc stundām un mājā aiz garlaicības šodien palasīju to grāmatu. Secinājums - nezinu ko Randsere bija salietojusies kad viņa teica ka man kā filozofiskam cilvēkam tā grāmata patiks. Mēsls un pietam vistīrākais. Rainis šitā ņem nošpiko no Bībeles un pietam uzraksta vēl 5reiz tizlāk. Ka es jums saku skaidrā viņš nebija kad to lugu rakstija.

Fizikā man bija jāsēž pie superdatora kuru kad ieslēdz ir 2 profili "Admin"un "Administrator" un abiem vaig paroles u nes nekur netieku tapēc visu fiziku vnk klausījos mūziku.

Matemātikā paspēju uzbliezt 2 kontroldarbus ātrāk nekā pārējie 1. Sajutos labi, sajutu potenciālu.

Ķīmijas skolotāja ir muļkķe toties vislielākā. Pasakiet man lūdzu ar kādām tiesībām ja tev ir 3 kontr tad tu vari labot bet ja ir 8 tad nevar. Vislielākā negodība pasaules vēsturē. galīgi sašūmējos par to šodien.

Pēc Ķīmijas skolā vēl kādas 50min gaidīju Daini kamer viņš ar Randeri bučojās. Ne man prieks ne viņam.

Atnācu no skolas noskatījos Finding Neverland. Neteikšu ka slikta, bet ne priekš manis. Nevaru pat novērtēt jo... jo vnk nav priekš manis.
Pēctam es gulēju un ēdu un gulēju un lasīju Jāzepu un gāju ārā un vakrā tad uztaisīju Katrīnai savācu informāciju par fraktāļiem. Man ir tik daudz brīva laiak ka prieks :) Vēl es pakāsu 2 reizes Krišam šahā. Ir progress čalim, ir!

Vēl izpildīju Rencias atsūtītu testu personības kur sanāca tā.
Man dzīvē prioritātes sākot ar svarīgāko ir Slava - >Mīlestība - >Karjera - >Ģimene - >Nauda
vēl tur sanāca kaes esmu gudrs un ka mans partneris ir mīļš un sex ar mani ir labs un ienaidnieks mans ir ļauns un mana dzīve ir dziļa. Neiznu ka tas jasaprot un es neiznu kapec es uzrakstiju ka kafija ir laba nevis garšīga, bet garšīgs sex izklausās dīvaini. Tāpat kā dziļa dzīve būtibā.
Un tālāk.
Čizō - tu esi cilvēks kas mani mūžam atcerēsies, Katrīna mani ienīdīs, Ivars ir tas cilvēks kas mani visvairāk mīl :D
aigar - tu esi mana sirdsapziņa un Daini es mūžam atcerēšos. Pēctam bija ka man jaaizsūta 6 cilvēkiem tas viss, tapēc es totestu ienīstu jo man nepatīk ka mani tā biedē.

Miegs nenāk bet rīt pirmās divas Literatūras tapēc nevar īsti izdomāt ko darīt.
Ja kādam no jums ir kautkāds sakars ar fraktāliem un jus nesaprotat kas ir tie statistiskie un parejie tad ielieku reku skaidrojumu kuru devu Katrīnai.

fraktalis ir geometriks objekts kuru sadalot sikas dalas iegust objektus kas izskatas tadi pasi ka lielais

Fraktāli iedalās Pilnīgi sev līdzīgie
Šķietami sev līdzīgie
Statistiski sev līdzīgie
3 meitenes nostadi rinda 1. ir Elisha Cuthbert 2. ir Kirsten Dunst 3. ir Dagmara Legante. Elisha Cuthbert ir tie pilnigie fraktali tapec vina ir vnk nu ahujenna smuka un visi vinu mil. Kirsten Dunst protams ir smuka
bet nu vina jau veca paliek un ta bet nu skiet ka vina ir smuka tapec vina ir pie skietamajiem. Un pedeja ta legante ir statistiski smuka tas ir ta ka lnt doma ka vina ir ahujenna smuka bet isteniba vina nav smuka. Nevar teikt ka vina ir nesmuka (nav fraktalis) bet isti smuka vina ari nav.
Lūk! Mazs kurss nevaidzīgā ģeometrijā ;)

Un SWH šovakar valda :D
Modo - - Mila Magonit / nosmējies līks ;D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru