pirmdiena, novembris 12

Sniegi, sniegi, sniegi.....

Gribat es jums pastāstīšu baigākos jaunumus? Nē es nebūšu rīt prezidents un es netaisos donorēt smadzenes. Balstoties uz Puffiņa vai arī Popīša sniegto informāciju šodien un rīt ir manas laimīgās dienas. JEHU.!

Šodien skolā starpbrīdī pīpējot divreiz dabuju ar piku pa seju. Ziema klāt ibio micīt! Pēctam gan es 3 mazos iemetu sniegainos krūmos un divus nogrūdu zemē sniegā tākā 5:2 manā labā.

Un sniegs šodien tik ļoti tik ļoti miljoniem miljoniem skaisti.
Parks vakarā ar krāsainām lampām tik bezgalīgi smuks ka traks var palikt.

Pēc stundām Dainim es pirms gulētiešanas dziedu latvju dziesmas PUdelim bija jāiet pie latviešu skolotājas Randeres atstāstīt dzejoli kādu viņš ir iemācijies daiļrunāšanas konkursam. Es tikmēr muļķojos un prasīju vai nav paralēli arī mīmu konkurss kur es varētu ar sirdi plosošām kustībām attēlot visu Daiņa stāstīto. Bet nav tāds bļe. Bet toties uz to Randere teica "zini valter tu esi baigi orģināls cilvēks. Pilnīgi jāsaka "Saturies Latvija! Brūns Valters beidz vidusskolu!"" ko es uz to atbildēju? "JEHU!"
prieki lieli.

Un vēl iespejams šobrīvdioen stroika! Atkal nauda un netīras bikses, ko gan vēl var vēlēties!? NU labi var, bet nu pieticība nūģu māte.

Pēc skolas šodien es pildīju grūtāko uzdevumu kāds vien var būt un vispār es domāju ka tādu varētu dot Fizmatiem kā iestājeksāmenu lai noteiktu viņu loģiskās domāšanas spējas. Man bija jāpilda puzle "saliec mēbel". NU tās kuras atved un tev pašam jāsaliek. Un mamma zin ka man jau tagad tas ir īzij tapēc viņa nopirka 4 skapjus uzreiz un nav uz kastēm rakstīts kurā kastē kuram detaļas un tānu līdz 21 vakarā es tur viņus liku. Instrukcijas manuprāt raksta pilnīgākie idioti un es pats varētu sarakstīt labākas
Piemēram
1)nomierinies, beidz stresot, aizej uzpīpēt
2)izvelc no miskastes pārējās instrukcijas
3)piezvani kādam lai atnāk ciemos
4)aizsūti kādu pēc alus
5) izmet atkal instrukcijas miskastē un improvizē

Dainis atnāca un atrada manas kļudas. Instrukcijā rakstīts ka lai saliktu skapi nepieciešami skrūvgriezis āmurs un 2 cilvēki, bet es biju 1 cilvēks un skrūvgriezis bija citā istabā.

Tagad domāju pavadīt laiku rakstot to nolādēto referātu par LR proklamēšanu bet Dainis atrada kkur 10 lapas garu informāciju un tapēc man būs tāds pats kā viņam un to laiku es tagad varu izmantot lietderīgi padzerot kafiju un ieejot dušā.

Prieki šovakar vareni.
Un dziesmas vienas no skaistākajām kādas var atrast:
Dresden Dolls - Sing
The Killers - All The Pretty Faces

Lai jums lieli prieki un nekad nenākas rakstīt savu problēmu puffiņam. Labāk atrakstat man un ja es nevarēšu palīdzēt vismaz abi kopā par tevi pasmiesimies (:

Pirmā laimīgā diena aizvadīta godam. Ahujennais paldies laikarūķim par sniegu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru