trešdiena, jūnijs 11

Because friends don't waste wine when there's words to sell

Man būs nakts ar sarkanvīnu, cigaretēm un vel kādu, un tas arī ir iemesls kapēc viņa vēl nav bijusi, es neesmu vel izdomājis ar ko es gribu tādu nakti. Bet tas ka man tāda būs ir vairāk skaidrs kā Ivars Zaļumballē `07.

Neesmu es sen rakstījis, jo mani nomoka tādas lietas kā depresija, neveselība un lasāmvielas trūkums, kas manuprāt ir ļoti labi argumenti un ar tādiem tiesā pat mašīnzaglis tiktu cauri sveikā.
Tagad es meklēju:
1.Darbu (jo stroika ir neuzticama kā čigāns kam iedots naudu paturēt kamēr sašņorēsi kurpi)
a)Tādu kur maksā 400 un uz augšu
b)Tādu kas man patīk
2.Lasāmvielu
a)Voneguta to ko es vel neesu lasijis
b)jebko ko nav sarakstījis gejs (man nav nekas pret gejiem, es vnk ienīstu Koelju un Xziperī) un kur nav personāžiem stulbi vārdi kā "Harūns" un vel kkads stulbs bija, un interesantu.

Tas nav tā vienkārši ielikts, lai tu zinātu ko es daru, es tiešām ceru uz atsaucību :D

Tagad man nav ne jausmas ko darīt un nebūs arī rīt, bet dziedam visi slavasdziesmas jo 5dien13tajā ir man Fizikas eksāmens. Nezinu kur man bija prāts, kad es viņu izvēlējos, bet jūtu ka būs smieklīgi.
Pēdējas nedēļas laikā es esu pīpējis vismazāk savā pīpētāja mūžā, ja neskaita tās 2 nedēļas ko es nepīpēju vispār, kad saderēju ar Māru. Ir pat doma varbūt vispār neatsākt, bet īsti pārliecības nav, jo pieļauju, ka ja man atkal nebūs kur naudu likt es varētu sākt gribēt nosist savu laiku kūpot.
Varu padalīties nedēļu gandrīz nesmēķētāja izjūtās:
-regulāra depresija un dzīvotvēlmes zudums (ne tapēc ka neesu pipejis)
-mazāka gulētgriba (kas to būtu domājis, ka var būt VĒL mazāka)
-neliels radošais panīkums
-mazāka ēstgriba
-no kakla nāk āda nost jo apdedzināju ar jodu (jā ar jodu(jā jodu))
-jāiet gulēt bez palaga un segupārvalka, jo bija radies īslaicīgs atmiņas zudums attiecībā uz fakt, ka jāpaņem kamēr mamma neaiziet gulēt

Kopumā izskatās tomēr ka smēķējošam Brūnvalteram dzīve bija labāka.
Sasodīta būšana.

Šodien bija galīgi forš liels vējš! Stāvēju uz balkona un ēdu rīsus un pūta ka vai traks un tad man gribējās kautkur pa rapšiem skriet, bet izpalika jo rapsis pārāk tālu, lai tai brīdi es tur viens soļotu.
Bet vispār, tad kad man galīgi aizvērsies širmis un jūs pārējie būsiet padzīti no darba un labākajā gadijumā arī no valsts, tad varētu nopirkt vainu to mašīnu amerikāņu kurai māja uz muguras vai VWbusiņu kurā dzīvot un aizbraukt visi uz Kanzasu un redzēt viesuļvētru.
To man gribās.

Bet bija diena, par kuru es nerakstīju, kad sākās vasara un mēs uzlīdām bērzā un vēl aizbraucām tur kur rapsis tik garš kā valters un skrējām un bija baigi forši. Tur varētu vidū sēdētlaukam pļāpāt un piedzerties un mēs no ārpasaules redzētu tikai debesis un arī mūs redzētu tikai debesis. Galīgi labi kautkā liekas.
Kautgan - visi jau laimīgi kamēr traktors neuzbrauc.

Un abas sarkanmatainās sievietes, kuras man nodrošināja prieku par skaipa iekšā slēgšanu arī ir aizdevušās prom, kas vispār man ir laupījis vēlmi ar kādu runāt tapēc es te sēžu viens un priecājos par mūziku.
Bet no gaišās puses - SigurRos jaunais albums ir diezgan smuks.

Vēl šodien diezgan smieklīgi es centos uzaicināt Saimja tēti uz savu izlaidumu, par ko pasmieties dabuja gan māte gan māsa gan es gan arī Saimja tētis. Saimis vēl ne jo es aizmirsu pastāstīt :D
Un tagad es gribētu zināt - cikos man ir izlaidums?
Ja es kādam esu teicis, tad varat man pateikt atpakaļ, vai arī ak jel dārgie klasesbiedri pacentieties informēt mani.
Aicināta uz viņu ir pilnīgi visa pasaule ieskaitot delfīnus un Mongoļus - notiek 20.jūnijā, pēctam naktsmītni es jums nedošu, ēst nedošu un manliekas, ka pēdējais autobuss uz dajebkurieni arī jau būs aizgājis, bet, ja var ticēt Daiņa nostāstiem, Jums būs brīnišķīga iespēja apmeklēt Dzelzs Vilka koncertu pa brīvu brīvdabā.
Un Dainis reti dzer, ta ka tas varētu būt visai patiesi.

Tikko kautko rullēju atpakaļ un pamanīju vārdu "seksu" un nobrīnijos, tagad es te visu vēlreiz esu pārlasījis un nekur tā vārda nav. Jocīgi bez gala.
Bet Marta teica ka lietuviešiem oktobri sauc par spali, tapēc es nebrīnos, ka viņiem vispār tā valsts tik stulba ir un vēl viņi uzdrošinas delfīnus nebrīvē turēt sasodītie kretīni.

Tagad es skatos bildi Uģim par to ar kādiem jāņiem viņš lielās un tur ir mans komentārs un es pilnīgi noteikti neatceros, ka būtu tur kautko komentējis. Laikam ir pēdējais laiks sākt uztraukties par savu atmiņu.
Lai gan no otras puses man jau neko vairāk par savu vārdu un cigarešu cenām ikdienā nevaig atcerēties, tā ka varbūt nav tik traki.
"Labdien, VALTERS, Marlboro pa 1,45 lūdzu"
Vispār man pat cenu nevaig un arī savu vārdu ne, pietiek ar cigarešu nosaukumu :D
Tā - "Marlboro"

Vēl es jau vairākas(kādas5) dienas pēc kārtas ieskatos pulkstenī tieši 11:11PM, kas no sākuma likās forši, bet tagad varbūt arī biedējoši, jo es nezinu kapēc es tad skatos, bet es vienmēr kautko ievēlos, jo Agnese man iemācija, ka var vēlēties ja visi cipari ir vienādi. piem 22:22 vai 00:00 vai 11:11. Bet ja es paskatos telefona tad es nevēlos jo tur rāda 23:11 un lai arī man ir maza nojēga par to visu, man liekas ka tas tomēr nav tas pats.

Tagad es varētu pastāstīt par filmām ko es pēdējā laikā esu noskatījies, bet to es nedarīšu. Es varu pastāstīt par filmām, ko pēdējā laikā ir redzējis Vīnis.
Precīzāk par vienu filmu - Orphanage. (UZMANĪBU SPOILERIS, JA TU TAISIES VIŅU SKATĪTIES NELASI TĀLĀK, BET AIZEJ STŪRĪ UN NOMIRSTI)
Nosaukums vinam ir smuks, un taisījis viņu ir tas pats kas taisīja Pāna Labirintu (kuru ak "ejam skatīties 'Neredzēt ļaunu""Saimis nosauca par stulbu), tikai šitajā ir vairāk ieslēgts šausmenes efekts, kas atturēja mani no viņas skatīšanās. Lai gan Vīnis saka ka tā nebija.
Tātad tur ir stāsts ka sieviete uzaug bāreņnamā (kāda sakritība! filmas nosaukums tulkojot no angļu valodas ir bāreņnams!) un tad viņa izaug un kaila nonāk gultā ar kādu vīrieti, kā rezultātā nāk pasaulē bērns, kurš laikam ir kautkāds daunis, kas liecina par to, ka mammai patika pīpēt zāli, sencis normāli pa klubiem ar ripām tusējies, vai arī vnk viņiem baigi neveicas. Tā nu sīkais izaug un atrod sev iedomu draugus, kamēr tai pat laikā māte nopērk savu bāreņnamu un atgriežas viņā dzīvot. Tad tur ir tusaks visādiem tiem atpalikušajiem bērniem kura laikā sievietes dēls ielien kautkādā alā un iepazīstas ar čalīti velvienu, kuram maiss galvā, be neviens viņam netic. Īstenībā tas ar maisu ir miris un tagad ir spoks un viņam maiss ir galvā tapēc, ka viņam ir tik supersuperkropla seja ka neviens nevar skatīties un pārējie bērni senā pagātnē iemeta viņu tai alā un viņš tur noslīka. Kretīni jobanie. Bet nekas! Māte tam ar maisu kura laikam ir supersuperkropla saprāta ziņā noindēja visus tos pārējos bērnus un apraka un sajuka prātā pie reizes. Pēctam nākotnē viņa atgriezās un dedzināja viņus. Tad tas čalīts ar maisu galvā iespieda tai sievietei kura nopirka māju pirkstus durvīs līdz asinīm un vispār uzvedās kā kretīns tik ilgi kamēr pazuda sīkais. Jā sīkais itkā aizbēga un viņu meklēja 5 gadus vai mēnešus vai kautkā tā un tad beigās atklājās ka viņš zem trepēm bijsi visu to laiku iespundēts un nomiris. Iespundēja viņu māte tā pati, kas guļ ar kuru katru. Tā nu māte viņu atrada un palika traka un neatceros kā bet nomira, bet pēctam laikam visi tie spoki bija priecīgi.
Lūk bāreņnams. Filmas morāle ir tāda, superkropliem bērniem jāliek maiss galvās un no viņu mātēm jāizvairās jo viņas ir kautkādas psihas.

Tagad tu, mans dārgais draugs, varbūt brīnies kapēc es neguļu, tad zini tas ir tikai tapēc ka es negribu iet gulēt, jo nav palaga.
Bet ir daudz daudz Interpol ^__^

I'm gonna pull you in close
I'm gonna wrap you up tight
I'm gonna play with the braids that you came here with tonight
I'm gonna hold your face, and toast the snow that fell
Because friends don't waste wine when there's words to sell

Lūk, dzīve.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru