piektdiena, jūnijs 20

ātrs mākonis!

Pagājušas knapi 5 dienas un es jau atkal rakstu!
Vai nav laime? Vai nav prieks? Ārā šodien nava sniegs! (Maza pašsacerēta dzejas rinda par godu Gardas jaunkundzes spējai aiziet gulēt 3min pirms es sāku dzert kafiju.)
Futuramai šodien bija neredzēta sērija galīgi smieklīga, kurā Frajs izdzēra simts krūzes kafijas un sāka kustēties tā ka var teikt droši, ka roka veiklāka par aci (par kāda cita aci nevis viņa aci).

Iemesli kapēc šai pēdējā laikā nav bijis neviesn ieraksts ir šādi:
1.Vakaros pēdējos pāris man palika drūmi (jā Vīni - DRŪMI) un tad es negirbēju neko rakstīt.
2.Man bija garlaicīgi
3.Manas dienas saturēja mazāk piedzīvojumu nekā Ivars savā mūžā smēķu ir izsmēķējis
4.Inboxā ir ielikta spēle 2. lapā "I Lost My Puppy", kas pat garīgi līdzsvarotam cilvēkam liek sajusties mazāk līdzsvarotam kā 7alus izdzērušam vīram.
5.Svētdien man teica ka 1dien piezvanīs par darbu un šodien ir 5diena.

Šodien man ir izlaidums tapēc es domāju izlikties ka šitā ir pilnīgi parasta nakts un iet gulēt 4.
Izlaidums ir pasākums kuram nav īsti praktiskas jēgas, ja neskaita kārtējo iemeslu lietot alkoholu un uzvesties muļķīgi. Vēl izlaidums izraisa cilvēku smadzeņu pēdējo palieku darbības traucējumus un tad nu ir sekas tādas, ka visi sāk krāsot matus, griezt matus, taisnot matus, taisīt manikīrus, lietot gēla nagus un tādā garā. Es izslaucīju istabā grīdu. Kristaps turpretim bija solārijā kurā jāstāv un vēl tur skanot mūzika. Nezinu kas tur skanēja, ka ievilināja viņu iekšā, bet mani tas neizbrīna, jo ja Kristaps būtu zivs, viņš iespējams būtu muļķīgākā zivs pasaulē.
Dainis iztērēja 4ls par jaunu matu griezumu. Es par tiem 4ls būtu labāk alu un cigaretes nopircis, bet kurš gan vairs mūsdienās manī klausās.
Vēl pēc manām aplēsēm liekas, ka neviens draugs neieradīsies uz manu izlaidumu tajā pusē kurā neviens nesvīst. Gribētu par to izteikties Raiņa vārdiem, bet izteikšos saviem - "ejiet jūs visi dirst!"
Vēl mums ir izlaidumā iespēja katram izvēlēties kādu dziesmu grib, lai skan tad kad tev dod puķes. Forši, ka dažiem atļauj likt Roxette, bet man saka ka labāk nevajagot "Mauku mājā lukturs spīd".

Vēl pa šo nedēļu es esu paspējis izlasīt Adama Duglasa "Hitchhiker`s guide to Galaxy", salabot siltumnīcu, ierakstīties Lindas Katastrofas Burciņas (dūjas) viesugrāmatā, noskatīties pāris filmas, uzpīpēt vairākkārt, uzzināt kā notiek gēla nagu pielikšana un ka to nevar darīt mājās, izdarīt gadsimta pirkumu un vēl kko izdarīt.

Mans gadsimta pirkums bija šodien - es aizgāju uz saimniecības preču veikalu un nopirku 4 nagliņas, jo man vaidzēja. Tā pārdevēja nezināja vispār kādu man naudu prasīt un smējās, tapēc es iedevu vinai 5snt un visi bija laimīgi. Varētu būt, ka vina jau ir atmetusi ar roku pārdevējas darbam un dodas apceļot pasauli.

Tad vēl es tagad vēlos izanalizēt kāda vīra sirdi plosošo problēmu, kuru viņš netīšām ierakstījis dienasgrāmatā (ceru ka es nedabūšu pa muti):
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&stats=0&fid=810976&pid=3602361
es par viņu galīgi noņirgājos, un tad es sajutos slikti pēctam, jo arī cilvēkiem bez matiem itkā ir sirds, bet tad es pamanīju ka komentāros arī Gatis Maliks par viņu ņirgājas un man kā akmens novēlās. Turi buru Gati!
Un tagad es domāju ka visa pasaule grib zināt - ko tu tagad darīsi MARGARITA JERMOLAJEVA?

Tagad vēl es uzrakstīšu mazu sarakstiņu ar lietām ko nevaidzētu darīt vasarā:
1.braukt uz Rēzekni.

Un tagad Uģa vadīts es nonāku līdz domai, ka mēs noguļam 3daļu sava mūža (Dainis 3 ceturtdaļas) un padomā tik - ja tu nebūtu tāds iidiņš, kas guļ, tu varētu nakts laiku izmantot lai iemācītos dejot baletu vai aizšņorēt tādas kurpes, kuras nav paredzēts sņorēt.
Sasodīta negodība.

Un vēl es esmu uzzinājis par salu, kura pirms nedēļas neeksistēja uz Zemes virsas - tā ir Svalbārda. Apskatīties var lūk te:
http://en.wikipedia.org/wiki/Svalbard
Ja kāds jums saka, ka tāda sala pastāvēja arī senāk kā pirms nedēļas, tad es domāju, ka jūsu tiešais pienākums ir pateikt tam cilvēkam, ka ir pēdējais laiks nokāpt no narkotikām.

Viss.
Lai jums veicas kā dzīvē tā arī mīlestībā murmuļi.
Jauku dienu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru