svētdiena, jūnijs 15

nesvarīgi

Kamēr Brencis Ivars aiziet gulēt nemācedams izslēgt skaipu, es jau nezinkuro nakti neaizeju gulēt laikā kad ir tumš.
Tumš ir tad kad tu neko neredzi un viss ir melns un parasti tas ir diennakts laikā ko sauc par nakti. Bet tumš var būt arī ja tev aizsien acis, vai liela auguma vīrs aizsedz Sauli vai arī tu neko nerubī jo tad saka 'tumša bilde". Kautgan varbūt saka tukša bilde, es īsti nezinu.

Tikko (JEHU dubultK!) paskatījos caur kādiem meklētiem vārdiem ļautiņi ir nonākuši manā Nāvīglabā un tadnu lūk, ko viņi meklē, bet nedabū:
nāvīgilabs, august rush watching online, brey, PASES, trollīšu jogurts, viss galīgi forši (es nezinu kādā pālī jābūt lai kautko tādu meklētu), banana phone vārdi, spēle ribalka, māra pole, politikas olimpiāde, zini vai mini, kāzas penkule, ieva fogele, siguldas kino, elīna adlere, mārcis graubiņš, nike krosenes, alus joki, laime pilnīga, puzles onlainā, tusiņš, fizikas eksāmens, inguna vecvagare, valters bruns, kosmoss cigaretes, RDMV kartē, diāna ruņģe, augļu cigaretes (kas tas tāds?), skubij dū spēles(par šito es gardi nosmējos), šodien zaļumballe, un vēl vesels bars meklē skype slepenos smaidiņus.

Skatos es tā diezgan normāli esu iefiltrējies googlē :D
Un vēl es esu uztaisijis kautko vēljaunu tā kā lūdzu: http://navigilabs.blogspot.com/

Šitās pēdējas dienas visas 8 vai cik ir pagājušas ir diezgan vienādas.
Nesūdzos, man sāk palikt interesanti.

4dien biju pie Daiņa aizgājis un mēs izdomājām normālu biznesa plānu, ja kādam vaig var droši izmantot, jo mēs laikam ar to nenodarbosimies, jo Dainis teica ka šitas neesot īpaši rentabls bizness.
Tātad var atvērt servisu kurā lādē mobilos telefonus! Un blakus vēl kautko kas uzpērk telefonu lādētājus piem pa 2ls, tad cilvēki iet un pārdod bet pēctam viņiem nav un viņi nāk lādēt un tu atpelni + citā pilsētā var atvērt veikalu, kur tos lādētājus pārdod! Manliekas es esmu ceļā uz miljonu jau.
Pēctam es aizgāju mājā, bet Dainis uzskatīja par gudru iecirst sev pirkstā. Viņam manliekas nav īsti nojēgas par to kas ir stilīgi.

5dien biju uz Fizikas eksāmenu. Nu ziniet tur bija tik daudz jefiņi cik es manliekas savu mūžu neesmu redzējis vienuviet, jo uz politikas olimpiādēm es nebraucu. Tur manliekas tiem čaļiem kāds ir samelojis, ka stilīguma koeficients ir proporcionāls tam cik tev cm bikses ir virs nabas uzvilktas un tie tur godam dara ka var. Šarmanti vīri, ko lai citu saka, šādos brīžos man girbas, lai man būtu meita, kurai es varētu aizliegt ar viņiem satikties.
Eksāmens pats bija kautkāds dīvains - pirmā daļa galīgi vieglaun otrā tāda ka man aizbrauc ajumts, es paliku dusmīgs, ātri uzraksitju visu un aizbēgu. Zemāk par D jau nebūs un ko tad man vēl vaig es nezinu.

Tagad man ir bijušas daudz naktis ar maz miegu, bet toties man ir arī jaunas bikses kas to visu pasākumu kompensē.
Bikses ir labākais apģērba gabals kas ir izgudrots. Pirmais ko es no rīta uzvelku ir bikses un ja ir bikses, tad ja ir silts var arī no rīta vēl neko citu nemaz nevilkt. Bet teiksim staigāt bez biksēm bet žaketē apkārt ir uzreiz tizli. Tapēc priecājamies un iedzeram kautkad alu par cilvēku kurš izgudroja bikses.

Vēl es laikam esmu iekūlies kautkur tā ka izskatās ka man jau 1dien būs darbs. Nu jauki sasodīts! Tagad es tur strādāšu un no pieredzes zinu, ka ja strādā tad kautkad parasti arī ir alga, kas savukārt nozīmē ka man būs nauda ko tērēt un neko citu jau cilvēce mūsdienās nevēlās kā tikai manu labklājību.

Vispār es tagad nemaz negribēju rakstīt un es neiznu kapēc es šito izdarīju, bet par to kādam ir jāatbrauc pie manis ciemos kad es esmu vesels.

Jauku dienu, es ļoti ceru, ka brīdī kad tu šito lasi, es labi izguļos.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru