pirmdiena, septembris 17

Gena pa Rubli.

5dienas pēcpusdienā es kontaktējos ar Daini, tad uzgāju pie ivara, parādiju viņam 4 pirkstus, pateicu 15min un gāju atpakaļ mājā.
Aptuveni pēc 30min atbrauca Dainis ar savu brāli, aizbraucām savākt Erni kuram kā likums bija jāsēž aizmugurē uz cieta jo mēs ar Ivaru tur negirbējām sēdēt.
Pēc minūtēm 17 vai varbūt 24 ieradāmies Siguldā Elvī kur iegādājāmies rijamo turpmākajām dienām un sastapām potenciālos konkurentus kas bija par 2m garāki nekā es un iespējams brīvajā laikā nodarbojas arī ar basketbola spēlēšanu.
Kamēr Ivars ar Erni vēl iepirkās mēs ar Daini ārā paspējām uzsmēķēt un pieņemt Actimel izaicinājumu, tad devāmies tālāk pēc mūsu domām uz Līgatni uz vilciena staciju satikt pārējos komandas biedrus.
No sākuma nonācām Augšlīgatnē, taču Ivara profesionālajā kartē bija rakstīts Līgatne un mēs devāmies tālāk uz vietu kur ir pasts un nav sliežu bet tomēr ir Līgatne. Divi pavecāki vīri mums ar Daini pateica "6km atpakaļ pa šoseju". Tā mēs noskaidrojām ka vilciena stacija "Līgatne" ir Augšlīgatnē patiesībā. Bet pašā Līgatnē nav nekādas stacijas vispār pat ne ar nosaukumu Desa ne.
Atgriezušies Augšlīgatnē atradām sliedi un pamanijām pa gabalu mums tubojošos Elizbatei, Sandru, Madaru un Haimiju kuriem nemaz nebija tik daudz somas kā viņi pa telefonu meloja.
Pēctam visas somas tika sakrautas Daiņabrāļa mašīnā un vēl pieksrēja klāt resns puisis ar tizlu cepuri un teica lai paņemu viņa somu jo viņš redz esottizls pēc skata. Labi paņēmu ar man jau nav grūti. Beigās bija tā ka es aizmugurējos sēdekļos biju bezmazvai iebūvēts starp somām un guļammaisiem. 'Tad braucām itkā ar mašīnu pēc mūsu domām uz Dubļa norises vietu, pa ceļam, lai būtu pilnvērtīga diena, pārbraucot pāri dažām konkurentu somām, lai arī es mudināju, cilvēkiem daiņabrālis virsū braukt negribēja.
Braucot uz Dubli pēc kādām minūtēm nezincik attapāmies Ieriķos kas ir vieta kur ir benzīntanks un nekas cits nav. Braucām atpakaļ un tad atkal pretējā virzienā līdz pamanijām ceļa malā mazu lapiņu ar uzrakstu Dublis un tā kas Ivara kartē bija atzīmēta kā 70km plata strauja upe patiesībā bija mazs grāvis kurā ūdeni redzēt nevarēja. Kad beidzot nonācām kur vaidzēja tur arī bija ieradies Ivis ar pārējiem, izkrāvām somas, Tā tizlā dzēka somu atspārdijām un izmētājām pa gaisun un gājām reģistratūrēties. Pēctam uzslējām telšu pilsētu vietā kura skaitās pēc idejas "tieši uz ceļa kur jāiet" un mums tiec aka IVara telts jāpārceļ vismaz 3 dažādi svarīga paskata cilvēki. Vēl atnāca vīrs vārdā "Leons, te!" un parādija kur ugunskurs mums jātaisa, mežā sazagām sētas mietus un egļu zarus un radijām ugunskuru visskaistāko pasaulē un sildošāko arīdzan.
Nakti tika rādīta filma "Fear and Loathing in Las Vegas"kuru es gribēj uredzēt taču domājot par to ka nākamajā diena'paredzēta skriešana aizgāju gulēt ar Daini vienā teltī.
Naktī dzirdēju ārā kā Ernests runā un kā kautkur tālāk bļaustas "ej nost! ej nost! viens pret viens! ej nost!"
Iespējams ka tur betmens pret robinu cīnijās bet tādu iespēju es stipri apšaubu.
Naktī vēl Dainis izrādijā savas īpašās spējas un vienreiz teica kautko kas izklausijās pēc "vaoulibamba uninak" es uz to atbildēju ar "pisies gulēt" un tad bija miers. Otrreiz viņš teica "kapēc pie griestiem tāds kvadrāts?" uz ko man bija jaatbild ka tas ir telts jumtiņš. Labākais ir tas ka Dainis pats neko tādu neatceras.
No rīta visi modās 8:30, Ivaru dzirdēt varēja jau ka viņš runā, Daini visi atpazina pēc lielā tuberkolozes klepus un pārējie vnk sāka rosīties.
Elizabete aizgāja uz lielo sanākmsi un lozē izlozēja mumsk a 26 pēc kārtas jāskrien. Tātad puspiecos. Tikmēr mēs ar Daini vel pagulējām kamēr pārējie taisija karogu, tad vēl notika kāršu spelēšana, spēle kur jāsauc viskautkas uz F burta un Ernests nemāk to spēli spēlēt to pilnīgi un galīgi un uzskata ka pasaulē ir tāda lieta kā "Firmačs". Ja kāds zin par tāda vārda eksistenci griežatiesp ie Ernesta viņam būs vieglāk ap sirdi.
Vēl ivars iekūlās jaunā iesaukā, jo tai placī bija vikinga totēms par ko mēs visi sākām dziedāt "vīīīņa totēms, vīīīņa totēms" un tā Taghad IVars ir kļuvis par Vīni kad ir gaužam laba iesauka pēc manām domām.

Drīz jau arī bija jāskrien bet to ti kgari es engirbu lasīt tapēc jūs to varat izlasīt te:
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&fid=131718&pid=2601894&t=5612#com
vai te
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&fid=491579&pid=2602812&t=5654#com
vai arī te
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&fid=1017354πd=2605252&t=5719#com
vai arī varat vnk apskatīties smieklīgāko cilvēku pasaulē kuru es atradu Lindas īsās draugos :D
http://www.draugiem.lv/friend/?249654

Izskatās pēc tāda kas dzīvē tālu tiks. Nevaruy vien beigt uzjautrināties :D Bet pantā viņš labi māk zīmēt tas nu ir jāatzīst pat neskatoties uz to ka viņam start vietā windowam ir "PUSK" un ka pie bookmarkiem viņam ir pussytorrents.org.
Noteikti ka cilvēks ar kuru vērts iepazīties.

Vēl atļaujos piebilst ka ķīmijas skolotāja ir atradusi tehniku kā neatbildēt uz maniem jautājumiem un uz visu atbild ar "apmeklē mājās grāmatā" bet es šaubos via grāmatā būs rakstīts kādā krāsā ir elektrons un vai viņa ir kādreiz bijusi Francijā. Vēl es jau otro vakaru zogu kaimiņienes riteni un mana mamma pastāstija k Veņiks ir nomiris un ka viņa gandrīz kādreiz apprecējusies ar tā hokejista kas ozoliņš brālēnu bet par laimi satika manu tēvu.
UN vēl viesiem zināsānai man tagad ir telefons pa kuru dzird ari mani tā kā man var zvanīt un uzprasīt pareizu vai arī nepareizu laiku. UN vakar es zvainjju Ivaram un pteicu lai nāk ārā uz ko viņš atbildēja ar "Ā Ū Ō KAS NOTIEK?!"

Tas arī viss šovakar. Lai Vladislavs Furgins nekad neuzzin kur jūs dzīvojat to es jums vēlu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru