svētdiena, septembris 2

kas augstu akmeni met tam darīt nav ko

Aizvakar es stroika modinataju nebiju uzlicis un pamodos 12:00. Noskaidrots ka ja zvana telefona modinātājs tad es nepamostos.
Piezvaniju dainim kurs ari bija tiko pamodies tapec zinaju ka viss ir kartiba.
Dainis vēlāk atnāca un pīpējām uz balkona kad ivars saka no augsas fotografet mus.
Ivars ari atnaca un gajam ara visi un domajam iet uzlist antenā gaišā dienas laikā. Vispirms ieēdām augustā un tā un tad Ivars maja paēda un tad gajam līst Antenā. Diezgan forši bija, varbut tapec ka var redzēt tālāk neka nakti. Manas šķiltavas izleca no kabatas un noleca leja un sasprāga miljons mazo gabaliņos un pat ja es vinas saliktu nevaretu vairak pat Ivara bikses aizdedzināt. Tā nu mes tur darijāmies kautkādu laiku noteiktu. Ernis atnāca vakarā, tad vel pa āru padziuvojamies. Mājās atnācu ap 22:00 un sāku runāt ar Ievu. Gulēt gāju 6:30 un 6:50 zvanija teleofns ka uz stroiku itka butu jāmostas. 8arpus stundas norunātas skaipā. Isti nevar saprast vai tā ir kkāda slimība vai vnk rekords.
Vakar modos ap 11:00 jo dainis zvanija un bija jabrauc uz siguldu. aizbraucam es nenopirku neko un dainis nopirka stivena kinga Firestarter. Itka jau brauca pec skolas gramatam.
Tad vēl dainis man paziņoja ka brauks kautkāda meitene paliks pie manis pa nakti. Forši ka es to uzzinu pēdējais.
Amanda viņu sauca un es vinu pirmoreiz redzeju kad vina izkapa malpili no autobusa un lidz tam bridim es bij urunajis ar vinu apmeram tik daudz ka "cau tre wolis dianis prasa telefonu tavu un kad tu brauc".
Baigi labi.

Pēctam aizgajam uz pālēniem kur Dainis saplesa vienu alu un IVars noipirka pa manu naudu 8 un aizgājām pie manis.
Tad visi skatijas Stay un dzēra alu un iznemot mani manliekas neviens tur neko nesaprata. Vakara gaitā es vel iztuksoju portugalu snabja pudeli ka rezultata es biju tik skaidra ka datora klavieraturas pareiza izmantosana bija loti loti talu no manam spejam.
Apgulos gultā un nepaspeju pat nogerbties kad pamodos jau no rīta.
Šodien visu dienu pavadijām pie tv un pipejot un ejot uz veikal. Maju vel drusk upiekartojam. Pusastonos pavadijam Ivaru un Amandu uz autobusu un tagad es atnacu majas ielku visas drebes mazgaties un sezu bokseros tiaki un klausos Rihannu un nekaunos jo ta viena dziesma ir normala.

Dienas cilvēks:
http://www.draugiem.lv/friend/?65860
profila informacija uz 10

Un rīt. Rīt spersim visi ar kāju skolas durvis vaļā un kads varetu ari iemest granātu.
Esmu ļoti šokēts ka musu skolotaju pulku ir pametis visumīlētais Pāvels jo dziļi sirdī es vinu tomer mīlēju.

Lai jums visiem fakinlabs 3 septembris un lai nesanak netisam piedzerties.
Amen.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru