trešdiena, oktobris 24

Daudz laimes.

Draugiem.lv portāla veidojošajai grupai - jūs esat nolādēti kretīni, malā ielikdami kautkādu dzeltenu mēslu un man tagad jāraksta kautkādā mazā klucītī. Paldies jums, paldies! Dedziet elles liesmās.

Saspringta nedēļa ir šitā kura sākas ar 1dienu.
1dien - amcaigaram un čizōlindai jubilejas. Piedodiet draugi ka nebiju spējīgs ierasties, gan citreiz.
2dien - Dainim vārdadiena, piedod ka ierados, bet apts esi vainīgs.
3dien - Renātei a.k.a Čipikam vārdadiena
4dien - Domitiānam, Romas imperatoram aprit 1956 gadu jubileja
un tad vel tur būs Amandai un Saimim arī kautkad drīz svētki.
Baigie joki.

6dien es izdomāju "ui jābrauc uz Rīgu" un gāju stopēt. No sākuma nostopēju vīru ar ūsām un saulesbrillēm ap gadiem 50 ar vecu mašīnu un sarkanam Bond cigaretēm. Aziveda lidz sidgundai.
Pēctam nostopēju kautkādus dzēkus kuri met alus pudeles no mašīnas ārā uzreiz kā es atveru druvis vaļā.
Teica ka aizvedīs līdz dārziņiem.
Par dārziņiem sauc vietu netālu no Tumšupes kur ir daudz mājas meža vidū kurās dzīvo cilvēki kuriem patīk brīvajā laikā būt vieniem un pārdot egles.
Tātad braucām un pa ceļam man uzdeva neskaitāmi daudz jautajumus smieklīgus un dažus arī nesaprotamus. Aibraukuši līdz plānupei džeki nogriezxās uz ropažiem, es domāju labi varbut pie ropažiem kautkados dārziņos izlaidīs, bet vini nebrauc auz rigas pusi, bet uz Ogri, domāju labi no ogres a rvilcienu aizbraukšu, bet līdz Ogrei viņi neaizbrauca un nogriezas kautkur un aizbrauca uz Salaspili tad es domāju "kautkādā dirsā esmu"bet beigās viņi aizbrauca kautkru un nopirka 10 gramus zāli un tad atveda mani vietā kas suacas Dārziņi un ir Rīgā un parādija kur autobuss un viss baigi normaļna bija.
Tai vakarā ar Saimi aizgājām ar Robčiku parunāt un tā runāšana izvērtās 3h garumā un mēs runājām mašīnā un visi logi aizsvīda un tie kas garām gāja noteikti nedomāja ka tia mašīnā geji iekšā.

Vakarā izodmājām ka vaig kāršu trikus iemācīties un ar emīlu līdz 3 naktī mācijāmies vienu triku kuru beigās tā arī necik profesionālki neiemācijāmies. Un ir tas kretīns kuru emīls pazīst kurš taisa tādus kas vispār nav izskaidrojami,tas ir vnk tapēc ka viņš ir ļauns cilvēks, jo labs cilvēks tā nevarētu izdarīt.
Vēl vakara gaitā Toms ar savām izcilajām oratora spējām pierunāja mani dzert šņabi un ta visi tur virtuvē atpūtāmies.

Naktī gulējām. Modos 7 kad uģis vilka bikse sistabas vidū un es viņam teicu "kapec tu 7 velc bikses?" un atslēdzos un vel pamodamies 8 es toms un vina draudzene jo pa jana superradio saka kkada debila dziesma skanet.
Pēctam modos 11:24 un sāku rosīties. Gāju apsmiet Jāni un man noreiba galva kaut arī es biju skaidrā, primoreiz mūža tā gadijās. Pārējiem tas likās varen uzjautrinoši.

Dienā kautko tur uzfilmējām diezgan smuki un tad es 18 braucu mājās ar autobusu kura bija siltāks nekā manā istabā.
Brīvlaiku pavadu neguļot naktīs,pļāpājot filmas skatoties un mūziku klausoties. Un tajās dažās stundās kad gaišs var ari ārā iziet.


Un AIgaram par godu īss reps bez atskaņām lai viņš nekristu izmisumā.
Desu apēd no rīta,
Maizi slēp pagrabā,
Es un mani houmiji
sitam nigas bruklinā. YO!

Šodien Atbrauca Elizabete un Katrīna un Ivars un ieradās arī 2 pilnmēnešu Toms un tika pa dienu godam svinēta Daiņa vārdadiena.
Vakarā pie Ivara gurķojāmies un pildijām testus visai ģimenei par tēmām "Kā tev klājas?" un "Vai cilvēkiem tu patīc" un "ko nozīmē tavi iniciāļi".
Ir tikai labi ka tessta kātev klājas rezultātu nosaka tas vai tevi pēdējā gada laikā viesos ir apsaukājis papagailis ar slitiem vārdiem.

Vēl vakarā Vīkšņu Maija atsūtija vienkāršu īsu un parastu vēstuli "man tikko ienāca prātā, ka tu esi baigi foršais."
Prieks uz visām 10 ballēm. Paldies milzīgs.

Taureņus arī visus izlocīju papīrus tos kas bija man. Ziniet viņi ir tik daudz ka es vakar atmetu pat ar roku mēģinājumam viņus saskaitīt. Bet nu pēc aptuvēnām aplēsēm ir viens pilns eurodesk auduma maiss un vēl pilnas saujas.

Lūk... dzīve.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru