piektdiena, oktobris 26

Ģeniāli īsi.

Šodiena.
Ivars novilcis kautkādu filmu ko es nezinu un es bļauju Dainim "apskaties imdb! apskaties imdb!" un Ivars pasaka dusmīgā balsī "imdb imdb, izdzēsīs viņiem serveri un ko tad tu darīsi?" Smieklīgākais kas no viņa dzirdēts pēdējā gada laikā nosmējos galīgi.
Tad zinat tas kurš izdzēsīs imdb serveri degs elles liesmās un es viņu mūžam ienīdīsu un vieniga iespeja kadam citam lai vinu es ienistu vairak butu skriet ar gludekli Ievai Fogelei pakaļ.

Deinas prieks:
http://www.youtube.com/wa...tch?v=l1wsS3T5Gjw

ja kāds atradis tai dziesmai lirikas, cepumi no manis.

un vēl forš kautkas ko es atradu citās dienasgrāmatās.

Džeks un meitene (pāris) stāv uz klints malas un meitene tagad saka tam džekam "nolec" un džeks viņai pasaka vienu vārdu un viņi aiziet prom. Kas tas ellē ratā ir par vārdu?

Zinat pareizā atbilde nav "kopā" kā man sākumā likaš bet 3reiz foršāka.

Varbūt kāds no jums grib izlasīt foršāko dgrāmatu pasaulē? Nu bet lūdzu!
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&stats=0&fid=1430152&pid=2729305

Un Ivars tiko pārbaudija kāds ir aptuvenais attālums kādā no manis jāstāv kad es rakstu kautko lai es nesāktu bļaut. Apmēram metrs pēc viņa aplēsēm.

Lūk. Ģeniāli īsi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru