pirmdiena, oktobris 1

She`s like the rest! Everyone is like the rest. That`s why they are the rest.

Kopš pēdējā ieraksta pagājušas jau kādas 72 nedēļas tapēc ja neuznāks slinkums vai neuzleks saule šito jūs varēsiet lasīt jau šovakar.
Pagājušā nedēļa pagāja ar daudz negulētām stundām, Heroes skatīšanos un tamlīdzīgām figņām. Ivars arī vienrez bija atbraucis, bet vienreiz bija neatbraucis.
Siguldā bijām, atklājām foršāko purvu Latvijā kurš tiešām izskatās pēc tāda purva ko varētu iedomāties ja liktu iedomāties purvu bez krokodiliem un laupītājiem. Vienīgā problēma ka viņu apsargā vecs vīrs kuram ir spēja skatīties uz tevi ilgāk nekā tu spēj skatīties uz viņu neko nesakot.
Vēl atradām arī Siguldas "alfu" kurā ir vairāki betona bedres ar purviem tajās. Īsti nezinu to bedru jēgu bet ja viņās iekristu ārā tikt būtu grūti.
7dien es biju mežā ogas lasīt. Bezjēdzīgākā nodarbe pasaulē + man bija lielākā garstāvokļa miaņa pasaulē. Stundas laikā paspēju būt gan normālformā gan galīgi nikns gan galīgi bēdīgs un beigās nenormāli priecīgs.
Vēl biju ar Daini un Daiņa brāli vienā mašīnā kamēr pie stūres bija Dainis. Dainis irl bas šoferis, drošības osta līdz galam nostiepās tikai vienu reizi.
Skolā Balode Laima man neizprotamā veidā iedomājusies ka es esu otrs gudrākais cilvēks pasaulē un grib mani izsūtīt uz Politikas olimpiādi. Vēl īsti neesmu izodājis kā labāk viņai atteikt bet tur noteikti būs iesaistīta Renāte.
Kaimiņies riteni neeesu zadzis jau vairākas dienas. Baigie prieki.
Bioloģijā dabuju 7 par kontroldarbu. NO priekiem pat sāku stundā strādāt.
Literatūrā bija kautkad jāraksta darbs par Pēru Gintu, bet man bija iesmērēta pildspalva ar kuru nevar uzrakstīt vārdu Pērs. Var Gints, kretīns, pilnīgs muļķis bet Pērs nevar. Pilnīgi negodīgi. Tagad man jābūt izlasijušam "Mazo Princi" kuru sarakstījis Antuāns de Sent - Ekziperī, kuru skolotāja, nezinādama par Xzibit`a eksistenci atļāva man saīsināt par X2Z. Es netaisos to mēslu lasīt jebkurā gadijumā jo tas sīkais ir kautkāds gejs un melis piedevām un domā ka meteorīts ir planēta, tā kā ja kāds kas ir viņu izlasijis man atsūtītu detalizētu aprakstu par to kas tur ir es būtu varen pateicīgs un pateiktu kautko labu.
Heroes noskatījies pirmo sezonu esmu visu, labs bet netik labs kā Prison Break.
Māte radītāja tiko prasija kurš ēda šķīvi un pēctam atstāja. Es itkā nē, māsa arī nē. Baigie brīnumi.
Vēl draugos esu ievērojis to zaļās karotes kultu. Vārdi "Ja arī tev rūp kvalitatīvs ēdiens" itkā piesaistīja manu uzmanību un Vīnis uz tiem arī uzķērās bet man kautkā negribas ticēt ka es varētu gribēt lai Pēteris Zīraks un Sandra Jermacāne redz manai brīnumdaiļajai profilbildei pa virsu kautkādu tur kulta simbolu.
Vēl arī dzirdēju ka itkā tie kuri tur ir uzķērušies mirst ātrāk nekā smēķētāji bet īsti neiznu vai tā ir taisnība.

Ar Saimi tagad sākam domāt pievērsties tam Parexplay konkursam, jo statuja man nenāktu par ļaunu un tie iesūtītie video tur pagaidām ir tādi ka es īsti nezinu - vainu es tur neesu kautko sapratis vai arī Latvijā ir tikai Jāņa Bičkovksa līmeņa neprofesionālie filmētāji.

Jānis Bičkovskis ir tas 14gadīgais 205kg smagais pusis kuru šodien rādija pa LNT tai runāšanas raidijumā un viņa labākais gara darbs kurš bijis arī Kannās pagaidām ir šis:
http://www.draugiem.lv/video/?335281
Un Stašāns Toms ir izdomājis labāko aprakstu kādu vien tam video varētu dot - "noskaties un varbuut sapratiisi..."

Vēl es būtu pateicīgs jā kāds no manas klases (čau Dince, Baiba, Robert Slog) varētu man ikpa laikam atsūtīt kas ir uzdots uz nākamo dienu jo es nosecinājis esmu ka es kautkā netīšām tos mājasdarbus pārāk reti pierakstu.

Un ja jūs gribat zināt par mani vairāk tad vnk paskataties tu sākuma lapai malā rādās tās "Kā atpazīt interneta maniaku no parasta ļautiņa" jo man tur atbilst gandrīz visi tie punkti izņemot to kur ir "patīk runāt par dzimumorgāniem" jo nu pagaidām tas manas intereses īpaši nesaista. Bet nu ganjau ar laiku.

Uzrakstītu maktenvairāk, bet mana "es šodien sēdēju pie datora tikai 8stundas" māsa dzen mani nost un viņai līdzjūtības pret mani nav vairāk kā eklērkūkai.

Vēlu lai jūs vienmēr atceraties apskatīties derīguma termiņu uz kefīra pakas lai nenonāktu tādās situācijās kā es.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru