ceturtdiena, oktobris 11

MEGAFŪGA

Jel topi sveicināta draudze.
Neesmu šitente rēgojies nujau krietnu laiciņu, jo pateicoties kautkam pārdabiskam manā mājā kontaktos bija 320V liels spriegums un nosvila modemam baroklis.
Gaidiju kad Ivars brauks un atvedīs tos barokļus jo viņam arī nosvila.
Šovakar atbrauca. Atveda vienu jo Lattelekomam vairāk tādi nav. Ak prieks un laime.
Neko darīt sēžu tagad šiten kamēr tas pufaikā mēģina radīt kautko ēdamu.

Pa šito laiku esmu paspējis aiznest savu krēslu uz sauleskalnu, pabūt Rīgas lidostā 10 stundas kādas, dabūt Fizikā 5 un nosalt no rīta.

Vīnis, lai lietotu termosu man vajadzīga instrukcija, Brencis vēl man iedeva kautkādu maģisku pārveidotāju ar kuru var uztaisīt 7,5; 12 un 3 voltu lielu spriegumu bet 8 gan nē.
Šorīt es modos pusastoņos aptuveni un mani pārsteidza tas ka mājā ir - 30 grādi aptuveni jo es nevarēju izkāpt no gultas uzvilkt bikses, tika auksts bija tapēc es saģērbos zem segas. Vel es gāju dušā un uzzināju kas ir ļoti auksti un ļoti karsti reizē.
Skolā nekas īpaši nenotika kā jau vienmēr ja neskaita to ka es atradu funkciju sev basketbolā - komandas biedri pasaka man ko segt un tad es to cilvēku vēroju un kad viņš dabu bumbu skrienu viņam virsūun lecu tik ļoti ka piemēram Kaspars nobīstas, izmet bumbu no rokām unpēctam no trieciena aizlido. Baigie prieki.
Atnācu mājā un gaidīdams Daini aizmigu. Pat nenoskatijos "kas jauns skubij dū" bet es tāpat iznu ka tur vainīgais ir kautkāds cilvēks. Pamodos 17:41 un redzēju ka man ir sms no Daiņa 16:13 ka braucam uz Siguldu. Neko darīt braucām 18:00.
Protams ka zeberiņa grāmatnīca jau bija ciet un Jancis Roze var piedāvāt tikai Cilvēku bez valsts kuru es jau izlasīji sesu. Forši protams ka no tā kretīna Koelju tur ir pilni plaukti.
Pēctam ar Daini domājot kāda atšķirība ir starp kolu un pepsi aizgājām apskatīties ka pa siguldas kino ar nosaukumu "ONIK" kuru noteikti ir izdomājis kautkāds ģēnijs neko nerāda ievērības cienīgu. Toties mūsu uzmanību piesaistīja lunaparks tur blakus. NOpirkām biļetes uz labāko kas tur bija. Tāds liels milzīgs rats kas griežas un cilājas un tam nosaukums ir "centrafūga MEGAFŪGA". Pirmoreiz mūža sapratu kapēc smukas meitenes karuseļos spiedz un trako. Biju bezgala pārbijies un man kāja trīcēja, bet patīkami bez gala.
Stopējām pēctam kādas 50stundas un tagad esmu atpakaļ atgriezies.

Un vēl es nogriezu matus, šoreiz pa īstam un bezgala priecē tas, ka pēc šitās nogriešanas es pat sevi neienīstu.

Sunshine iesaku noskatīties. Vienīgā neredzētā filma ko paspēju līdz šodienai noskatīties, bet smuka. Vaidzēja uz kino aiziet uz viņu.

Un vēl es neesu jau ļoti sen pa muti dabūjis par ko visiem arī jāpriecājas.

Un Silvis mazais no skolas kurš runā bezgala bezjēdzīgi un bezgala daudz teica "woli tev forš video draugos". Nu ja šitādi mazi pat redz bērni tad es mierīgi varu dziedāt "This is why Im hot.."

Priecājieties bērni, priecājieties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru