ceturtdiena, decembris 20

7,46.

Mini 1 reizi kurš ir labinieks pirmoreiz (bet pēc cilvēku kas nerubī kas ir kosīnusa teorema un dzer katru dienu stāstītā otroreiz) mūžā>!.?Ļ JEHU! Lai arī mana vidējā atzīme sasniedz necerētus un prātam neaptveramus 7,46 skolas vadība (Mālpils vidusskola, nesūtiet tur savus bērnus, lai viņi labāk piedzeras un izbauda dzīvi) uzskata ka es un Dainis atzinību pelnijuši neesam neskatoties uz to, ka nav pasaulē neviena skaistāka par mums.
PAT VAKARSKOLNIEKIEM IR ATZINĪBAS DAUDZIEM ...< es vispār nezinu kā tādiem cilvēkiem var rokās dot kautko, kas deg, bet viņiem ir! REDZĒJU!!
Negodības kalngals.
Bet toties latviešuvalodas Randere un klases audzinātāja izrāda neviltotu prieku par to.

Šodien bija negaidīti labākā diena pēdējo 3 dienu laikā noteikti.

Pirmāmkārtām
Galīgs prieks par Katrīnas "eu woli ja tu kkur grāvī mētājies vai tev kkas noticis, pado ziņu" zvanu un "es ceru,ka woli nav notriekusi mashiina,jo sazvaniit vinu nevar." dienasgrāmatu. Man laikam galīgi patīk kad par mai uztraucās. Ko lai citu saka - forši. Tā iet kad netīšām piezvanas kādam.

Otrāmkārtām
Pateicoties Mārcim a.k.a. Džusijam, pieredzēju dragreisu ar Pēteri, man patīk mest pa valteru ar āmuru un vīli un draudēt viņam ar specvienību, Vjaksi amatmācibas skolotāju, labāko kāds man jebkad bijis. Jebkurā gadijumā vismaz dumjāko.
Smiekls galīgs skatoties kā Mārcis ar Daini nesas no skolas ārā un bļauj "ĀTRI KĀP IEKŠĀ VJAKSE BĒG!"

Trešāmkārtām
Paldies pārējiem netik stilīgajiem kā es 12tajiem par labāko pasākumu skolas vēsturē (:
Es esu tā piekusis ka šodien būs iespējams tā diena kad es aiziešu gulēt pirms 24:00 un kad kautkas tāds pēdējoreiz būtu bijis to vien Jezūs debesīs atceras.

Četrāmkārtām
Labi iesākts rīts pateicoties skolas apkopējām, jo es kārtējoreiz kavēju un viņas mani apsmej un viena saka "tiko pamodies?" un otra "ganjau ka tiko aizgāja gulēt"
Forši ka neviens nav informēts par manu tieksmi negulēt.

Dainis šodien atklāja iemeslu manai nepatikai pret pārtiku un tā. Viņš teica ka kāds man nezinot ir mani nokodējis pret kafiju, ēdienu un cigaretēm.
Un viņaprāt labi sen arī pret gulēšanu naktīs.

Piektāmkārtām
Šodien paspēju atkal pazaudēt telefonu, sāku jau smieties un priecāties kad izrādijās ka tomēr ir atradies.
Un lieli smiekli bija vakar, kad atklājās, ka mans vecais 28267997 numurs kurš bija komplektā ar vecos telefonu aizgājis zudībā, tagad pieder kādam 20 - 50 gadus vecam vīrietiem, kurš sašutinās par īsziņām un grib precēt Renāti.
Kādam idiotam jābūt lai paturētu atrastu karti es nezinu. Es tā vasarā nedariju. 40ls kredīts visu maina, ziniet :D

Sestāmkārtām
Man ir rekordliela statistika portālā orb.lv šodien. Veseli 3! es esu vnk šokā. Un tur nav ne miņas no sarkasma.

Kautkādu labu dziesmu šodien dzirdēj bet enatceros kā sauc bet tur spēlēja ģitāru un tad bija DING DING ziemassvētku skaņas. Baigi labā.

Un Septītāmkārtām vēl es šonakt redzēju sapnī Dāvja tēti kurš man dzinās pakaļ no Kriša kāpņutelpas līdz pašām daiņa mājām un es biju riktīgi pārbijies no viņa. Smieklīgākais sapnis kādu man nācies pēdējā ilgā laikā redzēt.

Šovakar varu jums novēlēt - "ejiet visi dirst" es esu galīgi piekusis :D
Lai jums rīt jauka diena.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru