ceturtdiena, decembris 20

Eņģeļi pīpē.. kapēc gan ne?

Ja Dievs ir bijis spējīgs visā plašajā pasaulē likt cilvēkiem mīlēt grāmatu kas nav īpaši aizraujošāka par "Mazo Princi" (Piedod Antuān, es neko nevaru padarīt, ka tu esi kretīns) tad mierīgi viņš varētu būt arī nebijis skaidrā pasaules radīšanas gados. Un ja man liktu pārrastīt Bībel es domāju ka Dievs pēc pasaules radīšanas noteikti apsēstos un uzpīpētu, lai atpūstos jo pat normāls stroikas darbinieks nevar rauties 6dienas no vietas bez algas, nepīpējot lai tikai 7tajā dienā atpūstos.


Minat 3 reizes kurš šodien bērnudārzā maziem bērniem izlikās par Salaveci. Nē tas nebija Putins, nē Dievs arī nē un Žeņa no agenčika arī nē - tu pakāsi.
Un tā kā man netika piekodināts nekāds apģērba kodekss, ja neskaita viņu doto mēteli un cepuri, tad mazajiem bija salavecis kedās. Stils, ziniet.
Un patika Ievas Rimicānes māsas vīra/drauga komentārs uz šito manu izdarību - īsto kadru esat atraduši! Smiekls galīgs :)

Kautkad nesen lasīju tvnetā par džeku kurš ar pasta mašīnu piebraucis pie miskastēm un visas vēstules izmetis miskastē un braucis prom. Ja viņš šito lasa tad: "Bļe tu kretīn ja tu tā izdarīsi Ziemassvētkos tad tu degsi elles liesmās un tavu vārdu es mūžam nolādēšu un kaut tev kāja salūztu!"

Pulkstens ir tikai pusdivi un es jau tūliņ došos gulēt kas vispār ir diezgan apbrīnojami priekš pēdējā laikā gulētajām stundām. Šodien miegs nāca tā, ka pēc pirmās stundas jau gāju pie māsiņas un teicu ka man nekas nesāp, vienkārši nāk miegs lai laiž mani mājās. Viņa padomāja, tad uzrakstīja zīmi "Slims"un teica "Iedo skolotājai un nelielies nevienam. Ir tev pie manis blats! Ir!" Es lielos ^__^

Un tā kā orbā no vienas meitenes izskanēja nepatika, tad šiten es tagad paudīšu savu patiku pret tām jaunajām valsts slikto lietu reklāmām. Tā "viņai patīk tevis dāvinātās puķes, tikai žēl ka ziedu smaržu nomāc cigarešu smaka". Es vienkārši mīlu to reklāmu. Tik jauka, tik nevainīga, tik forša. Pilnīgi žēl palika ka es pīpēju :) Un tā par pašnāvībām arī diezgan laba bija.

Tagad speciāli klausījos Explosions In the Sky jo tur nedzied, bet vienā dziesmā tomēr tur runā. Un runā tik skaisti ka man jau sen gribējās to šiten ielikt.
This great evil - where's it come from?
How'd it steal into the world?
What seed, what root did it grow from?
Who's doing this?
Who's killing us, robbing us of life and light, mocking us with the sight of what we mighta known?
Does our ruin benefit the earth, aid the grass to grow and the sun to shine?
Is this darkness in you, too?
Have you passed through this night?

/Explosions in the Sky - Have You Passed Through This Night?/
galīgi jauki.

Man sāp vēders nedaudz, bet es negribu ēst. Un es nevaru iedzert kafiju jo man liekas ka viņa ir kļuvusi galīgi negaršīga un arī pīpēšana kautkā nepatīk vairs. Vai tik nebūšu noķēris mēri vai lauztu roku vai kādu citu draņķi.

Un apsveiciet cilvēkus svētkos! Pazinu vienu meiteni, kas neapsveica un pēc 2 gadiem - BAMS un viņai piemetās gripa. Tā kā uzmanīgi.
Paldies tiem kas sveica draugos es saku jau tagad.

Un ja kāds tomēr vēlas pievērsties reliģijai bet vēl neizn kurai tad mans ieteikums:
http://www.tvnet.lv/men/life/article.php?id=71772

Saldus sapņus tauta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru