pirmdiena, decembris 3

Čau čizō

Skaips kautkas stulbs. Es sēžu un skatos un jūs tur visi esat onlainā un es jūs visus pazīstu tapēc man ar nevienu no jums negribas runāt :D
Bet man gribās runāt ar kādu. Aigar par to tavu svitru koda cilvēku - es šodien bioloģijā atklāju ka es varu apmēram minūtes laikā iegaumēt 18 ciparus un pēctam noskaitīt viņus gan no priekšas gan pakaļas gan visādās citās variācijās iespējams. Spēks, ziniet.
6dien alkohola reibumā naktī kautkur acīmredzot roku kkur atsitu, sāp tagad. Smieklīgi savā ziņā. Kopš 7dienas paģirām kautkā vairāk pīpēt negribās. Neizskaidrojami bet fakts - šodien pīpēju tikai vienu reizi. Kautgan ja godīgi tagad gan gribas pīpēt. Mēneša raksts rekur - http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/kriminalzinas/article.php?id=525194
Baiba gan dievojas ka nav tur bijis bet nu es isti nezinu vai ticēt. 7dien noskatījos Stardust. 8,9/9. Forša tāda. Nekā baigi īpaša bet galīgi forša tikuntā.
Kautko vēl es gribēju uzrakstīt bet neatceros, jebkurā gadijumā es negribēju rakstīt vispār bert šitas ir veltījums čizō un viņas rīta kafijai un protams arī visiem tiem kas kavē pirmās stundas neapzināti, bet regulāri.
Ziniet, internets reizēm var būt garlaicīgāks pat par bioloģiju.
Labi meloju, bet garlaicīgāks par dexteru gan var.
Baiba
130787432195611804. Baigi normāla doma šodien ienāca prātā - iedomājies ja tu dienā varētu pateikt tikai vienu vārdu, tad būtu baigi jāpārdomā ko teikt. Varētu kādam pateikt čau, vai arī veikalā pateikt Marlboro vai varbūt vnk piecelties 2 naktī un nobļauties pa visu māju OZĪRISS! Smieklīga dzīve varētu būt. Vai arī ja varētu uzdot tikai vienu jautājumu dienā katrs, tad arī vaidzētu taupīt un tad iespējams likvidētos cilvēki ar muļķīgajiem jautājumiem. Stilīgi būtu iespējams.
Vēl es šodien biju čatiņā aiz garlaicības iegājis bet milestibu sev es tur neatradu toties tur viena ar niku sukenitess prasīja vai ir kāds normāls džeks no Dpils. Es teicu ka nē jo vismaz es nezinu nevienu vispār normālu no Daugavpils. Un runājot par Krieviem 7dienas īpaši gudrā doma - Kapēc gan neatdot Krieviem bonusā pie Abrenes visu Latgali? Ja kādam tur varbūt ir normāl derīgi cilvēki tos pārvestu kautvai, bet lielākā daļa taču tur ir tādi kam Delfīns vārdā un dzīvo Rēzeknē vai Daugavpilī. Es neraudātu ja Latgali atdotu jebkurā gadijumā un Krieviem 100% būtu prieks jo viņiem tak tā valstiņa tik maza ka par jebkuru iegūtu teritoriju viņi priecājas.
Šodien matemātika prasīju Dainim vai presei ir īpašas tiesības fotografēt cilvēkus un izplatīt viņu bildes. Dainis teica "paprasi man pēc gada". Joks uz 10 smējos labi :) čalis domā iet studēt jurisprudenci.
Vēl šodien ienāca prātā unikāla doma ka vaidzetu aiziet kkad uz baletu vai operu. Jāapskatās kas tas tāds vispār ir. Ja kāds domā piebiedroties varētu kautkad patiešām noorganizēt šito. Sliktākajā gadijumā pēctam var vnk piedzerties.
Bet par šito tiktiešām vaig padomāt.

tagad Valters ies gulēt bet varbūt tomēr arī neies.
Lai jums skaista mīlestība visiem sākot no šitā rīta kurā mostaties vai nu kad tu ellē ratā šito lasi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru