trešdiena, decembris 12

Iespējams es esu sācis mācīties franču valodu bet varbūt arī ne.

Sufjan Stevens - Sister Winter pirms sāc lasīt.

Beidzot ir pienākusi klāt tā nolādētā diena, kad man plānotājā ir ierakstīti mājasdarbi pie visām stundām, viņus speciāli neizdomājot. Dainis ar savām ģeniālajām prāta spējām nosauca to par cauraustā bekona dienu.
Pat klases tundā es esmu ierakstījis PASE.

Apmēram tagad esmu izdarījis visu kas bija jāizdara un ieēdu velvienu zivju eļļas+vitamīns E kapsulu, jo tam klāt ir Omega 3 kas veicina manu asinsriti līdzarto manas ģeniālās prāta spējas.

Vēlos izteikt lielu paldies visiem tiem kas organizēja un arī tiem kas bija uz Novāc Kameru , jo neskatoties uz 300ls parādu, manuprāt sanāca kautkas ļoti izdevies. Iepriekš negulētās nakts, pokera spēlēšanas līdz puspieciem rītā un enerģijas dzērienu pārmērīgas lietošanas rezultātā nākamajā dienā gan skolā biju tikai uz pirmajām 2 stundām, no kurām nomodā biju kopā 20min, bet prieks tikuntā.
Pateicoties Āboltiņu Venta spējām uziet nesameklējamas lietas varu piedāvāt manuprāt labākās vakara filmas treileri:
http://www.draugiem.lv/video/?2mghl

Milzīgu paldies girbu izteikt tam ģeniālajam, skaistajam un vārdos neaprakstāmajam cilvēkam, kurš izdomāja radioSWH. Pateicoties tam šodien atradu Sufjan Stevens - Sister Winter. Laimes asaras bezmazvai. Ziemsvētki beidzot ir klāt. JEHU!
Runājot par ziemassvētkiem:
http://www.draugiem.lv/events/event.php?eid=30796&dname=lv

Vēl šodien pārsteidza brīnišķs skats šeit pat draugos.
Tur kur rāda draugu draugos blakus atradās Ingunas Vecvagares un Daigas Altenburgas bildes un tur kur rādās draugi tur bija Lauras Balodes un Sanda Babauska bildes blakām. Kautkā baigi forši viņas blakām izskatijās.

Un reku es girbu jums paradīt foršāko spēli pasaulē:
http://www.heavygames.com/riveriqgame/showgame.asp
nezinu bet man kautkā patikās.

Vakar manuprāt bija pirmā reize manuprāt 2007 gadā, kad es atrastos ar Baibu blakām Mālpilī pēc skolas. Kautkā dīvaini. Bet bija varen smieklīgi un par to tik milzīgs prieks. Skolā pat drīkstēju ar viņu valsi dejot kad mācija jaunā mūzikas skolotāja kura izskatās pēc nenormālākās psihopātes un izskatās ka viņai ir pat nenormālāka nekā es un ,ziniet, es atbilstu 8 no 10 interneta maniaka atpazīšanas punktiem.

Un es vēljoprojām nespēju izprast statistiku kas ir tikpat neprognozējama kā meiteņu scēnu taisīšanas kalendārs. Vienu dienu ir 0 nakamajā 70 trešajā - 6. Un ir pagājis jau vairāk nekā mēnesis kopš Ivara metāldraudzene man pasūtija statistiku un es neredzu kas tur skatās. Ja kāds no jums man pasūtīs es iespējams pat paldies nepateikšu, uz kartiņu ziemassvetkos varat pat necerēt, bet tomēr kas gan varbūt labāks kā sagādāt valteriņam prieku ^__^

Un ess nevaru beigt vienkārši priecāties par to Sufjan Stevens. tā būs mana jaunā himna.

No laimes varētu apprecēt jūs visus.
Un nē man nav šodien svētki, bet paldies par apjautāšanos :)

Un zinat man galīgi nepatīk ja apzināti pārkāpj norunas, vēljovairāk solījumus. Tā man liekas kā sava veida melošana.

Lai jums visiem PRIEKS skaistas sievietes un LAIME un lai jums vienmēr ir kāds kas grib ar jums precēties ^__^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru