pirmdiena, janvāris 7

Brūns Valters krāmē somu.

Zinu, ka daudzi šito lasa pie rīta pirmsskolas kafijas, tāpēc pirmāmkārtām jau - lai jums laba kafija vai tēja vai piens vai ko jūs tur ellē ratā dzerat vai nedzerat.

Vakar biju domājis vēlvienu ierakstu vakarā uztaisīt, bet ir tādas sievietes, kas spēj panākt, ka Valters jau pustrijos aiziet gulēt kaut arī nākamā diena ir brīvdiena. Traks var palikt.

Esmu izdomājis tagad kas ir mans mīļākais skaitlis. kvadrātsakne no trīspadsmit. Pirmāmkārtām jau tapēc, ka es šaubos vai tas jau ir kāda cita mīļākais skaitlis un otrāmkārtām tapēc, ka ja viņu steigā raksta izskatas apmēram tā - > VB
Forši kautkā.

Tiko gribēju te kautko pacitēt no tvnet, un pamanīju, ka tur ir arī horoskopi, iegāju un ko man tur rāda? Ka mežāzis ir līdz 19 un 20 sākas ūdensvīrs.
Šitas vnk nav izturams, ka es jums saku.
Katrā vietā savādāk rādās, kā lai es ellē ratā zinu kas tad es īsti esu un kurš horoskops man jalasa!?!
Labak tad es izlasu vēža jo zinu, ka tas es čista neesu: Labi jūti, kas ar citiem notiek, un tāpēc esi īpaši saprotošs sarunu biedrs.
Redzat cik jauki!
Ja jums ir kādas problēmas, droši vēršaties pie manis.
Piemēram, ja jums ir problēmas ar citu uzmanības piesaistīšanu, vnk uztaisiet frizūru kā šitam čalim:
http://www.draugiem.lv/friend/?2322195
un viss atkal bus vecajās sliedēs.
Vispār man ir diezgan bail likt linku uz viņa profilu, jo viņš pirms pāris dienām mani skatijās, un ja viņš šito lasīs tad nu, ziniet, viņš izskatās pēc tāda kas varētu mani nošaut.
UN viņam ir rakstīt profilā MO4I, MO4I, MO4I un welreiz MO4I! Viņam jebkura gadijumā ir skaidrs, kas dzīvē jadara. Vel es pamaniju, ka vinam tur kkur rakstīts Mālpils, man vel nedaudz vairāk bail palika ;D

Aizmirsu uzrakstīt vakar, bet kkad aizvakar vai arī kautkad tad naktī es sēdēju uz virtuves galda un lasīju grāmatu. Nekad nebiju tā darijis.
Patiesībā baigi forši, iesaku pamēģināt.

Tagad arī stulbums, ka es jau vairākas stundas neesu pīpējis un nav ko un naudas arī nav.Kautkā nestilīgi. Un vel tās cenas aug, piem tagad aizbraukt no centra pie Brey un nopirkt cigaretes maksā 2ls. Kādreiz pa tādu naudu varēja 15 kukuļus maizi nopirkt.
Sasodīti dārgi dzīvojam.
Bet skatamies uz gaišo pusi - vismaz dzīvojam ;)
Vispār jau jauns gads ir sācies, un tomēr šitā arī ir viena no pēdējām 14 vai mazāk dienasgrāmatām, ko es rakstu kā nepilngadīgs cilvēks un šis ir arī gads, kad no tālēm atgriežas Poļu Māra kautkad, tāpēc gribot negribot ir jāsāk domāt par atmešanu. Sūdīgi ka tās grāmatas veidotāji nav padomājuši par tādiem cilvēkiem kā es, kam patīk pīpēt.
Jā man patīk.
Bet no otras puses - man patīk iet uz kino, bet es taču netaisos tur pavadīt visu mūžu.
Un es saku "pīpēt ir forši", bet cilvēki saka "nav vis forši" un pēdējā laikā man sāk parādīties aizdomas, ka viņiem ir taisnība. Nolādēta būšana. Galīgi gribas uzpīpēt ;D

Visai drīz tagad plānoju gulēt iet, jo rīt tomēr skola, ziniet, un tā un šitā un vispār sāku apsvērt domu tagad pa naktīm gulēt, jo nu pēdējais pusgads tomēr skolā, varētu mēģināt sākt mācīties un tā. Galugalā daudzi taču skolā uzvedās brīnišķīgi, iespējams varētu arī es (:

Tiem kas skatās Family Guy un priecājas, iesaku noskatīties Blue Harvest, ja var ticēt Ivaram tad tā ir 6 sezonas pirmā serija. Nosmējos līdz asarai vienkārši, neko tik smieklīgu sen nebiju redzējis.
Nu tur ir star wars parodija takā un tad stjuijs ir darts veiders un braiens ir čūbijs un resnais ir Hans Solo. Galīgi labi. Jau sākums vien "A long time ago, but somehow in the future" izsauca sasodīti lielu smieklu lēkmi no Valtera Brūna plaušām.
Un nēģeris ir tas robotiņš kas pīkstinās un viņš vienā vietā sāuj ar revolveri un saka "This is how we do it in my neighbourhood BITCH"
Smieklīgi bez gala.

Un es domāju tuvākajā drīzumā kautkad saskaitīt ciktad es tos taureņus vasarā uzlociju. Pēc manām aplēsēm jābūt pāri 1000. Vai nav forši? Manliekas ka ir! Ir!

Labrīt.
Lai jums ellīgi laba diena, nesačakarējat visu jau gada sākumā, jo izmest no skolas var jebkurā dienā izņemot vasaru,brīvdienas un 5dienas ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru