piektdiena, janvāris 18

Kā es gāju plaudi uz tirgu lūkoties, jeb savādais piedzīvojums pusnaktī ar krievu sievietēm.

Lai arī man gribas rakstīt, man pašam liekas ka es šobrīd esu pārāk sasvīdis lai rakstītu, taču čizō saka man tikai RAKSTI! un neklausās manos argumentos tapēc es rakstu tagad.
Kautkad vakar pildīju www.help.eu testu smēķētāju un visu atbildēju pēc labākās sirdsapziņas visu un beigās izrādās, ka es nemaz neesu atkarīgs. Baigie joki! Tad jau laikam es nemas nevaru atmest, ja neesu palicis atkarīgs. Sūdi vagā, ja var tā teikt. Kādreiz varēja.
Čizō ir nolikusi tiesības. Vismaz tādus brīnumus viņa man te stāsta, kaut gan es nezinu cik patiesības ir vārdos ko saka cilvēks, kas samelo valteram ka blondi mati vinai ir dabigi.
Jebkura gadijuma jus varat vinu apsveikt, un mes noslēdzām dīlu, ka tad kad es nebūšu 1,5 mēnešus pipejis viņa mani aizvedis uz jebkuru vietu LV robezas kur vien es gribesu, un ta vina daris ari pec tam ik menesi kamer vien es neatsaksu pipet. Bus forsi. Labs iemesls atmesanai.
Tagad viņa man pateica lai es uzrakstu sitos vārdus tapēc es ievietoju tekstā 6 vārdus kurus vina uzrakstija tapēc lūk:
Laikā, kad hidroelektronisks riba ēda desmaize, tālu ziemeļos dinozaurs kopa merīnaitas valstī kur bija kājstarpe un hierarhija
Un viņa pati pat nepamanija ka viņa ir iedevusi vārdus no kuriem 2 sakas ar d, 2 ar h un 2 ir cilveka organisma daļas. Man tam vaidzeja tikai 30sek apmeram.

Dienas padoms - jautrība garantēta.(nauda atpakaļ gan nē)
Kad nav ko darīt, vnk pasaki kādam lai ar vienu roku riņķo pa vēderu un ar otru sit pa galvu ātri, jo daudzi tā nevar, un es vakar Ivaram rādu un viņš arī dara un viņš domā ka viņam sanāk, bet īstenībā galīgi nē. Ja jūs būtu redzējuši cik viņš māk būt muļķīgs, tas ir vnk ģeniāli. Smiekls bij līdz asarai.

Vēl mēs skatijāmies draugos populārākos video, kas sola "PSC NOSKATIES NEVAR NERĒKT" un mēs abi skatamies un "nerēcam" un apgāžam visu fizikas likumus. Vēl tur ir kkāds video,p ag es sameklēšu, nu tur ir džeki a rlielu monituru un visu mūžu es domāju ka es esu lielākais nūģis pasaulē, bet kā lai nosauc tos es nezinu. Tie kas aizmugurē tusē pa dīvānu ir vispār tādi ka es nezinu vai viņiem ir kaut mazākā nojēga kas tas tāds saprāts tāds ir.
Rekur:
http://www.draugiem.lv/video/?selectedTab=4&f=3&s=3&aid=&pic=2008010122501837928

Vēl es pieteicos visādās domubiedru grupās, tagad es redzu par ko runā "Tusiņš pēc zvana" biedri. "Draugiem.lv noslēpumi" izrādijās pavisam tizla jo tur ir tikai džeks kas saka "kāds nezin ka var atlauzt draugiem.lv profilu un izlasit visas vestules? man tas loti noderetu." Man liekas to ka vinam noderetu veselais saprats viņam neviens vel nav pateicis. Un es esmu ļoti sašutināts jo mani neapstiprināja domubiedros "tiem kam 12 - 16 gadi un grib seksu" un arī tajos "tikai meitenēm" vai kautkādi tādi. Vēljoprojām gaidu apstiprinājumu no "skype slepenie smaidiņi".

Veljoprojām gaidu. Noteikti jābūt kautkam ļoti slepenam.

Īsti nevaru izdomāt ko vēl es gribētu uzrakstīt tapec ja man gaidjuma ienaks prata es pierakstisu kko vel klat bet tas visticamak nenotiks. Bet varat noskatities uģa albuma to video kur Zatlers saka "kas es esmu?" jo vins pirmstam ta pasmaida un vinam zilites vispirms aiziet uz sanu un pectam tikai seja es vakar kadas 10min par vinu uzjautrinajos :D

ejat visi dirst ^___^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru