ceturtdiena, janvāris 31

Ja tev kkas nepatīk, vnk aizej stūrī...

Es nevaru nesmieties par to Sarkano paklāju. Tas ir speciāli atrasts kautkādiem cilvēkiem kuri ir kautkādā ziņā īpaši. Es vnk skatos viņus visu pēc kārtas un smejos. Vienai meitenei bija rakstīts "labāko vai nevienu" Manliekas viņa dabūs nevienu ja viņam viņa patiks, jo man viņa nepatika.
Kā teica jau citā ierkastā kautkas
Sarkanais paklājs - parādi arī citiem ka esi idiots

Fascinēja Vaļummartas dienasgrāmata šodien:
Latvijā 2% ļautiņu ir uzrakstījuši testamentu. Laikam pārējie 98
% domā, ka ir nemirstīgi.
Kautkā galīgi nosmējos.

Un te dienas SENSĀCIJA
Brūns Valters neko nenojaušot, sēžot, garlaikojoties un uzliekot lādēties Bourne Identity un Trainspotting un domājot vai iet pīpēt vai pēc 3min labāk netīšām iegāja tvnetā, kur viņa acīm (neizsakāmi skaistajām) pavērās burtu kombinācija, kuru nekad mūžā viņš nedomāja sastapt vietā, kura neatrodas zem nosaukuma "Zinātniskā fantastika" vai "Anekdotes" vai "Nelasi, te būs tikai meli"
Tātad raksts: Krievvalodīgie arvien vairāk runā latviski
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/article.php?id=532842

Nu džeki (Gena, Žeņa, Veņa un Oļeg) jūs esat pacentušies. Nezinu vai jus bijāt skaidrā, kad atbildējāt uz to aptauju, bet tikuntā brīnumi lieli.


Vēl šodienas liels notikums - pie skolas atveda 2 stroikas vagonus, kas izskatās pēc priekšnieku vaogniem, jo tur ir žalūzijas, bet tikuntā - stroikas vagoni paliek stroikas vagoni. Tagad man pat nav jābrauc uz stroiku lai sajustos kā stroikā, es vnk eju uz skolu. Moš paņemt velvienu gadu vidusskolā?


Un šodienas padoms (jebkura dzives situācijā varat griezties pie manis pēc padoma, jo es esu labakais padomdevējs kāds var būt, jo es guļu aptuveni dažas stundas naktī un pāris dienā un es varu aprēķināt daudzko un pielaist daudz pareizrakstības kļūdas un skaļā balsī nolasīt horoskopu), kuru es devu Baibai:
Ja jūs kautkur stājaties iekšā vai vnk kkur gribat tikt un jums kāds to liedz, kaut vai tā būtu pati Universitātes vadība vnk pasakat Ejat jūs dirst, es gribu tikt un tikšu un ja jums nepatīk, jūs varat vnk aiziet sūrī un nomirt. Vēl gan neviens nav pārbaudījis bet manliekas šitam vaidzētu strādāt.

Un mazs citāts no kristaps baranows dgrāmatas, jo manliekas, ka viņš ir gudrs tpēc es viņu citēšu katrā dzīves situācijā:
paluugshu laipni ja nesapratiisiet saakshu bljee** dirst wirsuu juus tiktieshaam esat cuukas jeb kaa nah juus kko murgojat maitas bljee** wnk.. nospraagstiet suchkas un nepishat mums wisu kopaa ja naw sawas dziiwes tad nepishat citiem sho briinumu koa mees saucam par atieciibaam wiss saprataat sukas :@

Jauku dienu ^__^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru