pirmdiena, janvāris 28

Sakarā ar pareģojumu..

Rīts (vairāk vai mazāk)
W:Cik pulkstens?
Mamma:14:00 tulin bus
W:Tad jau nekas vel nav nokavēts.

Baigi smuki mākoņi un arī nemākoņi šodien bija. Ar prieku pat miskasti nesu lai tikai paskatītos.
Aiz gara laika gāju ārā pastaigāties - papriecēt acis un pabendēt plaušas, aizgājis biju jau līdz Mālpils zīmei Siguldas virzienā, kad Dainis atsūtioja "Mpili?" ta nu aizgaju pie Daiņa papļāpāt, apsmiet visus pēc kārtas, palādēties par stroikas nebūšanu un apsveikt viņa māsu vārdadienā.
Kad nācu m
āj vairs nebija tik smuki bet runājot ar daini viens otru ik pēc 2min pārtraucām ar "ei tu nost, paskaties" vai "izskatas ka koki deg" un tada gara.

Mājās atnācu neviena nebija, bet bija ēst - forši. Man kautkā patīk atnākt mājā kad neviena nav, vel neesu izdomajis isti kapēc.

Pēcāk nodevos varenilgai TV lūrēšanai.
Es pat redzēju "Zvaigžņu lietus" vai ka to draņķi sauc. Isteniba pat neibja tik slikts cik ļoti es viņu ienistu bet tikunta. Forši ka Latvija ir tik daudz zvaigfznes, part kuram es uzzinu pirmoreiz muza skatoties kkadu dumu šovo kas man sola "piedzivojumus" reklāmā un vel nezinko.
Ja tur raditu 2h kā čizo runa pa telefonu, manliekas pat tad varetu but vairak piedzivojumi neka tagad.

Vel es atradu kkadu mulkigu adresi kur ir doti 100 000 izdomati dolari un tu vari darboties akciju tirgu un neko nenopelnit. Baigi labi, nedaudz interesanti bija uz dazam minutem.

Un vel es iemacijos 3 Ziedona dzejolus sodien 10minutes.

Un labakais ko es esu sodien lasijis: "Varetu apskriet zemeslodei apkart, bet ne - uz PrisonBreak nepaspetu"
(ta gluzi nebija vards varda bet jus varat ari vnk nomirt ja jums kkkas nepatik)
Un jus visi esat noladeti kretini, jo es nesaprotu kapec man neviens neatsutija vestuli cik ir pulkstens jo man likas ka ir ap 23 bet izradas jau pusdivi. Sitas jums dzive atmaksasies, taka es te sezu!


Un nekada gadijuma nespiezat uz sito linku, pasi busiet vainigi un nelaimigi un tad varesiet te iekomentet "bļe es nu gan esu duraks, es uzpiedu, bet tu Valter esi galigi skaists un ari ģenials"
http://rlock.eu/warlock/coolio/

1 komentārs:

  1. vienkārši sagribējās pateikt: sēžu pustumsā un lasu visu šito. lielisks veids kā nomierināties, kad galīgi viss šķiet tā, it kā sabrukušas debesis. arī tad, ja tev vakar bija dzimšanas diena. un ir gandrīz visi nosacījumi, lai būtu laimīgs. tik un tā kaut kā pietrūkst. amsterdama. m.

    AtbildētDzēst