trešdiena, janvāris 9

Ivars man zvana un klauvē pie durvīm, lai es klausulē dzirdu, ka viņš klauvē. Vienkārši ģeniāli!

Vakardien nekas nebija, jo Valteram uznāca pārāk nostaļģiskas sajūtas atceroties vasaru. Nav jau slikta ziema, bet šitāda gandriz nekāda lai labāk kratās prom bļe.

Vakar ejot no rīta uz skolu aizdomājos par to, ka Dievs patiesībā ir galīgi normāls čalis ja reiz viņš bijis spējīgs izdomāt tādas lietas kā zvaigznes un krūtis, un sniegpārslas, un to sniegu ko vējš pūš gar pašu zemi un izskatās kā dūmaka. Stils. Tam čalim, točna ir stils.

Ar Baibu vakar runājām par to, kurš izskatās pēc miljonāra vai kurš nē. Piemēram es izskatos pēc tāda kruta miljonāra, Baiba pēc tādas, kurai varētu būt daudz naudas, bet viņa dzīvotu kautkādā midzenī un Diāna ar Angeliku izskatās pēc bagātām, bet Ieva pēc tādas kurai būs bagāts džeks. Jā. Mums ir spējas!

Runājot par Baibu man ir jāieraksta šitā.:
Sexy Baiba riktīga HOT čikse 29937469 BRĪVA!
Džekiņi zvanat!

Nerunājot par Baibu var runāt par Laimu Balodi.
Dialogs./VB brauks uz Ekonomikas eksāmenu, sēž kultūras vēstures klasē, kad tur iebrāžas Laima Baloda, ne pavisam ne jukusī mācību pārzine/

L:Valter vai tu guli ar ekonomikas grāmatu?
V:Nū... tas ir visai personisks jautājums :D
L:Lai tu gulētu bla bla bla...

/Pāris laika vienības vēlāk dialogs ar kultūras v skoltāju I/

I:Nu tad nosauc tai tabulā kas jāliek bez grāmatas!
V:Nū Ēģiptei personība Ramzess, dievība Ra, senebrejiem dievība Jahve.
I:Tu laikam guli ar citu.... grāmatu.

Godavārds šiten uzrakstīts neizklausas tik smieklīgi kā bija. Jo bija :D

Pēc skolas ar Ivaru Brenci kopistiski noskatījāmies Saw4. Parasts zāģis. Un zinat ko? Rādas būs Saw5 :D

Ivars ir ļoti izglītots vīrietis jo kad zāģī rādā kā secē(vai sekcē?) cilvēku viņš ēd kartupeļu pankūkas un skatās, un vēl viņš jebkurā diennakts stundā var nodziedāt laikaziņu dziesmu tādu kā viņš man vakar dziedāja "Spāāānijāā, Itālijāā.... un āārīī Portugālēēē!"
Varens cilvēks, sarunaties arī ar viņu var labi.
Vakar skatijos doktoru Hausu pie viņa, kamēr viņš laboja datoru un dialogs lūk:
(es esmu W šoreiz nevis V, jo es esu pie Ivara nevis skolā)
W:vienai apstājās elpošana!(par kautkādu sievieti Hausā)
I:Ko?
W:Apstājās elpošana
I:Brīva griba?
W:Ko?
I:Kas?
W:Vienai tur elpošana apstājās
I:Kādi kursi?
W:Kas?
I:Tu teici kursi
W:Es teicu elpošana apstājās
I:Neapstājās vis
W:Apstājās
I:Kāda elpošana?
W:Nu Hausā tai sievietei
I:Kā tu zini?
W:NU tur teica
I:UN kāds tam sakars ar kursiem?
W:kādiem vel kursiem?
I:Nu tu teici aizgāja uz kursiem
W:Es neko tādu neteicu
I:Beidzās brīva griba vienai citai
W:Ko?
I:Jā
W:Tu nemāki dzirdēt
I:Tu nemāki runāt
W:Ha ha ha ha /vārtas uz dīvāna/ha

Bija nedaudz garāks bet es saīsināju šo to un cituko aiuzmirsu.

Pēctam naktī daudz sniga, es tikmēr 2h taisīju lielāko galeriju savā mūžā meklēdams priekš jums linkus uz treileriem un posterus un tā. Jā man ir daudz brīvā laika :D

UN.! SENSACIONĀLA ZIŅA! Mānās rokās ir nonācis fantastiskais Mālpils vēstu decembra izlaidums! Atšķiram pēdējo lapu un lasam kriminālas ziņas! Ar lieliem izceltiem burtiem mūsu acīs laužas iekšā vardarbība no krāsainā laikraksta lapām, grūti izturēt, bet lūk, sensācija: MĀLPILĪ 12.10.2007 plkst22:00 AIZTURĒTS 1985.GADĀ DZIMUŠAIS VĪRIETIS, AUTOMAŠĪNAS HYNDAI LANTRA VADĪTĀJS ALKOHOLA REIBUMĀ, BEZ TRANSPORTLĪDZEKĻU VADĪŠANAS TIESĪBĀM!, bet tas vēl nav viss! Vājākiem cilvēkiem iesaku tālāk nelasīt: MĀLPILĪ 01.11.2007 NO AUTOMAŠĪNAS AUDI COUPE NOZAGTS PRIEKŠĒJAIS KREISAIS LUKTURIS! Jā, atkal mēs pārliecinamies, ka noziedzība Mālpilī sit augstu vilni, un bez olicijas eskorta uz tejieni nemaz braukt nevar. Abiu šie raksti tur ir tiešām ar trekniem lieliem burtiem izcelti, bet fakts ka bijuši 12 izsaukumi uz mājām kur vīrs (tu degsi elles ugunīs, kretīn) sit sievu ir vispār neizcelti, kautkādā garā tekstā viltīgi iebāzti, jo visiem taču skaidrs, ka tas ir mazsvarīgi.

Un galīgi gribas pīpēt bet man ir tikai 16snt kas ir mazāk nekā man gadi, un nav cigaretes, sajūtos diezgan tizli, jāiet pie Ivara pīpēt KOSMOSS, un zinat, tas jau ir upurēšanās kalngals. Jāmet nost.

Un šodien es izdomāju ka Mālpilī es jūtos kā kāmis būrī. No rīta es līdz kādiem 15:00 skrienu pa rituli, pēctam visu pārējo dienu būrī ir reāli garlaicīgi. Tizli.

UN tagad man gribas, lai man nemanot man pienāktu un samīļotu no muguras un es pagrieztos paskatīties un pretī saņemtu jauku smaidu un foršu buču uz vaiga. Kautkā tā.

Es nevaru tam visam galā pierakstīt ka tā būtu dzīve. Man ir reāli garlaicīgi.
Lūk, būris..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru