ceturtdiena, aprīlis 3

Esi sveicināta Robo-japāna!

Es nesaku ne 5 ka ir ļautiņi kas dzīvo vēl nesabiedriskākā vietā nekā es, bet ziniet, brīžiem man gribas vienkārši paprasīt visuvarenajam tam kurš ierāda cilvēkiem vietas zem šīs vēzi un globālo sasilšano nesošās zvaigznes "Nafig te? Čista vnk pasaki NAFIG TE?"
NU labi nav tik traki, bet šodien es sajutos varenvientulīgi un likās ka kāds augstāks saprāts ir speciāli mani nolicis tā patālāk no cilvēkiem, kurus es gribētu satikt par sodu tam ka man patīk krūtis vai ka es mēdzu strauji mainīt gar
stāvokli vai ka es atbildu uz vēstulēm vnk ar smailijiem vai kādu citu nelietību dēļ.

Ko es šodien darīju?
Ja neskaita nogulētas daudz stundas skolā, kuras es nevis noguļu tā ka guļu un tad ierodos vēlāk, bet ierodos laikā un tad guļu, un ja neskaita to ka es nepīpēju skolā un izprintēju 33 lapas ZPD un 2 lapas ar kautkādu datorvalodu ( apmēram tādu "##AĀ654 89_@!#$") tad es vnk pastaigājos.

Es apgūlos šodien pļāvā un aizmigu uz kkādu laiku. Tas gan bija kruti godavārds! Vasara nu jau tuvāk nekā Ķīna!
Un ejot mājā es redžeju 4 stirnas ar atstarotājiem uz dibeniem kuras skatijās uz mani tā itkā viņas būtu normālas un man būtu atstarotājs uz dibena.

Vēl es noskatījos Thank you For Smoking, kas bija forša gan un un un vēl es sāku klausīties Sufjan Stevens - Sister Winter kas tā uzlaboja garstāvokli, ka es sāku lasīt atkal Katrīnas superdāvanu manā pilngadībā un tai brīdī (pirms 20min) man iestājās kautkas līdzīgs 7 vai 6 debešu stāvoklim un es esu tik laimīgs, ka varētu iet kādam palīdzēt, ja vien nebūtu 2 naktī un vienīgai palīdzībai ko no manis šovakar kāds varētu prasīt būtu sakars ar grupveida seksu vai kautko tādu.

Un es izstāstīšu kautko ko es kautkad nesen neizstāstiju.
Mēs ar Daini bijām kautkad nesen Bafā un domājām kadu alu pirkt un es pamanīju "Bitīt` matos" (2l plastmasas pudele pilnīgi noteikti liecina par izmeklētu garšu un augstu kvalitāti) un sāku smieties un viens no Bafa Dolfiem Lungrēniem (apsargi - dvīņi) teic, "jā paņem Bitīt`matos un saldējumu un uztaisi "Bitīt`kokteilis"". Čalim humora izjūta ir pilnīgi noteikti pat neskatoties uz to, ka viņš uz mani skatās kā uz slepkavu pat tad kad es eju vienkārši kaķbarību nopirkt.
Smieklīgi.

Un vēl man ir noteikti jāpastāsta sapnis savs par Ievu Fogeli.
Tātad mēs gājām uz kautkādu klubu (es neatceros kas "mēs"bet viens es neibju tas ir pilnīgi skaidrs, jo es neiznu kādā pālī man būtu jābūt, lai es viens uz kādu klubu ietu) un es tur satiku Ievu Fogeli un papļāpāju un viņa izskatījās uz mata kā īstenībā izskatās sieviete kas pilnīgi nav līdzīga Ievai Fogelei.
Turpmākā sapņa daļa bija vienkārši tāda, ka es eju pa ielu un man pretī nāk visādi cilvēki un es viņiem saku "iedomājies es satiku I.F." vai arī dialogs ar aigaru:
Aig:čau kā iet?
W:Labi, bet starpcitu es šodien satiku Ievu Fogeli!

No šī sapņa visi varam mācīties to, ka Aigars ir pieklājīgs un ka, ja girbam atrast Ievu Fogeli ir jāiet uz klubu.

Un vēl starpcitu šodien es kautkā atklāju ka man mājā ir 5 dažādas zeķes, kas nozīmē ka man nav pat zeķu pāra un tagad es nezinu ko darīt un kurš ir viņas nozadzis, jebkurā gadijumā es ceru ka tam zaglim pašlaik slikti klājas.


Un tagad pielec kājās ātri ātri un apgriezies uz riņķi! BĻE DARI KA TEV SAKA!


Un tik pasaki ka tagad nav foršāk tā ap garstāvokli ^__^

Lūk..

Un es vienreiz prasīju A kapēc viņa izdomāja ar mani draudzēties un tā, un zinko viņa atbildēja?
"Tev bija foršas dienasgrāmatas :)"

Es īsti nezinu bet manliekas es esu forš ^__^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru