trešdiena, aprīlis 9

lego lego lego legomānija

Katrīna man šodien teica "zini, tas jau ir pataloģiski cik daudz tu vari runāt" un vēl "tagad uz sitienu es nevaru iedomāties ģenialāku cilvēku" tā kā ir vairāk kā skaidrs, ka, rēķinoties ar to ka Katrīnai iztēle strādā, stroikas darbinieki bez darba ar piecām zeķēm un saplēstām kedām vēljoprojām ir topā.

Diena šodien uzausa ne īpaši saulaina kā jau tas bieži gadās, ja vien no rīta nav saule un es pilnīgi mierīgi bez nekādiem sirdsapziņas pārmetumiem kavēju vēsturi ar A dzerot uz balkona kaf
iju un pīpējot un cerot nedaudz, ka viņa nokavēs autobusu un es vispār uz skolu neaiziešu.
Protams ejot ar A nezkapēc var paspēt uz autobusu kas atiet pēc 5min, bet kad es eju viens tad nevar.

Un ja reiz sāku runāt par autobusiem, tad - zinājāt ka Saule nemaz neuzsprāgs? Nu vismaz mēs simt punkti nepiedzīvosim. Nu jo viņa karst un izplešas un aptuveni pēc 5miljard gadiem būs tik liela ka trāpīs zemei un zeme sadegs kā čiekurs no ugunsmetēja liesmas un iztvaikos un viss čau rillā, laimīgu taciņu. Es biju izbrīnīts, jo man likās, ka visa šitā balle beigsies, jo Saule uzsprāgs, tagad man jāmaina visa sava dzīvošanas taktika, bet nu jebkurā gadijumā laika mums vēl ir pietiekami lai nopelnīt miljonu un iztērētu.

Vēl es šodien biju skolā un tur nekas īsti normāls nenotika manliekas, ja vien neskaita to ka skolas datormeistars Rodrigo bija atkal atnācis un saplēsis internetu. Viņš vienmēr atnāk un saplēš kautko.
Un vēl es esu šokā ka neviens nav mājās vakariņas uztaisījis, es kautkā rēķinājos ar to, bet visi ir aizgājuši gulēt un es viens kā muļķis sēžu un brīnos :D
Laikam jāiet kautko apēst.

Un vēl es sēžu jau labu laiku un izklaidējos neko nedarot un vispār nesaprotu ko man vaidzētu darīt. Mamma teica ka jālasa Regīna Ezera (nezinu ka vina vienmer zin kas man uzdots) bet es negribu atkal lasīt kautkādu stulbumu kurš ir populārs Latvijā tikai tapēc, ka ir latviski un tur ļautiņi viens otram parādas kamīna biguļa izskatā un visi tik saka "O Māra, o Māra!"

Un viss, dēļ kautkāda legocilvēka man sačakarējās garstāvoklis un es eju ēst un nerakstīšu vairāk.
Jauku rītu - palecies kad izlasi šito.!

Un ja nav ko drīt vari noskatīties filmu The Cell. Es gan viņu redzēju pēdējoreiz pirms kādiem diviem gadiem, bet cik atminos baigi forši kautkā bija viss tas kas galvā tam čalim parādīts.
Dažreiz man galīgi gribas lai es varētu savā galvā citus tā ielaist.
Ienāca prātā vnk.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru