trešdiena, aprīlis 16

Šodien vēljoprojām ir mana šīmēneša labākā nedēļa.

Kamēr kautkur Sibīrijā putenī mazā koka būdiņā cilvēki, kam patīk spīdīgas lietas un naži, taisa pulksteņus ar dzeguzi vai nodarbojas ar ko citu tamlīdzīgu, Mālpilī ir tik faking awesome laiks ka prieks!
Un tā jau 3 dienu.

Pirmdien es no rīta izdomāju to, ka dienā kad mani pasludinās par imperatoru vai kko citu tikpatvarenu es aizliegšu būt sliktā garstāvoklī no rīta. Bez jokiem!
Tas vienkārši nav izturams! Rīts ir dienas sākums un visiem jābūt kā fakin saulītēm nevis krieviem, un mamma man
kko pārmeta, es pat neatceros ko, bet tā rezultātā es nokavēju gandrīz 20min no pirmās stundas, jo vienkārši stūķēju sejā redīs - tostermaizes un klausījos The Killers un lēkāju pa māju lai nebūtu jāiet ārā bez prieka.
Varētu mēģināt visiem īdzīgajiem ar kautko mest no rītiem, piemēram ar tosteriem vai nažiem vai tomātiem, bet šaubos vai tas kautko atrisinātu.

Neatceros kas tur bija skolā īsti bet atceros kā Dainis man teica lūk kā:
Tev jau vispār patīk tikai filmas par peģikiem un saulrietiem un tādas kurām nosaukums Eternal Sunshine for A Spotless Mind
- Man nepatika tā fī . Bet nosaukums gan patīk. Labāk man patīk fiulmas par kurām Dainis izteicās kā "visi runā ar debīlu britu akcentu un sīkajiem griež matus nost"

Pēc skolas bija tik labs laiks, ka izdomāju atklāt ritenēšanas sezonu un nogāju uz pagrabu pēc raķetes.
Raķete ir manas māsas ritens, kuru es nedaudz salauzu un vienreiz viņš braucot tā tarkšķēja, ka es Ivaram teicu "manliekas ka es ar raķeti braucu. Vēl man ir mammas ritenis, ar kuru braucot man vienreiz uzsprāga ķēde, tapēc viņš tagad nav īsti lietojams.
Ivaram ir bezrāmis, zilrāmis, nigga chill ritens un kautkāds ātrumnieks.
Dainim bija tāds uz kura rakstīts Lincoln vai Washington es neatceros, kāds no prezidentiem un vēl viņam bija arī mammas bet tagad nav neviena.
Saimim pagrabā ir smieklīgs šosejnieks ar ļoti plānām riepām un vēl viņam ir arī mammas ritens.
Jānim Čibovskim parasti ir BMX.

Aizrullēju tad ar raķeti testa braucienā lidz benzīntankam, nopirku cīgas un tad bliezu pie Daiņa.
Es nezinu kādam idiotam jābūt lai dienas vidū noģērbtos un ietu gulēt zem sedziņas diendusu, bet Dainis tāds ir. Es parasti vienkārši atlūztu pie multenēm.
Apmainijāmies ar rupjībām savstarpēji par to kurš ir idiots ka noģērbjas un iet gulēt un kurš ir idiots jo guļa ar drēbēm un tad gājām uz lapeni apsmiet sevi, savus klasesbiedrus un visus pārējos kas šogad beidz vidusskolu. Smiekli bija labi.
Un vēl es pirmstam, neiznu pats kādā skarā biju mājasdarbus visu izpildījis (laikam kautkāds prāta aptumsums), un Dainis bija sōkā un teica ka man ir jumts aizbraucis un es esu kretīns.
Un pēctam es skatijos mājas Futuramai redžetu sēriju.
_____________________________________________________

Vakar no rīta mākoņi bija tik galīgi smuki ka ar prieku šāvos uz skolu, un Krišs nobastoja pirmās divas literatūras un atnāca uz skolu ar teikumu "Bļe laiciņš tik forš, aizgāju uz Zemūdeni nopirku cigaretes"
Zemūdene ir pirmais pašapkalpošanās veikals Mālpilī kurš kādreiz bija stilīgs un visi tur gāja, bet tagad BAF izkopnkurēja un es brīnos kapēc viņš vēl strādā.
Bet tā ir vienīgā vieta, kur var nopirkt mazo zelta Marlboro, ja negirb iet uz benzīntanku.
Varbūt viņi peln.a uz mazajiem zelta Marlboro.

Un vakarā bija lieliski melnbaltizili mākoņi un lielākais zibens ko es savā mūžā esu redzējis.
Un vēl bija zibens kas atstarojas visos pretējās mājas logos reizē. Tādu es arī neibju redzējis.

Cenšas laikarūķsi, cenšas.
________________________________________________


Un šorīt pierādijās kārtējoreizi, ka mana māsa nemāk normāli laikā pamodināt cilvēkus, un tā ir laime, ja viņai vispār izdodas pamodināt.
M:CELIES!
W:cik pulkstens?
M:15 pāri
W:7iem?
M:8iem.
Jā forši.
Un ja tu domā ka tādā situācijā es nesos uz skolu kā plēsts tad tu rūgti maldies, draudziņ.
Stūķēju sejā redīsmaizes un klausījos mūziku un priecājos, ka esu viens mājā līdz kādām 35 un tad negribīgi ļoti aiztaisijos uz skolu.

Stundas bija maz un ātri gāja tapēc - skola tu smirdi bļe

Pēc skolas bija tik smuki saule un visi pārēji atribūti, ka gājām ar Saimi ārā dzert aliņu.
Tas ir forši šitādos laukos, ka tu sēdi kautkādā pļavā un dzer alu un pīpē cigaretes tādas kurām stati ir 1, 0,1 un 2 un brīnies, kā viņas vispār atšķiras no gaisa.
Bet stilīgi.

Pēctam pa dienu noskatijos Ivara iedoto filmu "kapteinis Orgazmo", kas ir manliekas muļķīgākā filma kādu vien var izdomāt.
Čalis staigā ar pistoli, kura kad iešauj tad tam kurma iešauj uzreiz ir orgasms, un vēl viņš ir mormonis, un vēl tur beigās ir Jēzus spoks un vēl tur vislaiku filmē pronofilmu.
Noteikti jābūt nenormāli inteliģentam, lai kautko tādu izdomātu, bet vispār tur bija arī smieklīgi,.
Nu viens džeks tur ir galīgi rēcīgs, bet varbūt vienkārši iemaldījies nepareizā filmā.

Un vispār tā filma nav normāla, jo viņas vidū es vienkārši piecēlos un atnācu un ieliku sev TokioHotelbildi profila bildes vietā un vēljoprojām neesu sapratis kapēc es tā izdarīju.
Iespējams kautkāda masu psihoze vai artrīts.

Un vēl es šodien uzzināju, ka Polija ir viena no visvairāk ar grafitti apzimētākām valstīm. Galīgi dīvaini.
Man visu mūžu likās, ka tuyr vienmēr ir apmācies un viss ir tāds melnbalti brūngans, un nekam nav krāsa un visi koki nokaltuši un ir daudz vārnas un visi cilvēki ir zemnieki.
KO tad citu normāls cilvēks varētu gaidīt no valsts, kurā ir pilsēta ar nosaukumu Krakova un kuras prezidentu sauc Lehs.

Ā un vēl es salaboju savu datoru tā kā es atkal sākšu skatīties filmas. Ja tev dēļ šitā no priekiem asara nenobira - tu neesi cilvēks.

Un visu dienu man pietiek tikai ar

ja kāds viņu nolādēs un atsūtīs man es būšu varenpateicīgs. Tas ir klautkas galīgi labs.

Jauku nakti muļķadesas.
Šodien ir mana šīmēneša labākā nedēļa.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru