svētdiena, aprīlis 13

There is this thing that's like fucking except you don't fuck.

Vakardienas alus lietošana tomēr izrādijās nedaudz pārmērīga un apsveru pat domu turpmāk kautkā ierobežot alkohola lietošanu.
Fakti kapēc Valters ir smieklīgs pēc8 aliem:
Iznāku no pirts un kādu laiku staigāju apkārt un mēģinu iedabūt iekšā biksēs vienu kabatu, kura iznākusi ārā un ilgi nesanāk un nesanāk kamēr es jau sāku gruzīties, tapēc aizeju pie čizo un "čizō lūdzu dabū man kabatu atpakaļ biksēs" pret ko pretī es saņemu kārtīgus smieklus un "Valčiņ tev bikses uz otru pusi!" Jā smieklīgi :
D
Un vēl pēc 8 aliem prāts atsakās filtrēt to, ka ja vārtiņi neveras uz vienu pusi, tad varbūt viņi varētu vērties uz otru, bet nē kurnu, Valters lien pāri sētai un kautkas dīvains notiek un no muguras nāk Deksnis un saka "Valter, še tava kabata!" Jā es uzrāvu gan bikses gan apakšbikses, bet dibenu nesaskrāpēju pat ne drusciņas!

No rīta braucām uz centru satikties ar VenstpilsIevu un ar Saimi un Skudruci domājam ka kautkā stulbi braucam satikt - vienam uzplēsta pakaļa, viens smird pēc kūts un viens ir vienkārši idiots.
Saimis bija tas kas smirdēja pēc kūts, jo bija iepriekšējā vakarā uzņēmies gaļas cepšanas pienākumus un tā nokūpinājās ka pa gabalu jau pēc laukiem smaržo.

Satikām, aizgājām uz dzīvokli un tad 6atā ar Aigaru un Kūmu vēl bliezām uz staciju lai tālāk uz Ķemeriem, kuri ir patiesībā tāda samērā forša vieta, ja neskaita to, ka īsti nevar saprast, kur visi iedzīvotāji palikuši un tā vien liekas ka mums izkāpjot no vilciena tā ciemata populācija divkāršojās.
Un braucot vilcienā uz turieni man bija tādas galvassāpes, ka tiešām laikam fakts ka cēsu alus ir inde, tiktiešām ir fakts. Un vēl muļķīgi bija tas, ka galva iesāpējās vēlvairāk katru reizi kā es pasaku kautko muļķīgu.
Bet Aigars toties izcēlās - ēdām visi kautko kas ir želejīgs (es nezinu kā tos sauc) un pēkšņi Aigars saka "pietiks, atstāsim vēlākam laikam", man tādu teikumu dzirdot vispār brīnumi uz 10, jo manā vārdu krājumā tāda nav un pilnīgi izlauzās no mutes vienkārši "Kas tev? Saprāts piemeties?"
Pašam prieki, citiem arī :)
Tad Ķemeros izkāpuši pa Saimim un zobu pastas ražotājiem vien zināmām takām nonācām vietā, kur ir 2 masīvas apmēram 12 stāvu ēkas, kuru vienīgie iemītnieki ir ķieģeļi un alpīnisti. Skats grandiozs. Godavārds, pirmai brīdī prieki bija galīgi.
Tad nu uzbliezām pāris vai vairāk lieliskus grafitij, kas gan noptika ilgāk nekā es te rakstu, bet kopumā diena kautkā forša.
Vēl laikā kad netaisijām grafitij, metām ķieģeļus no 12 stāva jumta lejā un skatijāmies par to cik skaisti krīt un pīpējām un bezjēgā pa bezgala drošajām trepēm kāpām augšā nepareizajā mājā.
Forša diena ,piekusums tagad galīgs.

Visu kad pabeidzām bliezām atpakaļ uz staciju un pa ceļam iegriezāmies "Tirgotavā", kurš ir veikals, kurma durvis atverot sejā iesitas tāda lauku mājas smaka, ka nebrīnītos, ja viņi tur iekšā govi turētu un paši sviestu kultu. Un apkalpo visus pārdevēja, kura ļoti lēnam nožāvājas un tad saka "viss notiek ļoti ātri un operatīvi" un ar visiem runājas un vēl pārbauda vai Saimim tur kautkādai kartei nav termiņš vai kkas tāds beidzies. Brīnos vispār, kā viņa nenokrita zemē no šoka, ka veikalā ir 6 cilvēki reizē.
Un tad mēs 50+20 - 10min gaidijām vilcienu, kas,ziniet, nebija gluži labākā manas dzīves pavadītā stunda.
Atpakaļ ceļā Aigars ar Skudruci atkal centās izcelties un 2min mēģināja mani pārliecināt, ka es biju uz 20min aizmidzis. Manliekas tie bija stulbākie meli kādus es savu mūžu esu dzirdējis, lielākas iespējas viņiem būtu bijušas mani pārliecināt, ka man viena uzacs pazudusi vai kautkas tāds.

Pēctam uz centru, patusējām dzīvoklī un tad prom mājās.

Un autobusā bija tiešām izmeklētākā 4 cilvēku publika kādu vien es varētu vēlēties Saimja dzimšandienā satikt.
tātad 2 vīri ap 22, viens no viņiem manāmā alkohola reibumā un abi ģērbušies tā itkā no Tumšupes būtu, bet nezkapēc gribēja braukt uz Mālpili, un sievete ap 20 ar seju, kas nekādā gadijumā nepretendē uz smukāko meitenes seju kādu es esu redzējis, pat ne uz 4 un arī ne uz 100 smukāko es domāju, un vēl bija viņas MĀSĪCA kura izskatijās pēc tādas kura ir no tām, kurām ir 16 gadi un viņām nav draugu tapēc viņas tusē kopā ar pāri20gadīgiem džekiem un māsīcām un dabon bērnu un dzīvē sasniedz ļoti daudz.
Tātad šitā jaukā kompānija bija kautkādā veidā izmantojot savu augstāko matemātiku izdomājusi ka viņi varētu ar 3 biļetēm 4 cilvēki braukt, kautkādā veidā viņi tika iekšā, un šoferis saka ka 1 jākāpj ārā, nesmukā sievete saka "jā viņai nav biļete, bet viņa ir mana MĀSĪCA! viņai jābrauc ar mums" (viņa bija skaidrā) šoferis saka ka viņam vienalga, vienam ārā jākāpj un tad tur galīgi bļaust';as par to māsīcu un tur riktīgi stulbi, tad tā nesmukā saka "Labi! tad mēs kāpjam ārā bļe!" tādā balsī ka viņai laikam likaš ka tūliņ izleks Valters priekšā un teiks "Nē lūdzu nekāp ārā! Tikai ne to!" nu jā viņa pateica kakāpjam ārā un aizgāja apsēdas blakus savam džekam. Džeks bija vispār ģēnija prototips un kautkādā veidā savās ģēnija smadzenēs bija izdomājsi unteica tai čiksei "sēdi viņš jau par mums aimzirsa, nevienam nav jākāpj ārā" kaut arī šofers stāv un skatās uz viņiem. Jā tads ne MĀSĪCA ne pārējie ārā nekāpj, šoferis saka ka ies pie policjas, tad ģeniālie izdomā ka varbūt var maksāt arī, tā nu nesmukā dodas pei šofera un dod viņam 50snt :D (ceļs uz Mālpili maksā 1,40) šoferis saka ka nesanāk, viņa tur kko tielējas un bla un bla un špferis neņem, tad viņa aiziet atpakaļ, šoferis aiziet pēc mentiem. Tikmēr aizmugurē nesmukā runā ar savu džeku un džeks saka ēs ārā nekāpšu, 50 snt ir iemaksāti"un tā viņa džuse saka "nav gan viņš neņēma viņus!" - "kā neņēma?" - "nu vnk neņēma un vis" un to viņa saka reāli izbrīnītā balsī, kas liecināja par to ka tā ir primā reize viņas mūžā kad viņa satiek cilvēkus kas neņem 50snt. Pēc 10min atgriezās šoferis ar mentiem un visi 4 tika izsēdināti laukā, pa ceļam gan "nesmukā" paspēja sasolīt ka atbrauks bračka kurš ir ments un tiem mentiem būs "pizģets" un ka tūliņ kad izkāps ārā tie abi menti dabūs pa muti un šoferim viņa piesolīja, ka viņa viņu atradīs un nositīs un viskautko tādu. Un jā viņa tiešām bija skaidrā!.

Un mani Mālpilī pamodina autobusā čalis ar teikumu 'Hei Mālpils!" un es saku "Paldies!" un nav nekāds brīnums, ka man ir jāiet mājās pa reāli draņķīgu laiku, ja pasaulē ir tik stulbi cilvēki, kā tie tur augstāk.

Jā.
Vareni.
Dresden Dolls - Sing
Un tagad man gribas nosist laiku runājot ar kādu par visu līdz 2 naktī.
Kautkā sen tā nav bijis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru