otrdiena, aprīlis 8

lietus

Aprakstīšu notikumus piurms 5min tā kā manas māsas skatpunkta. NU vnk citēju ko mana māsa tiko teica mammai:
"Es mierīgi guļu pēkšņi Valters izskrien koridorī bļaudams kā lācis iesit pa gaismas slēdzi koridorī, tad nokrīt zemē, vicina rokas un kājas un tad gandrīz sāk raudāt"
Jā, Mālpilī pazuda elektrība līdzarto arī visai gara dgrāmata, tapēc Valtteram biški aizbrauca jumts un bija galīgi traki :)
Jā es meģinu rakstīt otrreiz.

Šodien katrs kam nav slinkums raksta dienasgrāmatā "Laiks bļe
kuce kautkāda" vai "Bļe zajebal uže eta pidarnaja pogoda" vai "Mirsti Laikarūķi, bļe MIRSTI!".
Tu domā ka es arī tā rakstīšu? Ņifiga!
Šodien galīgi prieki un vispār viss galīgi labi un es nezinu kā var būt slikti cilvēkam, kas sāk dienu ar Kate Nash ^__^

Un Katrīnai aizsūtiju arī un viņa kā pateicību man saka "zini dārgais draugs tu klausies meiteņu mūziku". Zini dārgā Katrīna, par šitādu pateicību var norauties pa šnōbel!

Skolā es biju uz 4 stundām, visas haļavas, Literatūrās par Mārzāli, pašam liekas ka baigi feinu uzrakstīju, bet simt punkti ka augstāk par 6 tāpat diezvai būs, Kultūras vēsturē 2 klases biedri gribēja piemānīt skolotāju ka viņiem flashā ir prezentācija vizuālajā mākslā un angļuvalodā, bet nebija metodiskajā kabinetā tumbas, tapēc nekād skatišanās nenotika. Patiesībā tur bija Family Guy iekšā. Ģeniāli vienkārši :D
Un pēdējā krievu valoda bija tik vienkāršā, ka atkal sāka nākt miegs un es ik pa laikam skaļi vnk iedziedājos "Don`t break my heart, my breaky breaky heart" lai visi klasesbiedri vēlaizvien paturētu galvās šito nekamnederīgo meldžiņu.

Pēc krievuvalodas Dainis nelietīgi nozaga manu plānu iet mājās un tapēc mums bija dragreiss uz māsiņas kabinetu, kurā neviens neuzvarēj, bet abi pasmējās toties.
Pēctam bija muļķīgākās 7min pēdējā ilgākā laikā:
Abi atveram durvis un ejam iekšā un māsiņa saka "kas nu?" un es saķēris vēderu un vaidot eju uz priekšu un viņa saka "apsēdies" un es apsēžos un joprojām turpinu vaidēt saķēris vēderu un viņa prasa "kas tev ir?" un es atbildu "man galva sāp"
Es esmu vienkārši ģeniāls :D
Sākām abi ar Daini nenormāli smieties, tad Dainis mēģināja laimi un sāk stāstīt ka viņam ir saplēsts celis un to kā ir, kad viņš skrien un tad viņam sāp, un tad es arī sāku stāstīt par savu traumēto celi un vārijos tik ilgi kamēr māsiņa saka "es tak pēc acīm redzu ka jums nekas nav" un mēs atkal sākam smieties.
Nu jā beigās visu sarunājām un mūs abus palaida ar stundas intervālu mājās un vēl kad es gāju ārā māsiņa man pamācija ka ejo t pie skolotājas "tu tā vaidi "ai ai"un saki ka tev slitka dūša un temperatūra"
manliekas foršāku māsiņu grūti vēlēties :)
Un jā viņai ir kādi 70 gadi, vai vismaz jebkurā gadijumā viņa izskatās tik veca.

Jā tad es atnācu mājās un domāju uzrakstīt beidzot dienasgrāmatu, bet, stūķējot sejā tosterīgas redīsmaizes un skatoties kā ārā līst, man attiecībā uz to faktu piemetās īslaicīga amnēzijas lēkme un es saliku visas savas drēbes veļasmašīnā jo izdomāju, ka būtu gudri kamēr līst lietus visu izmazgāt.
Jā es esu ģeniāls un man padodas matemātika.
Un jā pašlaik ārā līst lietus un vēl ārā ir manas no veļasmašīnas izvilktās drēbes un es sēžu un domāju nez vai viņas līdz 21 izžūs vai arī es iešu uz pieturu šortos.

Vēl es šodien uzrakstīju bišk iaprakstus par 3 filmiņām un uzrakstīju kautkādu motivācijas vēstuli, lai arī nekad mūžā neesmu tādu rakstījis un man nav ne mazākās nojēgas kā to pie normāliem cilvēkiem dara, bet nu es improvizēju :)
Vēl es skatijos multenes vācu un latviešu valodā un aizmigu arī.
Tagad es neko nedaru, bet es pastāstīšu ko es dariju kādu citu dienu.

Piemēram aizvakar tā kā vikinga pakts ir beidzies es prasīju Ivaram vai viņš negrib nogriezt pliku pauri un teicu ka aigars arī griezīšot un tad es iedomājos situāciju kā es aizeju pie saimja un Aigars bez matiem sēž dīvānā un es sāku tā smieties ka nokritu zemē ar asarām acīs un kautko tādu iedomājoties es sāku tā smieties, ka nokritu zēmē ar asarām acīs :D
Piedod Aigar, bet iespējams es smiešos kā nenormāls, ja tu noegriezīsi pliku pauri.

Tad vēl kautkā forši ka 3šajā datumā ja nemaldos kad beidzās vikinga pakts
http://www.draugiem.lv/friend/?491579&aid=13596677#d.g.p|491579|13596677|2p6ok
Ivaram piezvana kautkāda meitene un piedāvā pa brīvu matus nogriezt, jo viņai prakse frizētavā. Kautkā vareni :D

Un vairāk es neatceros ko vēl es biju uzrakstījis tapēc čau rillā, nepaklūpat un nesalaužat ledusskapi muļķa ļautiņi :)


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru